خبرورزشی‌گردی| کریم باقری: هواداران پرسپولیس الکی اعتراض می‌کنند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریم باقری ستاره فراموش‌نشدنی پرسپولیس و تیم ملی ۱۲ سال قبل در چنین روزهایی از رفتار برخی از تماشاگران پرسپولیس انتقاد کرد.

کریم باقری در اواسط آبان ماه سال ۱۳۹۰ به تمرینات پرسپولیس اضافه شد و با درخواست حمید استیلی سرمربی وقت این تیم در کنارشان قرار گرفت تا کمک حال کادر فنی پرسپولیس باشد. آقاکریم که همواره به صراحت لهجه معروف است، طی مصاحبه‌ای که نهم آذر ماه سال ۱۳۹۰ در خبرورزشی‌ منتشر شد، به دو نکته خیلی مهم اشاره کرد و ترجیح داد حرف‌هایش را سانسور نکند. مربی سابق پرسپولیس که در آن مقطع تاکید می‌کرد هیچ سمتی را قبول نمی‌کند و فقط به حساب رفاقت با حمید استیلی در تمرینات حاضر می‌شود، صریح گفت شرایط پرسپولیس دشوار است و استیلی برای عبور دادن تیم از بحران کار فوق‌العاده سختی را پیش روی خودش دارد. او در مورد دربی استقلال و پرسپولیس که در دهه دوم آذر سال ۹۰ باید برگزار می‌شد، حرف نزد و تاکید کرد فعلا نباید به آن مسابقه پرداخت و قضیه را بیش از حد حساس کرد.

نکته فوق‌العاده مهم در این مصاحبه آن‌که کریم باقری از برخی تماشاگران پرسپولیس با صراحت انتقاد کرد و گفت: من رفتار گروهی از تماشاگران و شکل اعتراض آن‌ها را اصلا نمی‌پسندم به نظر من این تماشاگران الکی به پرسپولیس اعتراض می‌کنند! به طور کلی من از ابتدای فصل ندیده‌ام هواداران پرسپولیس آن‌طور که باید، از تیمشان حمایت بکنند.

هواداران پرسپولیس که به شکل کنار گذاشتن علی دایی از تیمشان در بهار سال ۱۳۹۰ معترض بودند، از تابستان همان سال و بلافاصله پس از شروع یازدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر، با تشویق علی دایی، اعتراض خودشان را در خلال برگزاری دیدارهای پرسپولیس به گوش کادر فنی و مدیریتی باشگاه رساندند.

خبرورزشی‌گردی| کریم باقری: هواداران پرسپولیس الکی اعتراض می‌کنند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    با اخلاق و منطقی ، کریم باقری شخصیتی داره که با وصف اینکه استقلالیم دوستش دارم وقتی تنشی در تیمش بوجود می امد فوری رفع و رجوعش می کرد بنزین به آتیش نمی زد بالا و پایین نمی پرید و بودن چنین فردی در هر تیمی نعمتی بزرگ است و تنش و حاشیه رو از تیم دور می کرد خدا حفظش کنه
  • Yousf IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    کریم بایدبه تیم تراکتورکمک کنه چون پرورش یافته تراکتورهست
  • ۲ فینال آسیا معتبر IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    فکر میکنی با اینجور خبرا میتونی آقا کریمو پیش ما بد کنی؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی