نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
غول‌های فوتبال دنیا به دنبال یک ستاره/ صدرنشین آلمان این ستاره جوان را حفظ می‌کند؟
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فلوریان ویرتس قطعا بایرلورکوزن را ترک خواهد کرد و به رئال مادرید، لیورپول، منچسترسیتی یا منچستریونایتد خواهد پیوست، اما صدرنشینان بوندسلیگا می‌خواهند او را برای یک فصل دیگر حفظ کنند.

بایرلورکوزن امیدوار است بتواند فلوریان ویرتس را متقاعد کند که حداقل یک فصل دیگر بماند. تیم بوندسلیگا پذیرفته که هافبک تهاجمی قطعا باشگاه را ترک خواهد کرد اما امیدوار است که این بازیکن ۲۰ ساله که قراردادش در آلمان تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد، حداقل تا تابستان ۲۰۲۵ بماند. با توجه به اینکه تیم‌هایی مانند بایرن مونیخ، لیورپول، منچسترسیتی، منچستریونایتد و رئال مادرید علاقه‌مند به جذب او هستند، تیم آلمانی ممکن است برای متقاعد کردن ویرتس برای ماندن دچار مشکل شود. به گزارش اسکای اسپورت، در حالی که ویرتس در این مرحله به هیچ تیمی اشاره نکرده، ترجیح می‌دهد قبل از رفتن به خارج از کشور به غول‌های آلمانی بپیوندد.

ویرتس که در سال ۲۰۲۰ از کلن به لورکوزن پیوست، در ۱۸ بازی برای این تیم که در حال حاضر صدرنشین بوندسلیگا است، ۶ گل به ثمر رسانده و ۱۰ پاس گل ثبت کرده است. شاگردان ژابی آلونسو از ۱۲ بازی اول خود در بوندس‌لیگای آلمان ۳۴ امتیاز کسب کرده‌اند و دو امتیاز با بایرن مونیخ، قهرمان فعلی فاصله دارند. این ملی‌پوش آلمانی زمان زیادی دارد تا تصمیم بگیرد که در نهایت به کجا خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: آیا فلوریان ویرتس گزینه مناسبی برای بارسلوناست؟/ نسخه آلمانی مسی در نوکمپ

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی