نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: مظلومی اگر مدرک دارد رو کند/ تابستان امسال به من گفتند بیا سرمربی استقلال بشو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جدال لفظی دو چهره بزرگ استقلال یکی از مهم‌ترین اتفاقاتی بود که نهم آذر ماه سال ۱۳۸۹ به وقوع پیوست و سر و صدای زیادی راه انداخت.

نیمکت استقلال و این‌که چه کسی سرمربی آن باشد طی ۲۵ سال گذشته یکی از مهم‌ترین چالش‌ها برای آبی‌پوشان و همچنین هواداران آن‌ها بوده است. در مقطعی همه‌چیز حول محور دوقطبی ناصر حجازی و منصور پورحیدری خلاصه می‌شد اما کم‌کم مدعیان دیگری هم پای کار آمدند و ماجرا در رسانه‌ها بازتاب بیشتری پیدا کرد.

در همین رابطه پرویز مظلومی آذر ماه سال ۸۹ طی مصاحبه‌ای عجیب مدعی شد یک عده در تلاش هستند و دست‌هایی در کار است تا آقای ایکس به استقلال برگردد و سرمربی این تیم شود! مظلومی از شخص موردنظرش نام نبرد اما خبرنگاران این مسئله را با امیر قلعه‌نویی در میان گذاشتند و سرمربی آن زمان سپاهان در واکنش به این مسئله حرف‌های بسیار مهمی زد که نهم آذر ماه سال ۱۳۸۹ در خبرورزشی منتشر شد. قلعه‌نویی با تایید مذاکرات علی فتح‌الله‌زاده با او برای نشستن روی نیمکت استقلال در تابستان ۸۹ به خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز بگویم که نمی‌دانم منظور پرویز مظلومی چه کسی بوده است اما اگر منظورش من هستم، قاطعانه می‌گویم هرچه مدرک دارد رو کند تا مردم در جریان قرار بگیرند. من چند روز قبل با آقای فتح‌الله‌زاده ملاقات کردم و این مسئله اصلا پنهان هم نبود. اتفاقا مدیرعامل استقلال در جلسه عنوان کرد که از کادر فنی‌اش راضی است اما نمی‌دانم چرا چنین بحث‌هایی مطرح می‌شود! تابستان همین امسال (تابستان سال ۱۳۸۹) با من تماس گرفتند و اصرار کردند سرمربی استقلال شوم اما بچه نازی‌آباد هستم و قول و قرارم یادم نمی‌رود. چون با مدیران سپاهان حرف زده و به آن‌ها قول شفاهی داده بودم که در این فصل هم سرمربی تیمشان باقی می‌مانم، پیشنهاد استقلال را نپذیرفتم. همین حالا هنوز هم ۸۰میلیون تومان از استقلال طلبکار هستم اما تا امروز این مسئله را جایی نگفته بودم.

خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: مظلومی اگر مدرک دارد رو کند/ تابستان امسال به من گفتند بیا سرمربی استقلال بشو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • جواد IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    ژنرال عشقه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی