نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟
کلوب| استقلال می‌داند برای قهرمانی باید سرسخت بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

جواد نکونام خوب می‌داند که برای قهرمانی آن هم در استقلال باید متفاوت از دوران مربیگری‌اش در فولاد باشد.

در استقلال یک مربی برای کسب قهرمانی باید روحیه سرسختانه ای داشته باشد، باید به هیچ حاشیه ای محل نگذارد و تمام تمرکز خود را به مسائل فنی و تیم معطوف کند. نه می‌خواهیم نکونام را با فرد دیگری مقایسه کنیم و نه می‌خواهیم به او توصیه کنیم که برای قهرمانی با استقلال باید از چه فردی الگوبرداری کند. فقط می‌خواهیم به نکونام گوشزد کنیم که برای قهرمانی در استقلال باید سرسخت بود. در مقابل هر اتفاقی، در برابر هر حاشیه ای و این امکان پذیر نیست جز اینکه همه تیم با یکدیگر یکدل و متحد باشند.

خود نکونام هم خوب می‌داند که به تنهایی نمی‌تواند موفق باشد، باید این روحیه سرسختانه را به تمام تیم تزریق کند. آنگاه به خوبی خواهد دید که چطور برابر هر ناملایمتی هم می‌توان بی اعتنا بود، مهم نتیجه ای است که به سود تیمش بدست می‌آید. بقیه اتفاقات همه حاشیه‌هایی هستند که می‌خواهند ذهن سرمربی و بازیکنان را از هدفی که دارند، غافل و منحرف کنند. در هفته یازدهم نمی‌توان تیمی را با قاطعیت قهرمان نامید اما می‌توان تا چند هفته آینده مثلث قهرمانی را شناخت. مثلثی که نام قهرمان تنها از جمع آنها مشخص خواهد شد و استقلال رقیبان اصلی خود را خواهد شناخت.

جواد نکونام خوب می‌داند که پس از دربی عیار واقعی تیمش کامل مشخص خواهد شد. تا دربی که تنها یک بازی باقی مانده، استقلال جواد نکونام را می‌توان یک تیم سزاوار قهرمانی دانست، تیمی که معنای بازی با روحیه سرسختانه را آموخته شده باشد.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ف دال IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    این مهملات صد من یه غاز رو بریزید دور و برای قهرمانی نسخه‌های فضائی نپیچید. راه رسیدن به قهرمانی خیلی ساده‌ست. اول، برید بست بنشینید جلو وزارت ورزش و درب منزل هواداران ذی‌نفوذتون (بخصوص در منطقه اعیون‌نشین جماران) و کمی تمساح‌طور اشک بریزید و "حسن!من‌غریبم بازی" دربیارید. دوم؛ بعد از حصول اطمینان از پشتیانی و احصاء پشت‌گرمی از اون منطقه‌ی شمال شهر، بایستی دم فرهاد جون رو ببینید و یه کانتینر از اون مواد انرژی‌زا و نیروافزاءاش سفارش بدید و قبل بازی بزنید تو رگ. باقی دیگه حرف‌های خاله‌زنکی و کری‌های متعلق به عوام‌الناسه. قهرمانی می‌خواید.. اصل جنس این‌هائی بود که عرض کردم. روحیه سرسختانه و اتحاد و یکدلی و این‌ها جملگی شعار اند و به درد درج در همین صفحات ورزشی و توی فیلم‌ها می‌خورن و در عالم واقعیت کاربرد و کارکرد دیگه‌ای (بخصوص در فوتبال‌فارسی) ندارن! یاهو.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان این فصل با چند امتیاز جام را بالای سر خواهد برد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی