نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
السد و الشارجه برای پرسپولیس بازی کردند/ شرافت را نمی‌توان با پول خرید؛ الفیصلی کاری کرد کارستان
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ساعاتی به بازی حساس پرسپولیس و الدحیل مانده و دنیا به کام سرخ پوشان است. پرسپولیسی‌ها باید مدیون و ممنون الفیصلی اردن باشند!

قرعه کشی و برنامه‌ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا ناخواسته به نفع فوتبال ما بود. ماه‌ها قبل که این برنامه اعلام شد کسی نمی‌دانست که پرسپولیس برای صعود به بازی آخر نیازمند خواهد بود. پس اینکه رقبای پرسپولیس ۲۴ ساعت قبل از این تیم به میدان رفتند، اولین خبر خوش برای شاگردان گل محمدی شد.

پرسپولیس با اطلاع از نتیجه دیدارهای الشارجه امارات و السد قطر می‌توانست تکلیف خود را بداند اما آنها روی کاغذ با رقبای ضعیف‌تر از خود بازی می‌کردند و اینجا بود که یک نگرانی تازه در محافل فوتبالی به وجود آمد، ترس از تبانی دو تیم عربی برای رسیدن رقیب به حد نصاب گل‌های لازم! اما ببینید فوتبال چرا جذاب و زیباست، شرافت را نمی‌توان با پول خرید و الفیصلی کاری کرد کارستان و شارجه را برد.

پرسپولیس در صورت شکست دادن الدحیل شانس صعود داشت اما تیم شارجه امارات که رقیب جدی سرخپوشان محسوب می شد باید در بازی هفته آخر مقابل الفیصلی به میدان می رفت. به نظر می رسید تیم اماراتی کار ساده‌ای درپیش داشته باشد اما در نهایت الشارجه با نتیجه ۲-۱ به الفیصلی باخت تا همه چیز به سود پرسپولیس شود. از طرف دیگر السد قطر نیز درحالی که یک برصفر از نسف قارشی پیش افتاده بود در دقایق ۸۳ و ۹۰ دو گل خورد و تازه شانس آورد در دقیقه ۴+۹۰ بغداد بونجاح موفق به گلزنی شد تا السد شکست نخورد. با تساوی السد قطر، این تیم ۸ امتیازی شد تا شانس پرسپولیس را برای صعود به مرحله حذفی بالاتر ببرد.

حالا که ساعاتی تا بازی‌های دو گروه A و E که امشب بازی می کنند، باقی مانده ببینید شرایط چگونه است، پرسپولیس در صورت پیروزی با هر تعداد گل راهی مرحله بعدی خواهد شد. در صورتی که پاختاکور و الفیحا مساوی کنند سرخپوشان ما با مساوی مقابل الدحیل هم باز راهی مرحله بعدی خواهند شد. واقعا فقط می‌شود تیتر زد «دنیا به کام پرسپولیس!»

امیدواریم در پایان امشب هر دو نماینده قدرتمند ما یعنی پرسپولیس و سپاهان سهمیه دوم را در گروه‌ها بگیرند. می‌دانیم که صعود نوبهار قطعی شده و امیدواریم دو بلیط دیگر برای فوتبال ما باشد. سپاهان در آخرین بازی خود در دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۱-۲ در عربستان سعودی مقابل الاتحاد شکست خورد و در رده دوم جدول قرار گرفت تا از شانس بالایی برای صعود به دور حذفی برخوردار باشد. تنها در صورت برد پاختاکور با تفاضل +۹ و پیروزی پرسپولیس، سپاهان حذف خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ناشناس IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    ترس از تبانی توهم ایرانیان است اونا شرف ووجدانشون رو معامله نکرده اند فوتبال رو بازی می بینن داخل مستطیل سبز ، فکر کردید اینجاست که چن ماه هم بعد بازیها به همدیگر القاب می چسپونن اما از یه جایی باید درس گرفت هنوز بازیها شروع نشده بود شروع کردن به نوشتن این سخنان نپخته حداقل کاری نکنید بعدا شرمندگی براتون بمونه بازی فوتباله و غیر قابل پیش بینی تا یکی از تیم ها بازی رو چن روز پیش برده بود شروع کردن به این سخنان زشت اما الان روسیاهی به کی ها موند ؟
    • کسری IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
      خخخخخخ پیروزیچی ها حذف شدن یک ستاره تقلبی دیگه میتونید بزنید😁😁🤪🤪🤪
  • اندیشه IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    در همه کار و همه جا باید ساز و کار تعریف کرد و منتظر غیرت و انسانیت و شرف و امثالهم نشد که انسان و انسانیت محک بخورد. در اقتصاد، در حکومت داری در ورزش در همه جا. مثلاً تعریف کنند باخت/برد هر تیم در این شرایط بجز امتیازات عینی و در آن، امتیازات منفی/مثبت دیگری برای باشگاه و کشور متبوع خواهد داشت. مردانگی و غیرت بجای خود زیبا و احساسی، ولی تعاریف متر برداری نیستند برای استناد. بگذریم بزرگترین سیستم ما در اینجا هنوز که هنوز است علی اصغری و شور حسینی و من بمیرم تو بمیری و ریش سپیدی گری ست. همه ی اینها محترم و بجا، اما سازوکار مدرن مدون و نظام‌مند.
  • علی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    اینکه لنگ شانس داره و هر سال از این شانس ها استفاده میکنه شکی نیست. موضوع تبانی چیزیه که تو همه اش مینویسی . تو چون ذهنت خرابه فکر میکنی همه مثل خودت دنبال تبانی .. هستند. اتفاقا همین عربها حتی سالهای گذشته هم اینکار نمیکردند تو این چیزها مینوشتی
  • عدالت خواه IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    تیم پیروزی تهران لیاقت صعود نداره، چون به ناحق در این بازیها شرکت کرده است ✌
    • Ahmad IR ۰۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      شما عرض داشتید صعود میکردید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی