نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
۳
چرا صیادمنش به استقلال برنمی‌گردد؟/ ازدواج با دختر ترکیه‌ای یا...!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در هفته‌های گذشته خبری در رابطه با مذاکرات جواد نکونام و علی خطیر برای جذب بازیکن مطرح شد که ظاهراً حقیقت داشته است.

یکی از مشکلات این روزهای باشگاه استقلال دست و پنجه نرم کردن با موضوع عبور احتمالی این باشگاه از سقف تعیین شده برای هزینه‌های فصل جاری لیگ برتر است. شکایتی که از سوی چند باشگاه لیگ برتری علیه استقلال صورت گرفته و ظاهراً قرار است پنجشنبه این هفته حکم آن نیز رسماً اعلام شود.

طی روزهای گذشته پیش از سفر علی خطیر به خارج از کشور جواد نکونام در ارتباط با یارگیری استقلال در نیم فصل با او صحبت کرده است اما ظاهرا مشکلاتی در این بین وجود دارد.

یکی از گزینه‌های مد نظر استقلال برای تقویت این تیم در نیم فصل دوم بازگرداندن اللهیار صیادمنش به جمع بازیکنان استقلال است. صیادمنش که این روزها صحبت از جدایی اش از تیم هال سیتی در دسته یک لیگ انگلیس یا همان چمپیونز لیگ مطرح شده یکی از گزینه‌های جواد نکونام برای قرار گرفتن کنار گوستاو بلانکو در خط حمله استقلال است اما به دلیل پر شدن سقف هزینه‌های باشگاه استقلال ظاهرا این موضوع برای این تیم غیر ممکن به نظر می‌رسد.

از راهروهای باشگاه استقلال خبر رسید که شاید این بازیکن به دلیل شرایط زندگی زناشویی با همسر ترکیه‌ای خود ترجیح بدهد در ترکیه به فوتبالش ادامه بدهد اما برخی افراد نزدیک به صیادمنش در این باره مشخصا اعلام کردند او هیچ مشکلی برای حضور در لیگ برتر ایران و زندگی در تهران ندارد و این تنها بسته به شرایط باشگاه استقلال و ماجرای سقف هزینه‌های این مجموعه است.

یادآور می‌شود؛ در این مدت بارها شاهد انتشار خبر کسر بخشی از قرارداد اعضای استقلال بودیم تا نفراتی مثل مهدی هاشمی نسب یا بدنساز خارجی تیم استقلال بتوانند کارت حضور در میادین را بگیرند و به استقلال کمک کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کلنگلیس IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    سقوط مقتدرانه لنگ🍅 رودرمرحله گروهی به بولینگیها🍅تسلیت🖤 عرض میکنم هرچند تیم بی افتخار بین المللی 🍅مشکلی بااین حذف شدنها نداره 😋😋😋😋
    • diako IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      ارتش سرخ 😝🤣🤣🤣
  • محمد کریمی US ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    الان وقتشه حال استقلال واستقلالی ها را بگیرند تا هوادارای سوگولی خیالشون راحت شه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی