نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
مهدی ترابی
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

مهاجم پرسپولیس می‌گوید در دیدار با الدحیل منتظر حضور هواداران هستیم تا جو ورزشگاه آزادی را مثل همیشه به سود تیم ما کنند.

مهدی ترابی مهاجم ملی‌پوش تیم پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره دیدار این تیم مقابل النصر عربستان همچنین حضور در کنار خانه خدا و اتفاقات مربوط به پنالتی رونالدو اظهاراتی را مطرح کرد.

پیش از هر چیز درباره حضور در مکه و زیارت خانه خدا چه صحبتی داری؟
واقعا خوشحالم که این توفیق نصیبم شد تا به زیارت خانه خدا بیایم. من پیش از این تجربه زیارت خانه خدا را نداشتم و واقعا از این بابت خداوند را شاکرم که این فرصت در اختیارم قرار گرفت تا از نزدیک کنار خانه‌اش باشم.

انتظار چنین اتفاقی را داشتی؟
طبیعتا از وقتی که با تیم النصر عربستان هم‌گروه شدیم تصور می‌کردم که شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که بتوانم به زیارت خانه خدا بیایم اما فکر نمی‌کردم این فرصت این‌گونه و به این‌شکل در اختیارم قرار بگیرد. می‌توانم بگویم به نوعی این زیارت غافل‌گیرکننده بود چون تا روز آخر که قرار بود به عربستان بیاییم اصلا مشخص نبود فرصت می‌کنیم به مکه برویم یا نه. اما حالا که این فرصت نصیبم شد واقعا از صمیم قلب خوشحالم و امیدوارم بقیه هموطنانم هم بتوانند این تجربه بزرگ را به دست بیاورند.

کنار خانه خدا که بودی چه آرزویی کردی؟
بیش‌تر از هر چیز برای مردم کشورم آرزوی سربلندی و یک زندگی خوب را داشتم. امیدوارم مردم ایران همیشه سلامت باشند و در بهترین وضعیت زندگی کنند. قطعا در آن صورت من هم در کشورم یک زندگی خوب خواهم داشت.

مهدی ترابی در لباس حج

این‌جا بیش‌تر ببینید: عکس| وقتی مهدی ترابی محرم شد

درباره مصاف مقابل النصر صحبت می‌کنی؟
از قبل می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم ولی کادر فنی با آنالیز دقیق حریف، دستورات لازم را به ما داده بود و می‌دانستیم که باید در ابتدا، وسط و پایان نیمه اول چطور بازی کنیم. البته وقتی تیم حریف ۱۰ نفره شد تا حدی کار برای ما سخت شد.

اما خیلی‌ها انتظار داشتند با ۱۰ نفره شدن النصر پرسپولیس شرایطش بهتر شود!
آن‌ها که فوتبال بازی کرده‌اند و آن‌هایی که فوتبال را دنبال می‌کنند می‌دانند تیمی که ۱۰ نفره می‌شود به ویژه آن هم در ابتدای بازی که هنوز شرایط بدنی خوبی دارند، حتی شاید گاهی اوقات بازیکنانی که در تیم ۱۰ نفره هستند به اندازه دو نفر بازی کنند که این اتفاق در نیمه اول برای النصر رخ داد و در نهایت ما برنامه‌هایمان را برای نیمه دوم گذاشتیم و در نیمه اول سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. آن‌ها خیلی عصبی بازی می کردند و سعی داشتند کاری کنند که بچه‌های ما اخراج شوند ولی حواس ما جمع بود و کادر فنی هم از لب خط دائم این موضوع را به ما یادآوری می‌کرد.

مهدی ترابی در بازی با النصر

در نیمه دوم چه شد؟ چه برنامه‌ای برای گل‌زنی داشتید؟
به طور کلی ما در طول مسابقه بیشتر از النصر صاحب توپ و میدان بودیم که این به خاطر تاکتیک و سیستمی بود که برای این بازی داشتیم اما متاسفانه قسمت نشد و شرمنده هواداران شدیم نتوانستیم دروازه تیم النصر را باز کنیم.

خودت هم یکی دو موقعیت خوب داشتی؟
بله متاسفانه قسمت نشد! البته دستورات تاکتیکی تیم هم به گونه‌ای بود که نباید بی‌محابا حمله می‌کردیم.

به خاطر بازیکنان حریف؟
بله! به دلیل مهره‌های خطرناک و سرشناسی بود که تیم النصر داشت. البته اگر بازی را دیده باشید ما تقریبا در نیمه دوم کنترل بازی را در اختیار داشتیم و چندبار هم دروازه‌شان را تهدید کردیم که دروازه‌بان النصر هم حسابی به زحمت افتاد ولی همان‌طور که گفتم بخت با ما یار نبود. با این همه ما با توجه به یک امتیازی که گرفتیم توانستیم شانس خودمان برای صعود به دور بالاتر را حفظ کنیم. البته یک بازی حساس و مهم مقابل الدحیل داریم.

مسابقه بعدی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟
طبیعتا هیچ بازی برای ما آسان نیست اما ما باید بتوانیم در بهترین شرایط به میدان برویم که البته در این زمینه طرفداران پرسپولیس می‌توانند بهترین کمک را به ما بکنند. پیروزی در این دیدار برای ما خیلی اهمیت دارد و از طرف دیگر می‌دانیم که حریف هم انگیزه‌های خودش را خواهد داشت. اما ما باید در بهترین شرایط به میدان برویم و یک پیروزی با چاشنی صعود را تقدیم هواداران خودمان بکنیم.

چه انتظاری از طرفداران تیمت داری؟
آن‌ها همیشه ما را شرمنده می‌کنند و این ما هستیم که اغلب اوقات نمی‌توانیم محبت‌های آن‌ها را جواب بدهیم. با این همه از آن‌ها تقاضا دارم روز سه‌شنبه آینده ما را تنها نگذارند و با حمایت همیشگی‌شان جو آزادی را به شکلی تغییر بدهند که تیم الدحیل از همان دقیقه اول بازی متوجه شود که به کجا آمده است. ما هم همه تلاش ما را می‌کنیم تا هواداران مان در پایان بازی با خوشحالی استادیوم آزادی را ترک کنند.

مهدی ترابی

درباره اتفاق جالب ابتدای بازی مقابل النصر و عملکرد رونالدو بعد از خطای مشکوک به پنالتی چه صحبتی داری؟
به نظرم اگر رونالدو آن حرکت را نمی‌کرد شاید اتفاقات دیگری می‌افتاد.

چه اتفاقی؟
داور تصمیمش را قاطعانه گرفته بود و شاید حتی وقتی که می‌رفت فیلم را ببیند، در بازگشت پنالتی را اعلام می‌کرد اما چون رونالدو با قاطعیت گفته بود پنالتی نشده، او هم از نظرش برگشت و پنالتی را اعلام نکرد. چون داوران می‌دانند اگر تصمیمشان با کمک‌داور ویدیویی رد شود نمره منفی می‌گیرند.

انتظار چنین رفتاری از رونالدو را داشتی؟
من همیشه برای رونالدو احترام قائل هستم. ثابت شد چرا رونالدو تا این اندازه در عالم فوتبال بزرگ شده و به این محبوبیت دست پیدا کرده است.

این مطلب را هم بخوانید: حرف‌های جنجالی علی دایی بعد از مدت‌ها سکوت؛ به لحاظ فوتبالی و محبوبیت از این تیم ملی بالاتر بودیم/ باور کنید به خاطر صعود به جام جهانی پاداش نگرفتیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴۰
  • علی IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    در این دنیا یکی با گذشت و فداکاری و کمک به هم نوع بزرگ میشه و بزرگ میماند یکی هم با شعار نویسی زیر پیراهن ورزشی و پاچه خواهی چند صباحی به خیال خودش بزرگ میشه و خیلی زود هم از یادها خواهد رفت فراموش نکنیم تاریخ از این دو نوع ادم ها زیاد به خود دیده
    • محمد IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      یکی هم وطن فروشی میکنه و میگه مثلا من وطن دوستم
    • شاهین IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      مثل چکش...
    • حقگو IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      در جواب محمد ... یکی هم مثل تو که همیشه در برابر مردم دو تا پیشوند فروش و کش را علم کرده
    • شمسعلی US ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      در دنیای پرسپولیس، علی دایی باشیم نه ترابی
    • میلاد FR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      دقیقا مثل علی پروین و انصاری و فرجی و ...
    • میلاد FR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      دقیقا مثل علی پروین و انصاری و فرجی و ...
    • سلام IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      یکی هم مثل علی کریمی لیدر یک فرقه تروریستی می‌شه.
    • سجاد IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      در جواب کیسه کشا همین که میشینین بازی ما رو نگاه میکنین واستون بسته این نشانه بزرگ بودن تیمه ❤❤❤حداقل تو آسیا شش تایی نشدیم🤣🤣🤣
    • اس IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      در جواب سجاد محمدان و الغرافه چیه پس
    • پارسا BR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      درود بر ترابی مدافع مظلومان
    • کوروش کبیر US ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      دقیقآهمین فرموده شما را من خواستم ارسال کنم. اما زحمتشو شما کشیدیدبله استادخوبم اینابایداز اسطوره بازی مانند رونالد یاد بگیرند که وقتی زمینه بازی با رقیبشون را سخت میبینند خودشونودر محوطه جریمه حریف زمین میزنند تا شاید داور پنالتی را برایشان. بگیردویک گل معیشتی بدست بیاورنددر ایران ما هیچ بازی کنی این حرکت وبزرگمردی رونالدو. را درتاریخ بازی ایران انجام. نداده واقعا باید بازیکنان جهان مخصوصا ایران یادبگیرندبزرگ شدن ومحبوب شدن به این کارهاست نه شعارنویسی در زیر پیراهن خود
  • . IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    وقتی شما ده نفره شدید شد علت باخت!وقتی حریف ده نفره شد .میشه علت نبردن! یکلام بگید زورمون به این تیم نمیرسید شر رو بکنید.البته ترس بازیکنان و کادر فنی هم یکی از علل باخت و مساوی جلوی این تیم بود.در هر دو بازی مخصوصا در تهران ترس رو میشد تو چهره ی تک تک بازیکنان دید .کادر فنی که دیگه ......!بازی جلوی چنین تیمی یه مربی نترس مثل حمید درخشان میخواست .
  • ناشناس IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    رونالدوی دوست داشتنی
  • پیمان IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    آخه پسر جان ، تو در حدی نیستی که بخواهی در موردِ اسطوره "رونالدو" نظر بدی ، دربارهء تیم خودتون (پیروزی) صحبت کن و این که با التماس و شانس و.. بتونید ، از گروهتون به عنوانِ تیمِ دوم سعود کنید ، البته شاید 😅. افتخار یعنی ؛ دوبار قهرمانیِ آسیا در کارنامهء یک تیم باشد 💙⭐️⭐️💙
    • خلیل IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      قهرمانی در تورنمنت چهارجانبه و رفتن به فینال با دو بازی ،حقیقتا هم پز دادن داره، خدایا اینهمه عقده و بی منطقی از کجا میاد؟!!
    • قهوه ساز دلونگی CH ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      آقا خلیل! لنگ چرا تو همون ۴ جانبه قهرمانی نشد؟ شاید هنوز علی عبده لنگ رو نزاییده بود؟ نکنه ۴ جانبه کمتر از این جام های اسنپیه که سالی ۴ ، ۵ تا بهتون می دهند.
    • فرشید IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      آخه قهوه ساز کیسه ای پرسپولیس افتخار حضور در چهارجانبه زمین خاکی رو نمیداد اینو تو گوشت فروووو کن که سرورت پرسپولیس کبیر افتخار حضور در هر مسابقه هی رو نمیدهد باید به کلاسش بخوره مشتی خان
    • پرسپولیس ❤️❤️❤️ US ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      تو اول برو یخورده املا کار کن که بدونی صعود درسته نه سعود بعد بیا درمورد تیم سرورت نظر بده
    • امیر IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      درجواب خلیل بگم که بیسواد ۴جانبه نبود ۸تا تیم تودوگروه ۴تایی بودن و دقیقا بعداز شکست تیم شما به عنوان نماینده ایران قهرمان شدیم یعنی قبل از قهرمانی شمارو شکست دادیم تا امروز ساکت بشین ولی خیلی پررو هستین یا شایدم سواد ورزشی ندارین و هیچ اطلاعی از اون تاریخ ندارین چندتا بیسواد میگن ۴جانبه یه عده هم مثل شما تقلید میکنن و همون اراجیف رو بلغور میکنن واقعا تا کی میخواین حسادت کنین قهرمانی آسیا برای شما حسرته لنگی جون حسرت. چیزی که سرورتون ۲بار بدست آورده پس تامیتونین فشار بخورین
    • ایرانی متعصب IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      انشاا.. به کوری چشم حسودان وغریب پرستان هم پرسپولیس وهم سپاهان صعود(نه سعود)میکنه
  • یک استقلالی IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    مهاجمِ ملی پوشِ یک تیم وقتی این باشه ، ببین اون تیم چیه دیگه 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    • احمد IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      اون تیم 6تایی میشه. الان فهمیدی یا واضحتر بگم
    • برادر ُتربِ دستمالیان IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      اون تیم میشه :تیمه پایگاه محله :نوع سیستم هجومیه لوزی و حمله از جناحین با موتور هوندا و باتوم و در حالت تدافعی به دنبال سوراخ خرگوش با ذکر اسمه رمزه زیره زیرپوش(ناشر گل اقا)
  • امیر IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    مهاجم پرسپولیس می‌گوید در دیدار با الدحیل منتظر حضور هواداران هستیم تا جو ورزشگاه آزادی را مثل همیشه به سود تیم ما کنند.( حضورِ هوادار !!!!!!!! آخه کدوم هوادار ؟؟؟؟؟ مگه تیمِ "پیروزی" هوادار هم داره ؟؟؟؟😅😅 جُک نگوووووووووووووو ، وظیفهء مهاجمیِ خود را انجام بده 😅😅
    • امین IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      جوجو پس حتما شما طرفدار دارید ۶ تایی های آسیا😆😆😆😆
    • امیرعلی IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      آخه با چه منطقی باشماصحبت کنیم وقتی تیمت دراین مسابقات اوت شده فینال آسیا که باکاشیما بازی داشتیم اون هوادارهای کدوم تیم بودجای سوزن انداختن نذاشتن یا خیلی از بازیهای لیگ خصوصا بازی بعددربی که باختیم باسپاهان بازی داشتیم ماپرسپولیسم بازم ورزشگاه پرمیکنیم تادریادها بماندضمنا خودمون از بازیکن تاهوادار وظیفه خودمون می دونیم
    • #پرسپولیس_ آریایی ❤ IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      اره خب وقتی کیسه داره با بارسا و بایرن بازی میکنه وبا اونا توو یه رِنجِ ،بازی پرسپولیس با النصر و رونالدو بازی محلات حساب میشه ،از لحاظ هوادارم اگه آمارُ فردوسی پور و کلِ دنیا گفتن پرسپولیس اولِ توو آسیا یک کیسه کش واقعی ک نباید قبول کنه، ودر اینکه پیروزی هستیم شک نکن چون آخرین بار با گل همین مهدی ترابی گذاشتیم درتون و وظیفه شو ب نحو احسنت انجام داد و پیروز شدیم ، آره جوجو جونم واست بگه مهدی ترابی و النصر و آسیا به توِ کیسه کش دلاک تاژیِ کاجیِ شیشتقلولیِ دوچرخه سوارِ سه قل سوارِ (سه قلِ یحیی) چه ربطی داره دقيقأ🙄؟! 😒🤫😁🤪
    • میلاد IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      در جواب کاربر بالا اگه جنابعالی پاتو از خونه خودت میزاشتی بیرون میفهمی بین آحاد جامعه و مردم دنیا استقلال معرفه به اینکه پرهوادارترین تیم آسیاست
  • یک ایرانی IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    اظهار نظر در موردِ رونالدو !!!!!!!!🤔🤔🤔 یعنی اگه کاکتوس اعتماد به نفسِ اینهارو داشت ، سالی سه بار زعفران میداد . آخه چه فکری میکنید که در موردِ بزرگترین فوتبالیستِ جهان اظهار نظر میکنید . لااقل مثلِ تیمِ بزرگ و مردمیِ استقلال ، دوبار قهرمانی آسیا در کارنامهء باشگاهتون باشه ، بعد بیائید اظهار نظر کنید ، نه اینکه برای سعود از گروهتون به عنوان تیمِ دوم ، اون هم در مرحلهء مقدماتی ، کارِتون به امّا و اگر برسه😅😅
    • محمدرضا IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      کسی از کیسه نظر نخواست. همه دنیا میدونند پرسپولیس سرورتونه. شما اول به باشگاههای آسیا صعود کنید بعد نظر بدونید. کل دنیا میدونند پرسپولیس بزرگترین و بهترین هواداران دنیا را داره که کوربشه هرآنکه نتواند دید. انشااله هواداران پرسپولیس را جمعه خواهید دید. شاید متوجه بشید که اشتباه بزرگی متوجه شدی.
    • شایان IR ۱۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      قبول دارم استقلالیا بیشترن ولی بجاش ما پرسپولیسیا خاصیم
    • بنیامین IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      ببخشید شما همونی هستی ک دنبال اتوبوس رونالدو و عربستانیا دوو افتادی؟ فک کنم همین نژاد ایرانیمون خیلی بزرگتر از اینهاست شماها ایرانیا رو خراب کردین دیگه
  • حمید IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    بهانه هایی عجیب ازنوع کاهنان معبدآمون. خجالت بکش این چه حرفیه ، جایی دیگه این حرف نسنجیده رو نزنی برات می خندند
  • ساوالان IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    اقای ترابی یاد بگیر همیشه خودت را میندازی زمین وبعد طلبکارانه داور را نگاه می کنی
  • اصغر IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    مهدی ترابی نقطه ضعف پرسپولیس هست ولی به تیم تحمیل شده
    • دوچرخه یِ شیشتقلولی IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      مهدی پور خوبه ک رویای دیدن رونالدو از نزدیک، فرناز اسطوره‌ی شیشتقلول م خوبه ک بزرگترین افتخار اینه ک کمک سرپرست توو نیوکمپ سلفی انداخته، آره عجیجم😁🤏
  • H788@sh740 IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    اره بابا ترابی و پرسپولیس تیم النصر رو یکجا کشتن😅😅😅😅
  • مجتبی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    هیچ نیستیید، جام ملت‌هاهم لوله میشید ایشالله، کوفتتون بشه این پولهایی که میگیرید،مردم لنگ پول نون هستن شماها میلیاردها تومان پول میگیرید. لعنت به شما ،
    • سارا IR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      چرت نگو ازشیرمادر هم حلالتره براشون چون باعث سربلندی ایران بودن و هستن بهرحال فوتبال جز لاینفک مسابقات توی هرکشوری هست و مسلما کشوری مثل ایران بزرگ و مهم خب باید هم برای فوتبال هزینه بدن مثل بقیه کشورهای دیگه که حتی برای تیم های شهری هزینه میکنن چه برسه به تیم کشوری! پرسپولیس؛ هم تیم شهری هست هم تیم کشوری و بیشتر بازیکنان تیم ملی از این تیم هست پس باید بهترین ها براشون باشه که البته وزارت ورزش خیلی کم کاری میکنه برای این تیم و هنوز هیچ کاری براشون نکرده ایشالاهمیشه موفق و پیرزوباشید پرسپولیسی های عزیز و تمام مردم ایران سربلند و پیروز❤
  • ع ق QA ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    من نگران سفر مدرک فروش معروف به قطر و الدحیل هستم نامردی هر چند پدر و مادر ندارد اشخاص همیشه نامرد داره مسلم بدونید باند معروف اقداماتی کرده هر چند به قطریها بیشتر از مخالفان همیشه بد گو میشه اطمینان کرد
  • آشوب IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    درود بر انسانهای باشرف از جمله ترابی و رونالدو ❤❤❤❤❤
  • محمدرضا IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    آقا مهدی شما همیشه بزرگی حرفات هم دلنشین کیسه کشان حتی توان شنیدن حرفات رو ندارن. چه برسه که در دربی بیچارشون کنی
  • علی DE ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    بزرگترین آرزوی یک لنگی جام ندیده عقده ای بعداز۶۰سال حسرت فقط این میتونه باشه که تومسابقات قهرمانی جام باشگاههای آسیا قهرمان شه که اگرمعجزه شه ولنگ قهرمان آسیاشه فقط میتونه با پاس همدان که منحل شده کوری بخونه کل کل کنه...🤦‍♂️🤦‍♂️😂😂😝
  • دو آتیشه IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    آقای مهدی ترابی عزیز و خوش اخلاق و خوش تیپ و دوست داشتنی و در عین حال متدین و ارزشی. بدون که تمام مردم ایران با جان و دل دوستت دارن. چون کسی که با خدا باشه خدا هم با او هست و محبتش رو در دل تمام انسانها میندازه. همیشه برات دعا میکنیم موفق باشی که خدا رو شکر هستی.
    • الیاس IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      اره .برای شما پاچه خوارا محبوبه ولی برای بقیه ایران منفوره
    • کیسه فقط ادعاتامام IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      درج الیاس دیگه اونوخودملت میدونن منفوره یامحبوب انسان پیش خدامنفور نباشه کافیه فقط خدا
  • سرور کیسه IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    به نظر من استقلالى ها شرم رو خوردن حیارو قی نکردن اگرم قی کردن خالی نکردن دربار باز جذبش کردن پروها کدو م جام جام مسابقات چهارجانبه واقعا جواب دادن به امسال اینها فقط گند میزنه به اعصاب وشخصیت ادم به والله تو عمرم اینطوری جواب هیچ جنبند ه ای رو ندادم ولی الان از زور پر. ویی وبیش فی بعضبها ادم مجبور میشه مثل خودشون بشه واقعا عذر خواهی میکنم از همه واز خودم که بخاطر جواب دادن به این ادم نماهای پر رو انسانیت خودم رو زیر پا گذاشتم گند زدید به فوتبال ومقوله طرفداری هنوزم افتخار به چیزی میکنید که در حکومت قبل با رانت و رابطه وبا وابستگی به بد سگا لا ن کسب کردین ولی از خوردن شش گل وسراب قهرمانی تون حرفی نمیزنید برید کاری کنید که یک سهمیه اسیا یی بگیرید یا لااقل کاری کنید اگر دمرل قهرمان لر علی بیرو که الهی قربونش برم مصدوم شد سنگربان تحمیلی تون به تیمملی شششششششش تا گل نخوره.
  • خون آبی IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    اخه این دو بار قهرمانی در آسیا را میشه بفرمائید در کدام سالها و قرن ها بوده است .در زمانی که نه ژاپن و کره و استرالیایی وجود داشت و بخاطر جنگ جهانی دوم کشورهای شرق آسیا در گیر خرابی های بعد از جنگ بودند و فقط کشورهای برمه و تبت و سیلان و مالدیو و سریلانکا و بنده گالش و پاکستان جز تیم های درجه یک اسیایی بودند و چون رژیم شاه در آسیا ژاندارم منطقه بود و موقعیت فعلی عربستان را داشت که در قوانین فیفا به دلخواه دست میبرد .تیم دوچرخه هم با سواستفاده از کیسه ها توانست با شکست محمدیان بنده گالش و یکبار هم با شکست دادن تیم سیلان قهرمان آسیا شده و پس از جنگ جهانی دوم کیسه کش ها را اصلا به حساب نیاورده چرا که شرایطشو را نداشته اند و در ..رده بندی هم .جایی نداشته .است.......حالا هی بگید .ستاره ..ستاره ..ستاره در آسمان است .ستاره کوره ماه نمیشه ....کیسه کشان شاه نمیشه ...حالا هی با هوچیگری و جار و جنجال دو بار قهرمانی را بخر بکشید
    • Delsa IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      خوب اون موقع شما کجا بودین ؟
  • نامبر وان IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    یازده نفره بودن که کار سخت تر میشد
  • حاج مجید IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    مهدی تاج سر ما هست ی
  • ابرام US ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    وقتی جای سرورتون استقلال خالی باشه بایدم از تو نظر خواهی بکنند
  • صادق CA ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    آخه پسر جان تو هنوز فرق یک تیم ده نفره را با تیم یازده نفره نمیدونی که تیم یازده نفره به مدت ۷۳ دقیقه یک نفر بیشتر داره خیلی ساده است اگر شما تیم بودید باید النصر را به راحتی شکست می دادید اما این کاره نیستید وتیم شما کارهای بزرگ را نمی تونه انجام بده برو بچه جان
    • هوادار سربلندی ایران IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      خواستن توانستن است ایرانی اگه بخواد هیچی جلو دارش نیست
  • هاشمی IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    یک تیم هم از تیم محمدان بنگلادیش حذف شد
  • دادا IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    تیم بزرگ استقلال با جواد چکش ودکتر هاشمی نصب. اعتماد ب نفستون...
  • دادا IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    تیم بزرگ استقلال با جواد چکش ودکتر هاشمی نصب. اعتماد ب نفستون...
  • محمد IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    آقامهدی خیلی گله
  • امید DE ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    خیلی رو داری خیلی اگه۱۰نفره نمیشدن که پ میکردن
  • میلاد IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    فقط استقلال میتونه ورزشگاه رو پر کنه استقلال پرطرفدارترین تیم اسیاست
  • کریستیانو رونالدو IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    رونالدو بهترین استوره تاریخ هیج کس نظر. نده فقط بگه این بشر بهترین موجود روی زمین هست
  • پرسپولیس IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    پرسپولیس کبیر همیشه بزرگه پرسپولیس باالنصر بازی داره اس دق لال هم باشمش اذر قزوین خدایا این کیسه تنان چقدر رودارند
    • رضا چاره گر IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      پرسپولیس کبیر خخخخ
    • ب توچه IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      مگه شمس آذر قزوین چشه بعد توکه هنوز نوشتن بلد نیستی نمی‌خواد نظر بنویسی استقلال و که نوشتی اس دقلال. شمس اذرم ک نوشتی شمش آذر خلاصه اول برو کلاس اول و دوم و بخون بعد بیا در مورد فوتبال نظر بده
  • امیر تاااجی 💙 IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    اولا النصر انگیزه لنگیا رو نداشت برای بردن چون صعودش بعنوان تیم اول قطعی بود‌ ثانیا تیمش ۷۴ دقیقه ده نفره بود ثالثا بازی بعدش دربی ریاض باالهلال بود که خیلی براشون ازبازی با لنگیا مهمتر بود بنابراین شل کرده بودن کلا. لنگیا اگر صعود هم بکنن دوربعد با این بازیاشون حذف قطعیه براشون😎
  • مجید محاوی IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    راستی یک ستاره روی پیرهن پرسپولیسیها بود مال کدام جامه یا علکی زدن خدشونو قاطی بزرگا کردن
  • هوشنگ IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    استقلال سوراخه
  • مهدی GB ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    کیسه کشی که میگه تیم ۱۰ نفره بردنش راحته یادتون رفته تو ۱۰ دقیقه ۱۰ نفره ایمون زائد چیکارتون کرد؟
  • جکمت IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    پرسپولیس یه تیپ معمولی شده وبردن الحیل هم براش سخته اگربه لطف بازی رفت نبود الان هم شانسی نداشت مرحله بعدمهمان الهلال است یااتحاد که هیچ شانسی ندارد
  • فاطمه IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    آقای ترابی اتفاقا انسان شریف و بزرگوار و متدینی هستند به عنوان بچه محل و هم شهری آقای ترابی بهشون افتخار میکنم زنده باد ایران زنده باد رهبری زنده باد دوستدارن رهبری ننگ بر وطن فروشان خائن
  • محمود احمدنجات JP ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    بازهم خرشانس اگر النصر ۱۰نفره نشده بود بخدا ۳تا می‌خورید
  • مریم IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    ایران همیشه تکنیکش فقط به فکر عصبی کردن تیمهاست و از نظر روحی تضعیف روحیه تیم حریف هست بازی جوانمردانه نمی کنه ، به فکر پیشبرد توان و تکنیک خودش نیست ، خوبه حالا یه تساوی کسب کرده با تیم ۱۰ نفره ای که انگیزه چندانی هم برا بردن نداشتند
  • ناصر IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    اگه یک عده میان که چیزی گفته باشن بچه ها حرفهای خیلی منطقی تری می‌زنند ، آخه وقتی تو رختکن خسرو فشاری میشه بین دو نیمه فینال جام حذفی برای اینه که این جام ارزشی نداره در ضمن کدوم نظرسنجی طرفدارای کیسه بیشتر بودن ، اما تو تمام نظرسنجی های تلویزیون طرفدارای سرورت پرسپولیس کبیر سه برابری میشه ،گوگل یک سرچی بزن کر و کور و به ما نشون بده ، در ضمن همین دیروز نبود که کامنت میذاشتین که ۶ تا از النصر در عربستان میخورید تویی که بازی کیسه مقابل تراکتور رو از آسیا بالاتر می‌دیدی بازی سرورت با النصر کهکشانی رو حتما دیدی که منتظر گل خوردن پرسپولیس بودی اما دماغ سوخته خیلی بوش می‌آمد که النصر داشت دفاع می‌کرد و وقت کشی تا زودتر بازی تمام بشه آخ که چه دردی کشیدین جالبه یک عده با کله پوکشون میگن النصر صعودش قطعی بوده بازی نکرده آخه نسناس وقتی تمام ستاره ها رو آورده بازی براش مهم نبوده وقتی رونالدو تو زمینه یعنی میخواد گل زیاد بزنه
  • فرزاد IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    خانه خدا اگه. جا بندازی و سالها. اونجا بغل خانه خدا بهوابی. مهدی. ترابی هستی. و. بسسسس
  • کیسه کش IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    پرسپولیسی های عزیز وقت خود را صرف چرندیات کیسه کشا نکنید ما از دیدن بازی تیم خودمان در آسیا لذت می بریم به آنها هم اجازه داده میشه بیایند بازی سرورشونو پرسپولیس کبیر را بینند و انگشت به دهان حسرتشو بخورند
  • افسانه IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    مهدی ترابی 😍😍😍 تو بینظیری، تو دل میلیون‌ها نفر جا داری و در تاریخ ماندگار شدی، سربلند باشی بزرگ مرد🤩😍🥰
  • ‌. US ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    همینه فرق رونالدو بامثلا مسی چیه...رونالدوباشخصیت وباکلاس امامسی بازیکنی بیشخصیت داعشی ومغرور ...مهدی توچی دروازه خالیوگاهی کورمیبینی
  • حامد IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    دوستان عبده وقتی دوتا ستاره خوشگل اسیایی داشتید بیاید اظهار نظر کنید. البته نه ستاره ای که بخاطر جام اسنپی گرفتید حالا اونا که میگن ۴ جانبه بوده اولی .شما هم یه چهار جانبه اسیایی بیارید خخخ خواهشا با احترام با سلطانتون حرف بزنید
  • ابراهیم آبی آبی دل IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    بایدازکسانی مثل رونالدو بزرگ بودن رایادبگیریم این حرکت جاودانه خواهدماند
  • Fatemeh BG ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    ولی دقت کردین استقلالیا چقدر فشاری شدن😂🤣
  • یه پرسپولیسی IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    اگه کیسه مقابل النصر بازی داشت النصر اگه نه نفره هم میشد میتونست به کیسه سه چهار تا گل رو راحت بزنه
  • 🤩❤عاشق متی ترابی 🤩❤❤ IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    عاشقتم مهدییییییی بهترینننن هافبک و بازیکن دنیاها توییتی رونالدو در برابر تو هیچه هیچه عاشقتم گو دیوانه بار دوستت دارم😘❤❤❤💋💋💋💋💋💋❤💋💋❤❤❤
  • حسین IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    تراب جان اینو هم بگو رونالدو یک عمر دراروپا توپ زد هیچ مصدومیتی نداشت ولی با تیم غیر حرفه ای مثل تو وبیرانوند بازی کرد؛: بدبخت نزدیک بود قطع نخاع بشه واین بازی را هیچ وقت فراموش نمی کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی