نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟
چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶
۵ |
۰
کلوب| داستانی که به سود استقلال نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آبی پوشان اگر می‌خواهند خاطره‌های تلخ فصل‌های ناکامی را دوباره تکرار نکنند و فصل خاطره انگیز آخرین قهرمانی‌شان در لیگ را این فصل هم تکرار کنند بهتر است زیاد به حاشیه‌ها دامن نزنند و هر طور که می‌توانند از آنها دوری کنند.

آبی پوشان پایتخت در هفته یازدهم برابر ذوب آهن اصفهان به میدان رفتند و زمانی که می‌توانستند با گل برتری خود بازی را با ۳ امتیاز به پایان برساند با گل تساوی تمام آمال و آرزوی کسب سه امتیاز را بر باد شده دیدند.

زمانی که داور سوت پایان بازی را به صدا در آورد اتفاقی غیر منتظره رخ داد، درگیری جواد نکونام با فیلمبردار اصفهانی که در طول ۹۰ دقیقه از کنار نیمکت تیم استقلال تکان نخورد و پشت سر نکونام هی در حال حرکت بود حاشیه و داستان تازه ای را به راه انداخت.

داستانی که موجب شد کنفرانس پایان بازی برای سرمربی آبی پوشان برگزار نشود، حال یا از سوی کادرفنی استقلال این تصمیم انجام شد یا از سوی خبرنگاران حاضر در کنفرانس که علاقه ای برای گفتگو با جواد نکونام به دلیل آن درگیری چند دقیقه ای پایان بازی در کنار زمین نداشتند بوجود آمد زیاد تفاوتی نمی‌کند.

داستانی که حتی به همان روز شنبه هم خلاصه نشد، وقتی هیات فوتبال اصفهان و باشگاه ذوب آهن از اتفاق پیش آمده علیه سرمربی تیم استقلال شکوایه ای تنظیم کردند و از این سمت باشگاه استقلال با دیدن این اتفاقات هرگز پشت سرمربی تیمشان را خالی نکرده و آنان هم در حمایت از جواد نکونام دفاعیه ای صادر کردند.

پر واضح است که حاشیه ای که اتفاق افتاده هرگز به سود تیم استقلال نیست، نه این حاشیه و نه هیچ حاشیه کوچک و بزرگ دیگری. حاشیه‌هایی که در فصل‌های گذشته بخصوص در اواخر فصل‌ها به ضرر استقلال شکل گرفتند و باعث شدند تا این تیم فصل‌های متوالی بسیاری طعم تلخ ناکامی را بچشد و از قهرمانی‌های بسیاری عقب و دور بماند این فصل این حاشیه‌ها از ابتدای فصل و هر چند هفته به چند هفته کم کم بوجود آمده اند که در صورت ادامه دار شدن آنها صدرنشینی اطمینان بخش و قدرتمند آبی پوشان را بسیار به خطر خواهد انداخت.

آبی پوشان اگر می‌خواهند خاطره‌های تلخ فصل‌های ناکامی را دوباره تکرار نکنند و فصل خاطره انگیز آخرین قهرمانی شان در لیگ را این فصل هم تکرار کنند بهتر است زیاد به حاشیه‌ها دامن نزنند و هر طور که می‌توانند از آنها دوری کنند تا همه هوش و حواس شان تنها به کسب نتیجه و ایستادن در صدر باشد آنگاه مطمئنا هیچ حاشیه ای نمی‌تواند آنها را از جایگاهی که دارند تکان بدهد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه سوز IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    سلطان حاشیه کیسه ، در مورد نحوه آموزش جوات هم از هم‌کیسه ایش مموت فکری بپرسین
  • استقلال بی ثبات ، دشمنان استقلال با ثبات IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    هیچ حاشیه ای نه برای استقلال که برای هیچ تیمی خوب نیست اما از خودتان بپرسید چرا فقط استقلال !؟ چرا حواشی استقلال طی سالها و فصلها ادامه داشته و تمامی ندارد ؟ اگر مدیران یا مربیان یا بازیکنان استقلال نقشی در این ماجراها داشتند بعد از گذشت این همه سال و تغییرات و رفت و آمدها چرا فقط حاشیه و هوچی گری و ناجوانمردی و کودتا در استقلال ثبات دارند !!!!!
  • ناشناس IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    سرمربی و کادر فنی استقلال با توجه به حاشیه های فصل قبل که برای تیم ساختن و اونا رو از صدر پایین کشیدن باید درس می گرفتن بجای شلوغ کاری مستندات رو می دادن و از طریق کادر مدیریتی پیگیری می کردن مگر با اون جار و جنجال ها نتیجه برگشت و یا امتیازی به استقلال اضافه شد غیر اینکه تنش و حاشیه رو برای تیم به ارمغان می آره تا استقلال به صدر می ره ماجراها شروع میشه کادر فنی هم درس نمی گیرن و عوامل اجرایی نقشه های بداندیشان استقلال میشن
  • محمدطاها IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    خب یادتونه فصل قبل هم استقلال با ساپینتو وقتی داشت عااالی کار میکرد یهویی بعضی تیما رفتن رو مخ کادر فنی تیم از تدارکات و توپ جمع کن تا هلال احمر برای به حاشیه کشیدن استقلال به زبون پرتغالی مسلط شدن امسال دوباره حاشیه ها داره تکرار میشه بعضی تیما مخصوصا اون تیمایی که امتیاز ازشون کسر شده مثل اسپند رو آتیش بالا و پایین می پرند و با هر روش غیر فوتبالی میخوان استقلال رو وارد حاشیه کنن کادر فنی و مدیریت باس هوشیار باشند که در جریان سازی این تیما غافله رو نبازند..
  • فرامرز IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    می پرسم نکونام که همیشه عقب ماندگی ما ایرانی ها را با خود پسندی هر چه تمام‌تر به سر ما می زند و پیشرفته بودن اسپانیایی ها را انسان بودن شان و... آیا پیشینه برخورد مثلا مندلیبار مربیش در اوساسونا را که بالاخره تیمش به دلیل پایین جدول بودن ( اوساسونا تیم سوم باسک پس از اتلیتک بیلبائو و رئال سوسیداد است) استرس افتادن به دسته پایین‌تر را همیشه داشته و زیر ذره‌بین رسانه‌ها با فیلم بردار تلویزیون را دیده است یا نه ؟ یا این بازیکن اوساسونا که بزرگترین افتخارش احیانا گرفتن پیراهن مسی و رونالدو پس از پایان بازی به رسم یادگاری بوده جایی که به قول خودش اروپایی و پیشرفته و به قول خودشان یک لول بالاتر عمل بکند نمی کند کما این که در هیچ کجای دنیا یک تیم را در اوج یک تورنمنت قبل از سخت ترین بازیش ترک نمی کنند مانند کاری که نکونام پیش از بازی با فولاد خوزستان قبل از بازی الهلال کرد از یک بابت درباره‌ی مقایسه ایران و اروپا درست می گوید اگر یک مربی چنین بی مسوولیتی در فوتبال اروپا از خودش بروز بدهد تیم های دیگر اصلأ به سراغش نمی روند اما در اینجا ارتقاء مقام هم خواهد داشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما اراده‌ای برای مبارزه با فساد در فوتبال وجود دارد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی