نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
ستاره ایرانی باز هم باخت/ شکست حسین وفایی مقابل اسطوره اسنوکر جهان
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

نماینده اسنوکر ایران در مقابل سالیوان مرد شماره یک اسنوکر جهان با نتیجه ۶ بر ۲ شکست خورد و از رسیدن به بازی نهایی باز ماند.

مسابقات مقدماتی اسنوکر قهرمانی بریتانیا ۲۰۲۳ (یوکی چمپیونشیپ) روزهای ۲۷ آبان تا ۲ آذر در سالن مورنینگ ساید آرنا شهر لستر – انگلستان برگزار شد و دور اصلی این مسابقات از چهارم آذر شروع شد و تا امروز ادامه دارد. این رقابت‌ها جزو جام‌های سه‌گانه انگلستان است که سطح بسیار بالایی دارد و جایزه نفر اول آن ۲۵۰ هزار پوند از مجموع یک میلیون و ۲۰۵ هزار پوند است.

حسین وفایی عصر شنبه ۱۱ آذرماه از ساعت ۱۶:۳۰ در مرحله نیمه نهایی مسابقات در مقابل رونی سالیوان مرد شماره یک اسنوکر جهان به میدان رفت و در مقابل این حریف انگلیسی شکست خورد و از رسیدن به فینال رقابت ها بازماند. وفایی در ابتدا ۲ بر ۰ از حریف سرشناس خود عقب افتاد و موفق شد بازی را ۲ بر ۲ برابر کند اما در ادامه، بازی از دست او در رفت و سالیوان از فرصت‌های پیش آمده بهتر استفاده کرد و نهایتا بازی را ۶ بر ۲ به سود خود به پایان رسید.

وفایی پیش از این ژانگ‌آندا را ۶ بر چهار، شان مورفی مرد شمار۷ جهان را ۶ بر چهار، متئو سلت را ۶ بر یک و مارک او دونیل را ۶ بر صفر شکست داده بود.

مسابقات قهرمانی انگلستان ۲۰۲۳ یک مسابقات اسنوکر حرفه‌ای است که از ۲۵ نوامبر تا ۳ دسامبر ۲۰۲۳ در انگلستان برگزار می‌شود. برنده این مسابقات می‌تواند ۲۵۰ هزار پوند را کسب کند.

مجموع جوایز این رقابت‌ها یک میلیون و دویست و پنج هزار پوند تخمین زده شده است. مدافع عنوان قهرمانی مسابقات قهرمانی انگلستان مارک آلن بود که در فینال ۲۰۲۳ توانست دینگ جونهوی را با نتیجه ۱۰ بر هفت شکست دهد اما در این دوره از مسابقات در دیدار نخست مقابل حریف فینالیست سال گذشته خود شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی