نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
اتفاق مهم درخصوص پنجره زمستانی پرسپولیس/ رادوشویچ با فیفا طرف شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دروازه‌بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس رضایت داده است که طلب خود را از فیفا دریافت کند.

باشگاه پرسپولیس بعد از اینکه با حکم فیفا مبنی بر پرداخت ۲۰۰ هزار دلار جریمه دیگر به بوژیدار رادوشویچ به اضافه ۲۰۰ هزار دلار قسط آخر طلب او محکوم شد، تا روز گذشته مهلت داشت که مبلغ ۴۰۰ هزار دلار به رادوشویچ پرداخت کند. اتفاقی که اگر رخ نمی داد پنجره نقل و انتقالات این باشگاه بسته می‌شد. در همین راستا باشگاه پرسپولیس از چند هفته پیش با فیفا مکاتبه داشت تا مبلغ ۴۰۰ هزار دلار را از حسابش به رادو پرداخت کند. از این‌رو فیفا نامه‌ای به وکیل رادوشویچ ارسال کرد تا این پرداختی با رضایت او باشد.

در این زمینه ابتدا رادو مخالفت کرد اما از قرار معلوم رضایت داده که طلبش را از فیفا بگیرد. او عصر دیروز در گفت‌وگویی کوتاهی اعلام کرد که مهلت باشگاه پرسپولیس برای پرداخت این پول به پایان رسیده اما قرار است طلبش را از فیفا دریافت کند. اتفاقی که باعث می‌شود پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس بسته نشود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مملی IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    گندی که مدیران قبلی زدن درویش باید بشوره،نمیدونم چه مرضیه که رادو رو بیرون کردن دوبرابر هم بهش پول دادن رفتن سراغ یه دروازه بان دیگه کلی هم پول به اون دادن و آخرش هیچی و استرسشو هوادار باید بکشه،کالدرون رو بیرون کردن پولشو تمام و کمال بهش دادن رفتن یحیی رو آوردن مثال در این زمینه زیاده،نمیدونم چرا انقد باشگاهامون بی درو پیکر هستن چرا هیچکس و هیچ نهادی سوال و جواب نمیکنه چرا باید تو لایه لایه این نظام فساد انقدر زیاد باشه ،بابا به خدا همه این هزینه ها از جیب مردم بیچاره داره میره،امیدوارم یجوری آه این مردم بگیرتتون که نتونید از جاتون بلند بشید
    • Benjamin IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
      کاملآ موافقم با حرفات، همش حقِ
    • علی IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      داداش گلم کلا مدیریت در ایران مدیریت هزینه است کدوم مدیر را دیدی که درآمد زا باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی