نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
۰ |
۰
کلوب| شب فراموش‌نشدنی در ورزشگاه آزادی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تا چشم بر هم زدیم، هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا فرا رسید؛ هفته ای سرنوشت سازبرای دو نماینده کشورمان یعنی سپاهان و پرسپولیس.

شاید بیراه نگفته باشیم که یکی از مهم ترین بازی های سال های اخیر پرسپولیس، تقابل با الدحیل برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا است. هرچند که کار الدحیل در این رقابت‌ها تمام شده اما قطعا حریف دست و پا بسته ای نیست و می تواند صعود پرسپولیس را به مرحله بعدی به خطر و دردسر بیندازد؛ ولو اینکه کوتینیو، ادمیلسون جونیور و روبن سمدو، تیم کریستوف گالتیه را به علت مصدومیت و محرومیت همراهی نکنند.

از سویی دیگر، به فروش رفتن تمامی بلیت های این دیدار برای تیم پرسپولیس خبر امیدوار کننده و روحیه بخشی بود و شاگردان گل محمدی می توانند با تشویق و حمایت بیش از پنجاه هزار نفر، امشب راه صعود را هموارتر و لذت بخش تر از قبل کنند. البته در این وانفسا، اشخاصی بودند که بلیت هایی با رقم های عجیب و غریب و گزاف مثل ده میلیون تومان به فروش برسانند و بازار سیاه مخصوص به خودشان راه اندازی کنند.

به زعم بسیاری از پیشکسوتان باشگاه و کارشناسان فوتبال، پرسپولیس پتانسیل صعود به مرحله بعدی را دارد؛ مثل بازی رفت که در قطر برد و این بار با حمایت هواداران پسران گل محمدی باید درخشان ظاهر و به چند بازی بدون برد، پایان دهند. منتظر پر تماشاگر ترین بازی بعد از دوران کرونا هستیم. یک شب فراموش نشدنی در آزادی، برای پرسپولیس در راه است.

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی