نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
عیسی و لوکادیا نباید از ۲۰۰ متری باشگاه پرسپولیس رد شوند/ دستیاران به یحیی کمک فکری نمی‌کنند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است مدیرعامل تیم می‌تواند نقش غیرقابل انکاری در بالا بردن روحیه بازیکنان تیم ایفا کند.

جمشید شاه‌محمدی مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است مدیرعامل تیم می‌تواند نقش غیرقابل انکاری در بالا بردن روحیه بازیکنان تیم ایفا کند و در این رابطه تزریق پول به بازیکنان تیم بعد از مشکلی که با بازیکنان پیدا کرد قادر است روحیه تیم را بالا ببرد.

 به نظرتان پرسپولیس با روند نزولی که از صدر داشته قادر است به نوعی فاصله امتیازی‌اش را جبران کند؟

به نظرم اگر خود بازیکنان بخواهند و به نوعی متحد و یکدل شده و کدورت‌ها و اختلاف‌ها را کنار بگذارند حتماً قادرند باز هم به روزهای خوبی برسند و فاصله امتیازی‌شان را جبران کنند، چه بسا که هنوز هفته‌های زیادی باقی مانده و به نوعی کار از کار نگذشته که نتوان حرکتی انجام داد.

 بضاعت پرسپولیس را به لحاظ بازیکن به نوعی پایین‌تر از تیم‌های دیگر خصوصاً دو مدعی دیگر قهرمانی نمی‌دانید؟!

من بضاعت پرسپولیس را به لحاظ بازیکن کم نمی‌دانم و معتقدم که به همین بازیکنان اگر به موقع پول داده شود و باشگاه در چهارچوب آنچه که متعهد شده است عمل کند حتماً پرسپولیس می‌تواند روزهای خوب خودش را تکرار کند و بازیکنان به نظرم با شارژ احیا می‌شوند.

 اما این نکته را قبول دارید که پرسپولیس با کمبود بازیکن مواجه است؟

بله پرسپولیس صد درصد به جذب بازیکن نیاز دارد. جدا از این به نظرم پرسپولیس حتماً یک مدافع چپ کلاسیک هم می‌خواهد تا مانند جناح راست بتوانیم در کناره‌ها هم فعال‌تر شده و از این جناح بیشتر روی دروازه حریف حمله کنیم.

 به نظرتان با جذب لوکادیا و عیسی شرایط پرسپولیس بهتر نخواهد شد؟

به نظرم این بازیکن‌ها نباید از دویست متری باشگاه پرسپولیس هم رد شوند چون این بازیکنان ارزش پرسپولیس را به پول و مسائل دیگر فروختند و برای باشگاه و هوادارش ارزش قائل نشدند، به همین دلیل تحت هر شرایطی به نظرم نباید این دو بازیکن را به پرسپولیس برگرداند. باشگاه پرسپولیس بهترین تیم ایران است، به همین دلیل حتماً باید ارزش هواداران و باشگاه حفظ می‌شد؛ اقدامی که از سوی دو بازیکنی که گفتم به هیچ‌وجه رعایت نشد، به همین دلیل نباید دیگر چنین بازیکنانی را به پرسپولیس برگرداند.

 تمدید نشدن قرارداد یحیی برای سال‌های آینده به نظرتان انگیزه این مربی را کمتر نساخته؟

نه من این مسأله را در خصوص یحیی قبول ندارم و معتقدم او مربی‌ای نیست که دل به کار ندهد و انگیزه‌اش نیز کم نشده چون باشگاه دولتی است و همه چیز به تزریق منابع مالی به باشگاه برمی‌گردد، چرا که منابع مالی باشگاه باید جدا شود تا باشگاه بتواند خودش بهترین تصمیم‌ها را در خصوص تیم و مصلحت‌اش بگیرد، به همین دلیل همه می‌دانیم ما باشگاه حرفه‌ای نیستیم که بتوانیم اصول و شرایط حرفه‌ای را برای مربی‌مان مهیا سازیم و قبل از اینکه قراردادش تمام شود به نوعی با بستن قرارداد جدید به اوضاع سر و سامان بدهیم.

 بعضی‌ها این ایراد را به بازیکنان پرسپولیس وارد می‌سازند که تا دقیقه آخر نمی‌جنگند!

به نظرم این موضوع به بدنسازی و تا حدودی هم مسأله روانی بازیکنان بازمی‌گردد. شاید راه و روش آمادگی بدنی بازیکنان خوب نبوده و در این راستا هم بازیکنان به شکل خوبی آماده نشده‌اند و به لحاظ بدنی آن طراوت و شادابی که بازیکنان باید داشته باشند را در تیم‌مان نمی‌بینیم، از این رو حتماً باید به لحاظ مالی به تیم رسیدگی بهتری شود و در کنار این مسأله روی بدن بازیکنان بیشتر کار شود و مشکلات برطرف شود تا بازیکنان حتی به قولی برای ۱۲۰ دقیقه جنگیدن هم آمادگی خوبی داشته باشند و کم نیاورند.

 در رابطه با نیمکت پرسپولیس و کادر فنی این تیم که خیلی‌ها معتقدند یحیی روی نیمکت تنها است چه عقیده‌ای دارید؟

بله من هم معتقدم یحیی بعد از رفتن کریم و مطهری به نوعی تنها شد و کادر فنی او در مواقعی که کار گره می‌خورد و باید به او کمک فکری لازم را بدهند کمکی به یحیی نمی‌کنند یا اگر هم این کار انجام می‌شود به حدی نیست که بتواند گره فکری تیم را باز کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • فرامرز IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    با همان کمک مربی یعنی مطهری پرسپولیس در فصل 01-1400 پرسپولیس قافیه را به استقلال باخت در صورتی که سال پیش با افزوده شدن کمک های برزیلی پرسپولیس سه گانه را فتح کرد یعنی در یک فصل در عمل کیفیت خود را ثابت کردند همه هم در عمل دیدند که در بازی پرسپولیس یک تحول مثبت ایجاد شده موضوع دیگر این است که جمشید شاه محمدی در تمرینات پرسپولیس که حضور ندارد یا در جریان بازی که روی نیمکت پرسپولیس نیست یعنی مانند همه بازی ها را از تلویزیون نگاه می کند یعنی اظهار نظرش تنها از روی حدس و گمان است و مانند خیلی‌ها اشتباه می کند یعنی حتی نمایش های فصل قبل پرسپولیس را هم به بوته فراموشی سپرده است.راست است که ما ایرانی ها حافظه تاریخی نداریم حتی در مدت کوتاه
    • میلاد IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
      در زمان برانکو از سیامک نعمتی گاهی بعنوان مهاجم استفاده میشد که خوب هم جواب داد ولی گلمحمدی همه مهاجم ها از جمله عبدی رو رد کرد
  • ع IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    این بازیکن باهوشی اصلا از فوتبال چیزی نمی فهمد واقعا دیشب مارا داشن سکته می دادنه عیسی نه لو کا دیا
  • شصت سال حسرت IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    مربیان باید یایا گل ممل قهرو ببینند که بهش کمک فکری کنند یایا گل ممل قهرو که در دوازده ماه سال 360روزش در حال قهر و چرخ و گردش توی امارات اگر توی ایران هم باشد یا در حال هوچیگری(پاچه گیری) میباشد ویا در حال دلالی و یا در حال خوردن سیب زمینی وتخم مرغ آب پز چون مطمئن نتایج تیم سوگلی بیرون زمین فوتبال و توسط باباها و داوران براش در میآورند با کمکهای غیبی پنالتی معیشتی ،پنالتی سایه ،گل آفساید معیشتی،،مردود کردن گل سالم تیمها
    • رسول IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
      آخه بدبخت معلومه در حال سوختن هستی از وقتی که از آسیا حذف شدید البته هروقت بازی سرورتون رو میبینی بدتر گور میگیری پنالتی معیشتی و داوری وووو رو شما پارسال داشتید که یه قهرمانی بگیرید بلکه یه سری از غار بیان بیرون تا همه بدونن کیا چکاره هستن امسال هم تمرکز سپاهان و پرسپولیس رو بازی های آسیای هست فعلا صدر رو آب و جارو کنید بهت قول میدم هفته ۲۰شما چهار و پنجم هستید .از رفتار پارسال مربی کیسه و امسال که معلوم الحاله مشخصه کی هوچیگر هست .
  • ع IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    حرف‌حقیقت‌را زده‌اگر‌بخاطر‌پول‌رفتند‌دیگه‌برای‌چی برگردند
    • پرسپولیس کبیر IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
      فوتبال حرفه ای هست.پول همیشه مهم بوده.خیلی ها رفتند و برگشتند.
  • سید گرانیها IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    از ۲۰۱ متری چی؟
  • ترپولیس شاکی زاده IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    چقدر عربستانی‌ها از تیم لنگ استقبال معرکه ای بعمل آوردن ! بالاترین مقام توپ جم کن تیم النصر در فرودگاه برا خوش آمدگویی حاضر شد . البته به گزارش خبرگزاری آبزیرکا پادشاه و ولیعهد و نمایندگان مجلس و وزرای عربستان دنبال اتوبوس شرکت واحدی حامل بازیکنان تا درب هتل دویدن.
  • مهدی IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    فعلا با بازی که دیشب برابر ستارگان دنیای فوتبال النصر ارایه داد دهن خیایها بسته شده همین حرفاشونم نزنن میترکن از حسادت جواد لالیگایشونم معلوم میشه تا اخر فصل چکارست یحیی جوابشو خوب پس داده ومربی نظیر اون در حال حاضر توی اسیام نیست
  • مکافات IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    آقای شاه محمدی بهترین باشگاه ایران سرورت سپاهانه، اینو یادت باش برای خودتون درنوشابه باز میکنید خودتونم باورتون میشه بهترینید،الان باید برید جلو بوق بزنید
  • حسین ع‌ IR ۰۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    پرسپولیس قهرمان وسپاهان محترم امسال تو لیگ بزرگ آسیا هستند واستقلال مسخره با هوچیگری و کمک داورها و فدراسیون امسال دارده بعداز سالها با جواد هوچیگر مسخره و حاشیه درست کن فعلا صدر است بلاخره اینها از اول نیم فصل دوم یا بعداز دربی که برابر تیم بزرگ پرسپولیس شکست میخورد استقلال دیگه رنگ صدر جدول را از دست میدهد الان هم پول دارد به داورها میدهد که به نفع استقلال بگیرند مگر میشود یک تیم هنوز تو لیگ ایران نبازد واگر مثل قبلا تو آسیا بود سوراخ سوراخ میشد الان هم بلاخره پرسپولیس وسپاهان یکیشون این تیم مسخره که با کمک داورها وفدارسیون امسال که همش استقلالی هستند را میگیرند وصدر جدول مال پرسپولیس یا سپاهان است اگر حرفی زدم که فدراسیون استقلالی است نبود چرا همه تیمها دست مربیهای استقلالی است ونتیجه هم نمیگیرند مثل عنایتی و قلعه نوعی وکادر همراه مسخرشون که برابر ازبکها به سختی مساوی گرفتند خاک برسرشون با ژاپن وکره چکار میخاهند بکنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی