نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
بیژن طاهری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بیژن طاهری پیشکسوت استقلال گفت: در حال حاضر جوانگرایی در تیم ملی ایران به صلاح فوتبال کشور نیست

بیژن طاهری پسشکسوت و سرپرست سابق تیم استقلال در مصاحبه ای، از شرایط فعلی تیم ملی سخن گفت که حرف های تازه او را در ادامه می خوانید:

*تیم‌ملی ما، یک تیم‌ملی پخته و باتجربه است. بازیکنان این تیم در تیم‌های بزرگ دنیا بازی می‌کنند و اگر بخواهیم قهرمان شویم، امسال قهرمان خواهیم شد، چون تیم‌مان خوب است و مربیان تیم، ایرانی هستند و با زمان کی‌روش که دیسیپلین خاصی داشت و از بالا به ما نگاه می‌کرد، تفاوت‌هایی وجود دارد.

*کی‌روش با تیم‌ملی دو دوره در جام ملت‌های آسیا شرکت کرد و با وجود هزینه‌های هنگفتی که شد، هیچ مقامی به دست نیامد. مساوی ملی‌پوشان مقابل ازبکستان خیلی به‌موقع بود و بازیکنان باید بدانند که حریف‌های سرسختی در آسیا داریم. این یک تلنگر به‌موقع به ما بود و من خیلی خوش‌بین به آینده تیم‌ملی در جام ملت‌ها هستم و امیدوارم تیم‌ملی عملکرد خوبی برجای بگذارد.

*ما چون بازی‌های تدارکاتی بزرگی نداریم، نمی‌توانیم در جام‌ملت‌های آسیا جوان‌گرایی کنیم. من ماه‌های پیش گفتم که فوتبال‌مان پیر است، اما برای جام‌ملت‌های آسیا همین بازیکنان اثربخش خواهند بود.

*بعد از جام‌ملت‌های آسیا می‌توانیم دست به جوان‌گرایی بزنیم و بازی‌های تدارکاتی بزرگ برای این جوانان در نظر بگیریم تا در رقابت‌های آینده نتایج خوبی بگیریم. به نظرم جوان‌گرایی در جام‌ملت‌های آسیا با توجه به شرایطی که وجود دارد، یک خودکشی به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: چرا مردم تیم ملی ۹۸ را دوست داشتند و دارند؟/ وقتی عابدزاده ورزشگاه آزادی را منفجر می‌کرد...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مهرنگ IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    بعد از جام ملتها تیم ملی فرسوده با بی تجربگی جوانان با ما همراه خواهد بود جناب شما با این تفکر فوتبال ایران را سالها عقب خواهید برد مگر شما بیشتر از ام ژاکه معروف می دانید که در تیم ملی فرانسه کانتونای معروف را خط زد وبایک سری جوان بی نام ونشان مانند تیری هانری قهرمان جام جهانی شد همین گفتار شما بیان گر این واقعیت است که شما نتیجه گرا هستید و به جوانی تیم ملی هیچ اهمیتی نمی دهید به این دلیل بازیکنان هنگام بازی زجر می کشند به جای لذت بردن از بازی
    • حمید IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
      دانشمند ما در سطح ملی فقط قهرمانی آسیا در دسترسمون هست و بایست روی این تمرکز بیشتری داشته باشیم ' درسطح جهانی ما فقط شرکت کننده هستیم و بس
  • یه پرسپولیسی IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    برای مردمی که همیشه جلوی دماغشونو میبینن بهترین زمانه که اونم قطعن نمیشه با حضور ژاپن کره استرالیا عربستان ازبکستان، اما گیرم قهرمانم شدیم یه شادی زودگذر اومد و رفت بعدش چی پروفسور!!! ژاپن برای بیست سال دیگه برنامه ریزی میکنه آمریکا فوتبالش رو به پیشرفته انگلیس بازیکن بیست و یک ساله ش تو اروپا داره میدرخشه، میخوای خودت برو تو زمین بازی کن یا یکی دو نفر مثل علی آقای دایی رو دوباره دعوت کنه
  • فرامرز IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    بدون تعارف فکر قهرمانی با این تیم ملی به خصوص وقتی که مربیش قلعه‌نویی باشد توهم زدن محض است مثل این که بیژن طاهری جام جهانی 2022 را ندیده از قدرت ژاپن که آلمان را از پارسال تا حالا دو بار برده بی اطلاع است همین طور عربستان که در همان جام جهانی آرژانتین را برد استرالیا و کره‌جنوبی را فراموش کرده ؟ ازبکستان هرگز قدرت این چهار تیم را ندارد .این تیم ملی محکوم به باخت است اگر جوان گرایی کند در آینده می شود به آن دل بست اگر نکند زمان را از دست داده کما این که بعد از جام جهانی می توانست از زمان استفاده کند و خون تازه به رگ های فوتبال ایران تزریق کند و با قلعه‌نویی زمان را به هدر داد.
  • سیسیلی ضد مافیا IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    1کیروش به نیمه نهایی جام ملتهای قبل صعود کرداما از شانس او بازی رده بندی برگزار نشد2قلعه نویی هم مربی ایران در جام ملتهای2006 بود و ایران قبل نیمه نهایی شکست خورد و حذف شد و امسال دومین بار است که لطف قدرتهای پشت پرده شامل حالش شده تا بالاخره برای خودش با بزرگترین و برترین لشگر بازیکنان تاریخ فوتبال ایران و تیمی تا بن دندان مسلح از برترین بازیکنان آسیا افتخار بین المللی کسب کند و سالها او را به عنوان مربی تیم ملی حفظ کنند و دوستانش در بین مدیران ورزش و مربیان داخلی و مطبوعات نیز همه گونه حمایتی از او میکنند(فضای فعلی جامعه فوتبال کشور را مقایسه کنید با زمان اسکوچیچ) تا ببینیم علت و معلول تمام عالم یعنی خداوند یکتا چه برای قلعه نویی میخواهد3اگه مربی خارجی با این بازیکنان مسن به جام ملتها میرفت دوستان اعدامش میکردند ولی خوب امیرخان فرق دارند4نتیجه عملکرد تیمهای مسن از قبیل آلمان ایتالیا اسپانیا انگلیس و... را در دوره های مختلف جام ملتها و جام جهانی را کرارا دیده ایم:شکست و حذف5ایران فقط اگر کره را شکست بدهد صد در صد به فینال میرود چون در نیمه نهایی با عراق یا قطر یا عمان روبرو میشود
  • ا IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    من به شخصه نظرم اینه که برای جام جهانی بعدی یک نسل جوان رو تربیت کنیم قهرمانی شانسی بدرد نمیخوره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی