چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
۴ |
۰
حرکت بازیکنان پرسپولیس با رونالدو که دیده نشد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حرکتی که رونالدو بعد از اعلام پنالتی دقیقه ۲ از سوی داور چینی انجام داد مورد توجه بازیکنان پرسپولیس قرار گرفت.

بعد از برخورد سروش رفیعی و کریستیانو رونالدو در همان دقیقه ۲ بازی النصر - پرسپولیس داور چینی بلافاصله به نشانه پنالتی در سوت خود دمید، اما بعد از اعتراض سروش، خود رونالدو به سمت داور رفت و با تکرار این جمله که «پنالتی نبود» از داور خواست از رای خود برگردد.

با حرکتی که رونالدو انجام داد، داور در تصمیم خود شک کرد و البته از اتاق «VAR» به او گفته شد که باید صحنه چک شود.

در همین بین در شرایطی که دوربین تلویزیونی تصاویر مربوط به داور و صحنه آهسته برخورد بین سروش و کریستیانو را به تصویر می‌کشید، چند بازیکن پرسپولیس مثل دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی و علیرضا بیرانوند به سمت رونالدو رفتند و از او تشکر کردند. همچنین وقتی داور چینی برای بازبینی صحنه کنار زمین رفت و برگشت و رسما اعلام کرد که پنالتی در کار نیست باز هم حسین کنعانی با رونالدو دست داد و از او به خاطر حرکت جوانمردانه‌اش تشکر کرد.

البته افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس، می‌گفت چون رونالدو می‌دانست کمک داور ویدئویی در کار است و ممکن بود به خاطر تمارض کارت زرد بگیرد چنین حرکتی انجام داده و به نوعی پیش‌دستی کرده است اما حرکت رونالدو بازتاب زیادی در فضای مجازی و رسانه‌های فوتبالی داشت.

بیشتر بخوانید: وقتی رونالدو به شکلی متفاوت نشان داد بهترین بازیکن تاریخ است!/ CR7 بااخلاق؛ مرد اول نبرد النصر - پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • شاهین ۳۳ IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    فرق بازیکن حرفه ای با بازیکنهای آماتور ایرانی در همین جاست!!! با اینکار از گرفتن کارت زرد فرار کرد! و اگر VAR نبود حتما پنالتی میزد و کلی شادی میکرد🤔
  • ناشناس IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    افشین فکرش مسمومه
    • ... IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      والا انگار همه مثل پولپلیس ها هستند🤢

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی