تصویر ۱۶+ از قربانی چاقوکشی در فوتبال ایران/ ۲ نفر جان سالم به در بردند
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر تیم بزرگسالان فجر شهید سپاسی گفت: اتفاقات روز گذشته بازی تیم‌های امید گل‌گهر سیرجان و فجر شهید سپاسی لکه ننگی در فوتبال بود. چاقوکشی در میدان فوتبال هیچ توجیهی ندارد.

حسین عمادی در مورد چاقوکشی یکی از تماشاگران در مسابقه لیگ دست‌ اول امیدهای کشور بین دو تیم گل‌گهر سیرجان و فجر شهید سپاسی اظهار داشت: تیم فجر سپاسی در این بازی سه بر صفر عقب بود که بین دو بازیکن درگیری پیش آمد و سپس نیمکت‌های دو تیم هم وارد میدان شدند و با هم درگیری پیدا کردند. قطعا این درگیری‌ها مورد تأیید نیست اما گاهی در فوتبال پیش می‌آید ولی اتفاق زشت و لکه ننگ آنجا بود که یکی از تماشاگران منتسب به گل‌گهر سیرجان با چاقو وارد زمین شد و شروع به چاقوکشی کرد.

وی افزود: ما که بازی را باخته بودیم و از نظر نتیجه مشکلی نبود اما برای باشگاه بزرگ گل‌گهر سیرجان که تیم بزرگسالانش در لیگ برتر حضور دارد این رفتارها اصلاً زیبنده نیست اینکه یک تماشاگر منتسب به این باشگاه با چاقو وارد زمین فوتبال شود احتمال داشت دو نفر کشته شوند چون در فیلم‌هایی که است این فرد چاقو را به سمت صورت و بدن افراد پرتاب می‌کند.

مدیر تیم بزرگسالان فجر شهید سپاسی افزود: بازیکنان از دست این فرد چاقوکش فرار کردند اما دو نفر از عوامل باشگاه برای اینکه بازیکنان آسیب نبینند مقابل این فرد قرار گرفتند که یکی از آنها با آمبولانس دیشب به شهر شیراز اعزام شد و مورد جراحی قرار گرفت. یکی دیگر از عوامل ما هم دستش بیش از ۲۶ بخیه خورده است. نتیجه هیچ مسابقه‌ای در فوتبال ارزش آن را ندارد که خونی از دماغ کسی بیاید چه برسد به اینکه در زمین شاهد چاقوکشی باشیم ورزشگاه قرار است محیطی فرهنگی و ورزشی باشد.

تصویر ۱۶+ از قربانی چاقوکشی در فوتبال ایران/ ۲ نفر جان سالم به در بردند

عمادی تصریح کرد:‌ مسؤولان باشگاه گل‌گهر می‌گویند یکی از مربیان خود را به خاطر اتفاقات دیروز اخراج کرده‌اند و فرد چاقوکش هم دستگیر شده است، اما چنین رفتارهایی را هیچکس نمی‌تواند تأیید و توجیه کند. ما سه بر صفر از حریف عقب بودیم و بازی را هم که باخته بودیم چرا باید این اتفاقات زشت و زننده رخ بدهد اتفاقاتی که حتی در مسابقات محلات هم رخ نمی‌دهد چه برسد به لیگ کشوری.

وی گفت: فردا که اولین روز کاری است باشگاه قطعا این مسأله را پیگیری خواهد کرد البته انتظار داریم فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی آن با این اتفاق زشت برخورد قاطع و قانونی انجام بدهند.

بیشتر بخوانید: عکس| قمه‌کشِ فوتبال ایران دستگیر شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۴
  • مسعود IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    باید عامل این اقدام را بدون تعلل اعدام کنید!
  • یاشار IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    وقتی هرننه قمری رومیزارین مدیرفوتبال وفوتبالیهاروخونه نشین کنی همینه
  • کاظم IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    حتما قانون نیست
  • زیگزاگ IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    خودمون آدمهای بیربط رو وارد فوتبال کردیم اونوقت انتظار داریم همه دهداری باشند.
  • بیکار IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    بله خوب من یکی از اهالی بیکار سیرجان هستم واصلا دلم نمیخواد یک ریال از پول خاک سیرجان خرج فوتبال بشه و من بیکار باشم افسوس که میلیارد میلیارد خرج این فوتبال که هیچ خروجی نداره
  • مرتضی کشاورزی IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    این حرکت زندان داره
  • عشقم فرهادمجیدی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    خیلی ساله ی جام نیاوردیم.، کیفیت صفر، ادعا بینهایت، فقط تا داور ی سوت میزنه کل بازیکنها و دوتا نیمکت میریزن سرش
  • عشقم فرهادمجیدی IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    خیلی ساله ی جام نیاوردیم.، کیفیت صفر، ادعا بینهایت، فقط تا داور ی سوت میزنه کل بازیکنها و دوتا نیمکت میریزن سرش
  • وحید IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    این همون فوتبالیه که میلیاردها تومن گردش مالیشه ولی نتیجه .دستاورد ملی و فرهنگ صفر
  • امیربلوچ DE ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    بازیکنان فجر روبروی تماشاچیان شروع به فحاشی وحرفهای بسیار زشت زدند و سیرجان قلدر بازی برنمیداره راحت تواین شهر آدم کشی میشه باهمه ایران فرق داره
  • هو من US ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    تیم امید گل گهر سیرجان را بفرستید دو تا دسته پایین تر ، دیگه تیم ها چاقو کش استخدام نمی کنند. از لیورپول که گنده تر نیستند ، طرفداراش ادم کشتند ، کل فوتبال انگلیس را ده سال محروم کردند . این که امید گل گهر است ، نکنید، چشم وا می کنید می بینید ازادی شده لیان شامپو، بعد از بازی فوتبال هم مسابقات چاقو و قمه کشی بر گزار می شود ، مثل گلادیاتور های باستان
  • علی اصغر قاسم پور IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    باید به مجازات سختی برسه این آدم، این می خواد الگوی نوجوونا باشه؟!!! وضعیت فوتبال کشور خوب نیست. این همه پول که خرج فوتبال میشه توجیه منطقی نداره.
  • محمد IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    بازیکنان فجر سپاسی شروع کردن به فحاشی علیه تماشاگران سیرجانی خودتون بزارین جای تماشاگران اگه یه بازیکن بیاد سمت تماشاگران و فحش ناموسی بده چی جواب میدین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی