سه‌شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
۰ |
۰
چرا احتمال بازگشت تیاگو به بارسلونا ضعیف است؟
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مصدومیت گاوی ضربه سنگینی به تیم بارسلونا وارد کرده و این باشگاه مجبور است برای جایگزینی او بازیکن بخرد.

بارسلونا در هفته‌های اخیر بازار نقل و انتقالات را جستجو کرده تا بازیکن مناسبی برای جایگزینی گاوی ۱۹ ساله که به دلیل مصدومیت ادامه فصل را از دست داده پیدا کند، اما بودجه کمی برای این کار دارد و به همین دلیل گزینه‌هایش محدود است. بلوگرانا به طور کلی دنبال بازیکنانی است که دیگر مورد علاقه باشگاهشان نیستند یا زیاد بازی نمی‌کنند، تا بتواند آنها را برای کوتاه‌مدت جذب کند.

یکی از نام‌هایی که پیشنهاد می‌شود تیاگو آلکانتارا، هافبک سابق بارسلونا است که در مقاطع مختلف با برخی از بهترین‌های فوتبال مقایسه می‌شود، اما اخیراً به دلیل مصدومیت با مشکلاتی مواجه شده است. فابریتزیو رومانو در گزارش روزانه خود همه چیز را در این مورد شرح داده است؛ «نه، تاکنون هیچ تغییری صورت نگرفته است. تیاگو در ماه جولای به باشگاه‌های عربستانی جواب رد داد زیرا می‌خواست در لیورپول بماند اما پس از آن تغییری در شرایط ایجاد نشد. من هنوز از مذاکرات مشخص با بارسا اطلاعی ندارم، همانطور که گفتم اولویت بارسا ثبت‌نام ویتور روکه است.»

تیاگو شاید پاس‌های دقیق‌تر و دید بهتری برای پیشروی به آن‌ها بدهد، اما بخش بزرگی از اهمیت گاوی به فشاری که اعمال می‌کرد و پوشش‌دهی بخش عمده زمین بود، که هیچکدام در کارنامه تیاگو وجود ندارند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی