نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
کار زیبای رونالدو مقابل پرسپولیس را من هم انجام داده بودم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حرکت زیبای کریستیانو رونالدو در بازی النصر و پرسپولیس او را دوباره در سطح اول جهان تبدیل به تیتر یک کرد.

حرکت زیبای کریستیانو رونالدو در بازی النصر و پرسپولیس او را دوباره در سطح اول جهان تبدیل به تیتر یک کرد و نشان داد که برای بزرگان فوتبال – وقتی به راستی بزرگ شده و از رقابت‌های معمول فوتبالی دور شده باشند – نتیجه همیشه مهمتر از هرچیز دیگری نیست. نتیجه‌ای که حاصل دروغ و ریا باشد شاید به هیچ نیارزد و پیروزی زمانی ارزشمند است که نه تنها طبق قانون‌های ورزشی به دست بیاید که وجدان طرف پیروز هم از هر جهت آرام و شادمان باشد!

رونالدو پنالتی اهدایی داور در دقیقه دو را باز نکرده پس فرستاد تا دهان خیلی‌ها از تعجب باز شود و رسانه‌های زیادی لب به تحسین وی باز کنند، اما آیا در فرهنگ ایران قدیم و جدید نمونه‌هایی از این دست نداشته‌ایم و به راستی باید «شگفت زده» شویم؟ به اعتقاد ما شاید اگر رویه پوریای، ولی‌ها و تختی‌ها و دادکان‌ها و دهداری‌ها و. به همان شکل ادامه پیدا می‌کرد نسل امروز تا این حد از حرکت رونالدو بهت زده نمی‌شد.

داستان‌های زیادی هم از این دست رفتار وجود دارد و یکی از موخرین آن‌ها متعلق به دکتر محمد دادکان است. کسی که با نقل خاطره‌ای می‌گوید که در یکی از بازی‌های پرسپولیس وقتی در حال دفاع از دروازه بود توپ به دستش برخورد می‌کند و اسباب اعتراض حریف فراهم می‌شود، اما داور نقطه کرنر را نشان می‌دهد و به ضرر سرخ‌ها پنالتی نمی گیرد. اینجاست که خود دادکان پیش رفته و ماجرا را برای داور توضیح می‌دهد و...

بیشتر بخوانید: روزنامه گل| دادکان: به داور گفتم توپ به دستم خورده و پنالتی است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • .... IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    رونالدو که مطمئن بود با وار بررسی میشه و حقیقت رو میشه ولی بازم کارش ارزش داشت .دادکان هم که میگه توپ بدستش خورده و ممکنه چون به عمد نبوده شاید پنالتی هم واقعا نبوده ولی جوگیر شده و یه حالی به تیم حریف داده !اما اوزه بیو این عمل را در بازی ملی و با وجود نبود وار انجام داد .
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    رونالدو کار خاصی نکرد فقط بخاطر اینکه کارت نگیره اقرار کرد اشتباه نکنید
  • پرسپولیس IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    کاش جای درویش دادکان مدیر پرسپولیس بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی