نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷
۰ |
۰
عکس| گزینه پرسپولیس زمین‌گیر شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره ایرانی لخ پوزنان فرصت بزرگ گلزنی مقابل کورونا را از دست داد.

علی قلی‌زاده پس از انجام یک مسابقه در لیگ دسته دوم لهستان برای تیم دوم لخ پوزنان و انجام دو بازی تعویضی در لیگ استراکلاسا، دیشب برای نخستین بار در ترکیب ابتدایی پس از پیوستن به این باشگاه قرار گرفت که حضورش منجر به پایان ناکامی‌های تیمش پس از دو هفته و کسب سه امتیاز در زمین کورونا شد. اما ستاره ایرانی لخ پوزنان می‌توانست در نخستین حضور ثابت خود در ترکیب تیمش در لیگ استراکلاسا، اولین گل خود را هم برای این تیم به ثمر رساند و خیلی زود دروازه کورونا را باز کند ولی این اتفاق نیفتاد.

در شرایطی که این بازی در بارش شدید برف و در زمین سفید پوش ورزشگاه کورونا دنبال می‌شد، تیم رده سومی لخ پوزنان این شانس را داشت تا در دقیقه ۳ روی یک حمله سریع و پاس در عمق به محوطه جریمه، گل اول بازی را به ثمر برساند، اما شوت پای چپ و زمینی علی قلی زاده تبدیل به گل نشد.

عکس| گزینه پرسپولیس زمین‌گیر شد

علی قلی زاده که فصل قبل در ۲۰ بازی در ژوپیر لیگ بلژیک یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود و در چهار مسابقه برای کاسیم پاشا ترکیه هم نتوانسته بود گلزنی یا پاس گل داشته باشد و مصدومیت مانع از درخشش او شد، می‌توانست در اولین بازی حضور ثابت برای لخ پوزنان گلزنی کند که این فرصت طلایی را در هوای برفی ورزشگاه کورونا از دست داد و شوت او با دفع گلر حریف همراه بود.

ستاره ایرانی لخ پوزنان پس از هدر رفتن این موقعیت طلایی به شدت افسوس خورد ولی در ادامه نمایش خوبی در ترکیب تیمش داشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی