نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
بازی افتتاحیه انگلیس در یورو ۲۰۲۴ در استادیومی نفرین‌شده
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرعه‌کشی یورو ۲۰۲۴ به میزبانی آلمان برگزار شد و تیم ملی انگلیس که یکی از امیدهای قهرمانی این تورنمنت است، با صربستان، دانمارک و اسلوونی هم‌گروه شد.

انگلیس در گروه C یورو ۲۰۲۴ به مصاف صربستان، دانمارک و اسلوونی می‌رود. شاگردان گرت ساوت‌گیت به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی این تورنمنت به همراه فرانسه و پرتغال راهی یورو خواهند شد. اولین بازی سه‌شیرها در تاریخ ۱۶ ژوئن در شهر گلزنکرخن برابر صربستان برگزار می‌شود. ورزشگاه آرنا آف‍‌شالکه یک استادیوم نفرین شده برای انگلیس است زیرا تیم سون گوران اریکسون در این استادیوم توسط پرتغال از جام جهانی ۲۰۰۶ حذف شد.

دوشان تادیچ و الکساندر میتروویچ، ستاره‌های سابق لیگ برتر، از جمله چهره‌های آشنا در تیم صربستان هستند. انگلیس سپس در ۲۰ ژوئن در فرانکفورت با دانمارک در تکرار نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۰ بازی می‌کند که سه‌شیرها آن مسابقه را ۲-۱ برنده شده بودند. کریستین اریکسن و راسموس هویلون دو بازیکن منچستریونایتد از ستاره‌های دانمارکی هستند. مرحله گروهی با دیدار انگلیس با اسلوونی در ۲۵ ژوئن در کلن به پایان می‌رسد. یکی از بهترین دروازه‌بانان جهان، یان اوبلاک، کاپیتان تیم اسلوونی است.

فینال یورو ۲۰۲۴ روز ۱۴ جولای در شهر برلین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی