نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
با مسی دشمنی نکنید، عصبانی می‌شود!/ همه متوجه شدیم، حتی مادربزرگ من!
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنخل دی‌ماریا معتقد است که لیونل مسی تغییر کرده و تصمیم گرفته که دیگر سکوت نکند.

به گفته آنخل دی‌ماریا، وینگر آلبی‌سلسته، جدال هلند و آرژانتین در مرحله حذفی جام جهانی ۲۰۲۲ نشان می‌دهد که هرگز نباید مسی را عصبانی کرد. پیروزی قهرمان جام جهانی در ضربات پنالتی بر همتایان اروپایی خود با اختلافات زیادی بین بازیکنان دو تیم و به ویژه عصبانیت مسی همراه شد.

مهاجم سابق رئال مادرید خاطرنشان کرد که با دیدن لبخند مسی می‌دانست که او در حال منفجر شدن است. دی‌ماریا با دیدن پوزخند گفت: «من متوجه شدم، شما متوجه شدی، مادربزرگم متوجه شد... اینها خصوصیات او هستند که گاهی در درون او می‌مانند. افرادی هستند که گاهی به او احترام نمی‌گذارند و نمی‌دانند که او بهترین بازیکن تاریخ است. شما نباید چیزی به او بگویید زیرا او در نهایت عصبانی می‌شود و این بدتر است.»

این وینگر که برای منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن هم بازی می‌کرد، گفت که شخصیت مسی زمانی که برای اولین بار طعم موفقیت بین‌المللی را چشید، تغییر کرد: یعنی در کوپا آمریکا ۲۰۲۱. دی‌ماریا افزود: «در کوپا آمریکا ۲۰۲۱ مسی مرد دیگری بود. او شروع به نشان دادن شخصیت دیگری کرد که داشت اما نشان نمی‌داند. بعد از آن جام تصمیم گرفت سکوت نکند.»

سیستمی که لوئی فان‌خال در جام جهانی مقابل آرژانتین در پیش گرفت خوشایند نبود. هلندی‌ها فوتبال مستقیم بازی می‌کردند و هدفشان این بود که با آمریکای جنوبی‌های کوتاه قد و حقه‌باز با دفاع محکم و فرستادن توپ به ووت وخورست ۱۹۷ سانتی مقابله کنند. دی‌ماریا گفت: «آنها پاس‌های بلند می‌دادند، این فوتبال بازی کردن نیست، این فقط پرتاب توپ است. در نهایت ما پیروز شدیم و به حق خود رسیدیم.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی