نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
عکس| چاقوکشی در فوتبال ایران به قصد کُشت/ حمله ناگهانی یک مهاجم وحشتانک بود
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در یک اتفاق باورنکردنی، عجیب و دلخراش زمین فوتبال در لیگ یک امیدها در بازی میان گل‌گهر و فجر محل ضرب و شتم با چاقو شد.

فوتبال ایران حواشی و اتفاقات عجیب و غریب کم ندارد ولی این‌بار در لیگ یک امیدها درگیری ناجوانمردانه‌ای به وقوع پیوست که با روح ورزش کاملا در تضاد است و منجر به ثبت شدن صحنه‌هایی بسیار دلخراش و ایجاد زخم‌های عمیق چاقو برای اعضای تیم امید فجر شد.

از هفته ششم رقابت‌های لیگ یک امیدهای کشور، عصر امروز تیم امید فجرسپاسی شیراز میهمان تیم امید گل گهر سیرجان بود. در حالی‌که تا دقیقه ۹۰ تیم امید فجرسپاسی با نتیجه سه بر صفر از تیم گل گهر عقب بود، در دقایق پایانی درگیری درمیانه زمین بین بازیکنان رخ داد.

بنابر گفته فجری‌ها، کادرفنی تیم گل گهر سیرجان با چاقو به سمت بازیکنان تیم امید فجرسپاسی حمله‌ور شدند. کادرفنی امید فجرشهیدسپاسی برای جلوگیری از حمله گل‌گهری‌ها وارد زمین مسابقه شدند که توسط شخصی که منتسب به باشگاه میزبان بود مورد ضربه چاقو قرار گرفتند و به شدت آسیب دیدند و راهی بیمارستان شدند.

عکس| چاقوکشی در فوتبال ایران به قصد کُشت/ حمله ناگهانی یک مهاجم وحشتانک بود

صفحه فجر سپاسی از این اتفاق باورنکردنی و دلخراش با عنوان: "مهمان نوازی سیرجانی‌ها با چاقو از امیدهای فجرشهیدسپاسی" یاد کرده است!

ضرب و شتم محسن نیسانی و عوامل تیم امید فجرشهیدسپاسی با چاقو منجر به رخ دادن صحنه‌هایی عجیب در زمین چمن شد که محسن نیسانی و دیگر عوامل آسیب دیده تیم امید فجرسپاسی راهی بیمارستان شدند.

در فیلمی که از این آشوب بزرگ منتشر شده شخصی با لباس سفید با چاقو به سمت فجری‌ها حمله می‌کند و در این لحظه بسیاری از بازیکنان فقط در حال فرار هستند و افراد نزدیک به ضارب مورد آسیب قرار گرفتند.

این موضوع می‌توانست منجر به رخ دادن اتفاقات ناگوارتری از زخم چاقو بشود و باید دید مسئولان مسابقه چه توضیحی ارائه خواهند داد.

عکس| چاقوکشی در فوتبال ایران به قصد کُشت/ حمله ناگهانی یک مهاجم وحشتانک بود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی