نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سه‌شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
۱۲ |
۲
استقلال در این صورت مدعی اول قهرمانی لیگ برتر است
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین استقلال تهران، شاگردان جواد نکونام را شانس اصلی قهرمانی فصل جاری لیگ برتر می‌داند.

جواد زرینچه در حاشیه جام یونس شکوری درباره شرایط استقلال تهران گفت: تشکر می‌کنم که ۲۶ سال است این جام را برگزار می‌کنند و دست‌شان درد نکند. درباره استقلال باید بگویم با شرایطی که الان در باشگاه وجود دارد به نظرم امسال بهترین عملکرد را تا اینجا داشته‌اند. امیدوارم جواد نکونام حواسش باشد. همیشه می‌خواهند برای این تیم حاشیه درست کنند. اگر حاشیه نداشته باشند امسال مدعی قهرمانی لیگ برتر هستند.

بازیکن پیشین استقلال درمورد وضعیت استقلال گفت: اکثر تیم‌های ما دولتی هستند و این فایده‌ای ندارد. تا تیم ما و ورزش ما خصوصی نشود و برخی رانت‌ها از بین نرود، فوتبال ما همینطور باقی می‌ماند. نباید از خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس بترسیم. خصوصی‌سازی باعث پیشرفت فوتبال ما می‌شود.

«استقلال امسال مدعی قهرمانی است؟ ‌» زرینچه گفت: به نظرم یکی از مدعیان اصلی هستند و تنها تیمی‌ که به صورت جدی برای قهرمانی بازی می‌کند، استقلال است.

بیشتر بخوانید: عکس| استقلالی پرافتخار بر سر مزار معلم پرسپولیسی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • مشتابا IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    آقای زرینچه ! تا زمانی که این فوتبال کثیف در دست لنگ حکومتی است استقلال روی جام را نخواهد دید. شاید یه جام در یک دهه به استقلال بدهند برای تابلو نشدن..چون این مافیا اینقدر نفود و قدرت مافیایی دارد بخصوص ابزار رسانه و تلوزیون و صدا وسیما را در اختیار این تیم حکومتی است.
  • ناشناس IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    کادر مدیریتی و فنی استقلال باید از تنش و حواشی دوری کنن فقط آرامش می تونه به استقلال کمک کنه تمرکز رو بازی ها و هم قسم شدن برای بردن ، حاشبه ها تمرکز رو از بین می بره و سبب میشه استقلال امتیاز از دست بده
  • حسین IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    درود بر جواد خان زرینچه اسطوره باشگاه ۷۸ساله استقلال کبیر
  • فرامرز IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    آقا جواد دوست داشتنی شب دراز است و قلندر بیدار الان زود است درباره‌ی قهرمانی استقلال کری بخوانی و تنها مدعی لیگ قلمدادش کنی کما این که تیم پرویز مظلومی در فصل 91-1390 با اختلاف شش امتیاز صدرنشین بود اما در پایان فصل بعد از سپاهان و تراکتور سوم شد یا تیم منصور پورحیدری در نخستین دوره لیگ برتر 81-1380 تا روز آخر قهرمان بود با یک مساوی در بندر انزلی قهرمان می شد اما با گل بابک پور غلامی بازی را به ملوان واگذار کرد و پرسپولیس با گل ابراهیم اسدی فجر سپاسی را در تهران برد و قهرمان نخستین دوره لیگ برتر جام خلیج فارس شد در هر دو مورد از دست رفتن قهرمانی تیم استقلال از تیم امروزی پر ستاره تر بود کسی که با الفبای فوتبال آشنا باشد وقتی که هنوز نیم فصل لیگ تمام نشده پیش بینی نمی کند بله یک تماشاگر کم سن و سال روی سکو می تواند آرزو بکند اما یک فوتبالیست بازنشسته سرد و گرم چشیده بسیار بعید است که کودک درونش را نتواند کنترل بکند عزیز دل با این که اصفهانی و هوادار سپاهان نیستم .اگر بخواهیم منطقی باشیم با توجه به جمیع جهات مدعی نخست سپاهان است باز با تأکید عرض می کنم امروز حرف زدن درباره اش زود است.
    • امیر IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      لنگی ته جدولی چرا قاطی میکنی برادر؟؟ ایشان گفتند مدعی قهرمانی و شانس اول قهرمانی!! نگفتند قهرمان امسال که یه طومار از کتاب حسین کرد شبستری نوشتی برا خودت... گرچه که بکوری چشم حسودان و اونایی که نمیتونن ببینن امسال حتما اس اس قهرمانه و لنگپولیس در ته جدول لیگ....
    • وحید IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      استقلال سرور و سالار هرچی لنگی و لنگپولیسه ✌✌✌ 💙💙💙💙💙
  • سیرجانی IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    سلام و درود خداوند بر برادر عزیز جواد زرینچه بزرگوار که خیلی ارادت دارم خدمتتشون.. یک استقلالی اصیل که در گذشته زحمتهای زیادی برای تیم استقلال بزرگ کشیده و هیچ وقت حقش ادا نشد ولی باز هم الان هم یک آبی دل واقعیست،، برایتان از خدواند آرزوی سلامتی و موفقیت را دارم.. دوستدار همیشگی شما... پاینده باد استقلال و استقلالیای آبی دل

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی