نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ویکتوریا بکام - آنتونلا روکوزو
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

جورجینا نامزد رونالدو، آنتونلا همسر مسی، کولین همسر رونی و همسرانِ دیگر فوتبالیست‌های مشهور ثروت خیره‌کننده‌ای دارند اما فاصله آن‌ها با نفر اول این فهرست بسیار زیاد است.

شریک زندگی فوتبالیست‌ها با پول هنگفتی که همسران‌شان درمی‌آورند زندگی مجللی برای خود می‌سازند اما بسیاری از آنها روی پای خود ایستاده‌اند و درآمد شگفت‌انگیزی برای خود فراهم کرده‌اند.

نشریه «سان» با توجه به آمار وبسایت «گمبلینگ زون» فهرست ثروتمندترین همسران فوتبالیست‌ها را منتشر کرده است.

۱۰- ربکا واردی (۳ میلیون پوند)

پرونده دادگاه واگاتا کریستی ممکن است به اعتبار او آسیب رسانده باشد، اما به ثروت خالص او آسیب زیادی وارد نکرد. ربکا همسر ۴۱ ساله جیمی واردی، مهاجم لسترسیتی، در برنامه‌های تلویزیونی از جمله «من یک سلبریتی هستم» در سال ۲۰۱۷ و «رقص روی یخ» در سال ۲۰۲۱ حضور پیدا کرد. زمانی که مستند دیزنی «کولین رونی: داستان واقعی واگاتا» پخش شد، او خود را از دید عموم پنهان کرد. اما خیلی زود نشان داد که تعطیلات مجللی را در امارات متحده عربی و لاس‌وگاس می‌گذراند.

بیشتر بخوانید: همه‌چیز درباره پرونده جنجالی همسران دو فوتبالیست/ دعوای دوسر باخت و خنده‌دار/ ضرر بزرگ و شگفت‌انگیز این پرونده به طرفین

جیمی واردی و ربکا واردی

۹- پری ادواردز (۷ میلیون پوند)

پری ۳۰ ساله ستاره فوق‌العاده موفق پاپ و عضو گروه مشهور «لیتل میکس» است. او ابتدا در برنامه استعدادیابی ایکس فکتور حضور یافت و بعد گروه لیتل میکس توسط سایمون کاول تشکیل شد. اجراهای آنها بیش از ۱۵ میلیارد در تمام پلتفرم‌های پخش دیده شده و به عنوان یکی از پرفروش‌ترین گروه‌های خوانندگی در کل جهان شناخته می‌شوند. پری که خواننده بلوند گروه است با الکس اوکسلید چمبرلین نامزد کرده است.

الکس اوکسلید چمبرلین و پری ادواردز

۸- جورجینا رودریگس (۹ میلیون پوند)

جورجینای ۲۹ ساله بیشترین فالوور را در شبکه‌های اجتماعی دارد و ۵۳ میلیون نفر او را دنبال می‌کنند. با این حال نامزد کریستیانو رونالدو جایگاه چندان بالایی در جدول ثروتمندان ندارد. ثروت او توسط مستند نتفلیکس «من جورجینا هستم» و همچنین کمپین‌های تبلیغاتی پرادا، گوچی و شنل افزایش یافته است. جورجینا همچنین سفیر سازمان «نجات کودکان» است.

بیشتر بخوانید: زندگی پر فراز و نشیب جورجینا رودریگس نامزد رونالدو

کریستیانو رونالدو و جورجینا رودریگس

۷- آنا ایوانوویچ (۱۳ میلیون پوند)

آنای ۳۶ ساله با اسطوره آلمانی باستین شواین اشتایگر ازدواج کرده است. این بانوی صربستانی تنیس بازی می‌کرد و در سال ۲۰۰۸ شماره ۱ جهان شد. او در همان سال در مسابقات آزاد فرانسه قهرمان شد و به مدت ۱۲ هفته در صدر جدول باقی ماند. آنا در سال ۲۰۱۶ به دلیل این که طبق استانداردی که برای خودش داشت بازی نمی‌کند، بازنشسته شد.

باستین شواین‌اشتایگر و آنا ایوانوویچ

۶- کولین رونی (۱۵ میلیون پوند)

کولین ۳۷ ساله از موفقیت همسرش وین رونی بهره برد. او اخیرا در مستند «کولین رونی: داستان واقعی واگاتا» حاضر شد. اما قبل از آن، ستون‌های مجلات را می‌نوشت، قراردادهایی با اسدا و لیتل‌وودز امضا می‌کرد و DVD تمرینات ورزشی‌اش را می‌فروخت. او که مادر چهار فرزند است همچنین چندین کتاب از جمله زندگینامه خود را نوشت و منتشر کرد.

وین رونی و کولین رونی

۵- آنتونلا روکوزو (۱۶ میلیون پوند)

همسر بهترین فوتبالیست جهان بودن منفعت زیادی به همراه می‌آورد. آنتونلای ۳۵ ساله سالهاست که با لیونل مسی زندگی می‌کند. او با کمپانی‌هایی مانند آدیداس، آلو یوگا و ریکی سارکانی قرارداد مدلینگ بسته و همچنین با طراح مد استلا مک‌کارتنی کار کرد و یکی دیگر از کسانی است که به عنوان سفیر یونیسف برای امور خیریه وقت می‌گذارد.

بیشتر بخوانید: مقایسه سبک زندگی شگفت‌انگیز جورجینا رودریگس و آنتونلا روکوزو به روایت تصویر/ پول پارو کردن در کنار رونالدو و مسی؛ از نمایش نتفلیکس تا سفر با جت‌های خصوصی

لیونل مسی و آنتونلا روکوزو

۴- آن کاترین گوتسه (۲۸ میلیون پوند)

آن کاترین ۳۳ ساله یکی از شرکت‌کنندگان برنامه تلویزیونی «مدل برتر بعدی» آلمان بود و در آنجا به ۵۰ نفر برتر راه یافت. از آن به بعد روی جلو مجلات مشهور جی‌کیو و اف‌اچ‌ام ظاهر می‌شد و سپس مدل برند لباس شنای لاسانا شد. او در یک برنامه تلویزیونی دیگر به نام «بیایید برقصیم» نیز ظاهر شد. اکنون با دو میلیون فالوور تبدیل به اینفلوئنسر شده و محصولات زیبایی را تبلیغ می‌کند.

ماریو گوتسه و آن کاترین گوتسه

۳- آنا لواندوفسکی (۳۶ میلیون پوند)

آنای ۳۵ ساله به لطف مهارت‌های کارآفرینی و علاقه‌اش به رژیم غذایی و تناسب اندام، پکیج‌های آموزشی تولید می‌کند. همسر روبرت لواندوفسکی قبل از همه اینها کاراته را در سطح حرفه‌ای کار می‌کرد و دارای چند مدال در سطح جهانی و ملی است. او در سال ۲۰۱۳ متخصص تغذیه شد و توصیه‌های رژیم غذایی و برنامه‌های ورزشی را از طریق وبلاگ و کتاب ارائه می‌کرد. آنا همچنین برند وعده‌های سالم غذایی با نام «غذا با آنا» را نیز دارد.

روبرت لواندوفسکی و آنا لواندوفسکی

۲- پیلار روبیو (۴۷ میلیون پوند)

پیلار ۴۵ ساله مجری تلویزیون اسپانیا و همسر سرخیو راموس است. او قبل از اینکه به موفقیت بزرگ خود در تلویزیون دست پیدا کند، مدل برندهای لباس زنانه در اسپانیا بود. پیلار همچنین شانس خود در بازیگری را با بازی در مجموعه «پیراتاس تلسینکو» امتحان کرد اما ساخت آن پس از تنها هشت قسمت متوقف شد. او چهار پسر از اسطوره رئال مادرید دارد.

سرخیو راموس و پیلار روبیو

۱- ویکتوریا بکام (۵۵ میلیون پوند)

و اما نفر برتر لیست کسی نیست جز همسر دیوید بکام. ویکتوریا که معروف‌ترین همسر فوتبالیست‌ها است، بیشتر پول خود را از حضور در گروه اسپایس گرلز به دست آورد. این گروه دخترانه جهان را در دهه ۹۰ تسخیر کرده بود اما ویکتوریا از پیوستن مجدد به دختران در تورهای اخیر خودداری کرده است. ویکتوریا یک طراح مد بسیار مشهور است و برند او در سطح جهان شناخته شده و معتبر است.

بیشتر بخوانید:

دیوید بکام و ویکتوریا بکام

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • مدنی IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    گزارش عالی - مثل همیشه - خسته نباشید
  • تاج کبیر IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    😍جوووووون فقط جورجینا ، آنتونلا عجب سالاری هست.البته ویکتوریا هم بدکش نیست.😋😋. نرو سمیه.
  • شیذر IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    آفرین به سلیقه چمبرلین🤩

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی