نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
دردسر جدید برای پرسپولیس؛‌ مهاجم جنجالی از سرخ‌ها به فیفا شکایت کرد
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی و سابق پرسپولیس از این باشگاه به فیفا شکایت کرد.

پایان لیگ بیست و دوم لئوناردو پریرا درحالی که با باشگاه پرسپولیس یک فصل دیگر قرارداد داشت، به صورت توافقی و بعد از بخشودگی مبلغی از قرارداد خود، از این تیم به صورت رسمی جدا شد.

طبق این تفاهم‌نامه قرار شد باشگاه مبلغ ۱۴۳ هزار دلار را به وی پرداخت کند و مقرر شد این مهاجم برزیلی این مبلغ را طبق تفاهم‌نامه از منبع درآمد سرخ‌پوشان از فیفا دریافت کند. علی‌رغم نامه‌نگاری‌ها صورت گرفته از طرف باشگاه پرسپولیس هنوز فیفا پولی را به این مهاجم پرداخت نکرده و با توجه به پایان یافتن مدت زمان این تفاهم نامه، حالا پریرا به همراه وکیلش این پرونده را به فیفا برده‌اند و از این باشگاه شکایت کردند.

به دنبال شکایت پریرا، باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با مهاجم سابق خود است تا بعد از توافق طرفین، مبلغ مورد نظر را به این بازیکن پرداخت کند.

بیشتر بخوانید: شوک کمیته انضباطی فیفا به باشگاه استقلال

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • شفای بابا مسعود IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    عیبی نداره قربانزاده گفته بود پرسپولیس نه تنها اضافه خرج نکرده بلکه پس انداز هم داشته تازه آخر فصل چند میلیارد هم ممکنه بخوان به بعضیا پاداش هم بدهند، پول این بابا هم میدهند دارندگی و برازندگی ، فقط نفهمیدیم اون دهها میلیار بدهی که بانکها اعلام کرده بودن به کجا رسید !
  • منم از این به بعد حسن لالیگایی IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    آقا میگن برادر یک ربی کیسه کش که بعد از گل نا بحق معیشتی نزدیک بود از فرط خوشحالی قش کنه دو شب پیش تو یک پیتزا فروشی برای دو هزار تومن علم شنگه به پا ک ده گفته ای بابا من پسر استا بنام ندارم برادرم داره با هزار شامورتی گری پول در میاره دو تومنی رو بدید ، باور کنید خبر موثق هست و واقعیت دارد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی