نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
۴ |
۲
نکونام: ناصر حجازی بهترین الگو برای همه ماست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی استقلال معتقد است اسطوره آبی ها هم از لحاظ فنی و هم اخلاقی الگو و سرآمد بوده است.

آتیلا حجازی روز پنج شنبه گذشته مهمان تمرین استقلال بود. فرزند اسطوره استقلال، به دعوت جواد نکونام راهی کمپ زنده‌نام ناصر حجازی شد و به تماشای تمرین تیم محبوبش نشست.

جواد نکونام در همین رابطه می‌گوید: خداوند ناصرخان حجازی را رحمت کند. آن مرحوم یک بزرگمرد، اسطوره و چهره ای ممتاز چه به لحاظ فنی و چه اخلاقی در فوتبال ایران و استقلال بوده و خواهد بود. زنده یاد ناصرخان حجازی بهترین الگو برای همه ماست و نام نیک‌ش برای همیشه در تاریخ فوتبال ایران به ثبت رسیده است. خوشحالم روز پنج شنبه ساعاتی در خدمت آتیلا حجازی فرزند دوست داشتنی ناصرخان بودیم و لحظاتی لذت بخش کنار هم سپری کردیم. جا دارد از خانواده مرحوم حجازی، همه پیشکسوتان و هواداران استقلال قدردانی کنم که در فصل جاری، از تیم استقلال جانانه حمایت کرده‌اند. امیدوارم بتوانیم با تلاش، جنگندگی و نتایج خوب و مناسب، پاسخ مثبتی به این محبت و حمایت‌ها بدهیم.

بیشتر بخوانید: آتیلا حجازی: نکونام جنتلمن و باشخصیت است/ هواداران از این استقلال حمایت کنند، نتیجه‌اش را می‌بینند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرامرز IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    جواد نکونام می گوید شادروان حجازی بهترین الگو ست آن خدا بیامرز احترام پروین را که از او سه سال بزرگتر و پرسپولیسی بود را نگاه می داشت آیا نکونام احترام یحیی را که به قولی یازده سال (اگر شناسنامه فعلی او را قیاس کنیم یعنی 1359 ) و به قولی هشت سال(اگر شناسنامه اصلی او را لحاظ کنیم یعنی 1356،)از او بزرگتر است را نگاه داشت با علم این که فرض کنیم نکونام واقعاً راست می گوید و واقعا ناصر خان الگوی اوست وقتی انسان مدعی ست فلان شخص الگو ست پس باید شباهتی هم به الگویش داشته باشد مانند اسپانیاییها و اروپایی ها که مدعی ست دروغ نمی گویند و ظاهر شان با باطن شان یکی ست نکونام رفتار می کند .یعنی صفت دروغ گویی که همیشه به سر ما ایرانی ها نسبت می دهد در او وجود ندارد .خوب است انسان همیشه به چیزی که می گوید رفتار کند و یک فرصت طلب نباشد و تنها.جایی که برایش بصرفد راست بگوید
    • MD IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      ناصرخان حجازی کنار زمین عربده کش نمیاورد. ناصرخان تحصیلکرده بود و به قول خودش انواع سختی ها رو تحمل کرد تا جلوی کسی خم نشود. اینکه نکونام به اسم و محبوبیت ناصرخان چنگ میزنه شبیه قندلی هست که سالهاست خودش رو کنار علی آقا دائی قرارمیده و ازش دعوت میکنه تا بره سر تمرین تیم ملی. متاسفانه شامورتی بازی و دودوزه بازی کردن همه گیر شده است. ایشون روش بشه میگه چون در یک تیم متوسط رو به پائین لالیگا بازی کرده، بهترین بازیکن ایران هست .
  • رضایاک IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    خدا رحمتش کنه ورزشکار وجوانمرد بی تکرار ایران
  • کمال آبی IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    آفرین به نکونام که یاد ناصرخانو زنده کرد. دمت گرم آقا جواد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی