نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
هلیکوپتر، پاداش ملی‌پوشان حماسه‌ساز!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سه روز پس از رقم خوردن حماسه ملبورن، ملی‌پوشان استقلال و پرسپولیس همراه با سایر اعضای این تیم در میان استقبالی فراموش‌نشدنی به ایران برگشتند.

پس از این‌که استرالیا را در داخل خاک خودش متوقف کردیم و توانستیم جواز صعود به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه رو بگیریم، تیم ملی در مراسمی به‌یادماندنی و با استقبالی فراموش‌نشدنی وارد تهران شد.

با توجه به خلق حماسه ملبورن، کاملا طبیعی بود که استقبالی فوق‌العاده از ملی‌پوشان رقم می‌خورد و فرودگاه مهرآباد اصلا ظرفیت حضور مردم را نداشت چون اگر فوتبالی‌ها می‌خواستند به فرودگاه بروند به جرات می‌توان گفت ترافیک شهری و پروازی تهران مختل می‌شد روی همین اصل اعلام شد مردم جهت استقبال از ملی‌پوشان راهی ورزشگاه آزادی شوند.

روز سه‌شنبه ۱۱ آذر سال ۱۳۷۶ تیم ملی در حالی وارد تهران شد که ۷۰هزار هوادار مشتاق در ورزشگاه آزادی انتظار ملی‌پوشان استقلالی، پرسپولیسی و... را می‌کشیدند. ملی‌پوشان کشورمان پس از ورود به فرودگاه مهرآباد با هماهنگی نیروهای نظامی سوار هلیکوپتر شدند و در داخل ورزشگاه آزادی فرود آمدند تا عجیب‌ترین و البته شیرین‌ترین استقبال از یک تیم ورزشی در کشورمان رقم بخورد و بازیکنانی که مردم را این‌گونه خوشحال کرده بودند، در مسیر بازگشت به ایران به پاداش جالبی به نام هلیکوپترسواری هم نایل شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی