نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
شب وحشتناک گل‌محمدی در آزادی/ عصبانیت هواداران پرسپولیس باورکردنی نیست!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اتفاقات وحشتناکی بعد از سوت پایان بازی رخ داد و هواداران عصبانی پرسپولیس به بازیکنان خودشان هم رحم نکردند.

در آخرین دیدار پرسپولیس در مرحله گروهی، سرخ‌ها در شرایطی که از حمایت حداکثری هواداران‌شان برخوردار بودند و برای صعود به یک برد خانگی نیاز داشتند، مقابل الدحیل تن به شکست دادند تا به جای جشن صعودی که در ذهن می‌پروراندند، با خشم عجیب هواداران مواجه بشوند.

بعد از سوت پایان بازی، مسئولین امنیتی ورزشگاه و کنفدراسیون فوتبال آسیا از بازیکنان خواستند از سکوها فاصله بگیرند و برای دقایقی در وسط زمین بمانند. چراکه چند ثانیه قبل از سوت پایان بازی کنعانی در گوش زمین با پرتاب بطری از سوی هواداران به سمتش لحظات پر التهابی را تجربه کرد.

بعد از سوت پایان اتفاقات عجیب و غریب تری رقم خورد. تعدادی از سکوها شعار حیا کن رها کن علیه درویش سر می‌دادند و گروهی دیگر در کمال ناباوری یحیی گل‌محمدی را هدف شعارهای تند خود قرار داده بودند. علاوه بر این تقریبا همه سکوها شعار "بازیکن بی غیرت" را می‌گفتند.

الدحیلی‌ها با توجه به جو سکوها به جای رفتن مستقیم به سمت رختکن، از تونل جنوبی ورزشگاه خارج شدند اما یحیی اجازه این کار را به شاگردانش نداد و تاکید کرد از سمت هواداران خارج شوند و این تازه شروع صحنه‌های باورنکردنی روز سیاه ورزشگاه آزادی بود.

هوادارانی که تا ساعاتی قبل شعار یحیی امپراطور را سر می‌دادند حالا از شدت عصبانیت سرمربی پرافتخار خود را با بطری هدف قرار دادند! یحیی همانجا ایستاد و دست‌هایش را باز کرد و در مقابل پرتاب اشیا و بطری‌ها با تعجب و بهت سینه سپر کرد. بازیکنان با دیدن این صحنه به سوی یحیی رفتند و آنها هم از خشم هواداران و بطری‌های‌شان بی نصیب نماندند و در نهایت با همراهی بازیکنان یحیی به رختکن رفت.

بیرانوند که به عنوان بهترین بازیکن شناخته شد و دیرتر به این غائله رسید، با بهت کنار تابلوهای تبلیغاتی ایستاد ولی او برخلاف دیگر هم‌تیمی‌هایش تشویق شد و سروش رفیعی هم کنار او اضافه شد.

در این شرایط ملتهب افسر امنیتی پرسپولیس سعی داشت بیرانوند را به رختکن ببرد که با واکنش تند او مواجه شد و این دروازه‌بان ثانیه های بیشتری مقابل چشم هواداران خشمگین‌شان ایستاد و بعد هم برای مصاحبه انتهای بازی از آن فضا خارج شد.

این شب و صحنه‌ها بدون شب فراموش نشدنی خواهد بود. تیمی که سال گذشته قهرمان سه گانه ایران شد حالا پس از ۶ بازی ناکامی در پیروزی و حذف از آسیا مورد غضب تعداد زیادی از هواداران قرار گرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • خاکی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    فقط بروووو
  • میلاد IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    تاریخ مصرفش گذشته
  • شوتبال AT ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    اینا همون هوادارانی هستند که هفت سال پیش بعد از دوم شدن تیم نیم ساعت ایستاده تیم خودشون را تشویق کردند! این تماشاگر فوتبال را میفهمه!
  • مهران IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    بهترین بازیکن بیرانوند شد؟😐😐😐 ههههه، لیگ ای اف سیه یا لیگ عربستان🤣🤣🤣🤣
  • David US ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    chera masoulane perspolis ba in bazyhaye bad in roze ra pishbiny nemikaradand? Goel Mohamady, Nekounam, Majidy va digaran hichkodam moraby basavady nistand alaky bala omadeand chonke footbalist boudand chera in aghayan ra alaky mikonis sar moraby in teamha? man 3 sale azegar hast ke migoyam aghaye Darvish Goel Mohamady sar moraby khouby nist valey adame besiar khouby hast chera avazash nakardid? in moraby koly bazykonane tymhaye digar ra ke nakhastand ra avard be perspolis ke lighate in team ra nadarand
  • محمد IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    اینهایی که یحیی را هو کردند باید خجالت بکشند. کلاً ما ملت ایران اینطور هستیم. اگه کسی دستش رو با عسل تو دهنمون کنه آخرش گاز می گیریم. متوقع، متوهم و بی منطق. تیم موقع پیروزی نیازی به تشویق شما نداره، در روزگار باخت و ناکامیه که باید حمایت کنید. مگه شما برای تیم عملا به غیر فریاد تشویق اونهم موقع پیروزی و کامیابی چه کار دیگه ای کردید؟ نگید علاقه و عشق. که علاقه ای که در روزگار ناکامی، سنگ بشه بخوره تو سر تیم، به یک ارزن هم نمی ارزد.
  • استقلالی سربلند تاج قهرمان دوستاره IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    یحیی ناله ای بعد از این افتضاح و فاجعه که آبروی ایران و ایرانی ره بردید ، انتظار داشتی با گل و بلبل بدرقه ت کنند ؟؟ هرچند که فرهنگ اکثر هواداران لنگ پیروزی بهتر از این نیست .. صبح روی عرشی و آخر شب روی فرش .. راستی یاد تاجر بزرگ‌ فرش افتادم که الان حالش خیلی دیدنیه .. 😁😁👊
  • جهان RO ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    با اینکه تاجی هستم و از شکست رقیب شادمان اما هوادار در هر صورتی محق است، مگر همین بازیکنان و مربی نبودند که برای عدم پرداخت پاداش قهرمانی سال گذشته اعتصاب کرده و بیانیه دادند وقتی بابت برد و قهرمانی انتظار تشویق و پاداش دارند حال که چند بازی متوالی ناکام بوده و از گروه خود حذف شده اند باید منتظر توهین و جریمه باشند.این هوادار در این هوای آلوده و برای دیدن موفقیت تیم محبوبش با صرف وقت و پول و به خطر انداختن سلامت خود به استادیوم رفته و حتی برای تهیه بلیط در بازار سیاه چند میلیون هزینه کرده و در آخربایستی با غصه و شرمندگی به شهر و منزل خود بازگردد و تا مدتها شنونده کنایه مخالفان فوتبال و متلک‌های هواداران رقیب باشد
  • بختیاری IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    این چوب خداست که همین ها باعت حذف امپراطور آسیا شدن پس بدانید چوب خدا امشب صداش درآمد
  • افشین دست کج IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    بالاخره هوادارای لنگ فهمیدن که یحیی مربی نیست و با زدوبند و ناداوری بهشون جام اسنپی میدادن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی