منچستریونایتد اصلا نظم و قانون ندارد/ همیشه بازیکنان دیر سر تمرین می‌آیند!
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هافبک صربستانی بین منچستریونایتد و چلسی مقایسه شوکه‌کننده‌ای انجام داد و از خاطراتش حرف زد.

نمانیا ماتیچ مدعی شد که پل پوگبا و جیدون سانچو با دیر رسیدن به تمرین، هم‌تیمی‌هایشان در منچستریونایتد را عصبانی می‌کردند. هافبک ۳۵ ساله صربستانی پنج سال را در اولدترافورد گذراند و در سال ۲۰۲۲ پس از ۱۸۹ بازی راهی رم شد. او اکنون به طور علنی به منچستریونایتد حمله کرده و بر روی دو خرید گران‌قیمت تمرکز کرد که دوران چندان خوبی را در اولدترافورد نگذراندند.

پوگبای ۳۰ ساله در سال ۲۰۱۶ با ۸۹ میلیون پوند به رکورد جهانی آن زمان رسید اما در سال ۲۰۲۲ آزاد شد و دوباره به صورت رایگان به یوونتوس پیوست. در همین حال، سانچوی ۲۳ ساله از زمان خروج ۷۳ میلیون پوندی از بوروسیا دورتموند در سال ۲۰۲۱، در داخل و خارج از زمین با مشکل مواجه شده است. وینگر انگلیسی در حال حاضر از ترکیب اصلی تیم بیرون رانده شده زیرا پس از دعوا با سرمربی اریک تن‌هاخ حاضر به عقب‌نشینی و عذرخواهی نشد.

اما ماتیچ می‌گوید که استانداردهای یونایتد به مراتب پایین‌تر از باشگاه قبلی او چلسی است. او که دو بار با چلسی قهرمان لیگ برتر شده به YU Planet گفت: «بازیکنان در چلسی حرفه‌ای عمل می‌کردند. آنها وقت‌شناس بودند و هرگز برای تمرین دیر نمی‌کردند اما در یونایتد تقریبا هر روز این اتفاق می‌افتاد. پل پوگبا و جیدون سانچو و چند بازیکن دیگر از بازیکنانی بودند که همیشه دیر می‌آمدند. بقیه ما که همیشه سر وقت بودیم عصبانی می‌شدیم، بنابراین تصمیم گرفتیم که نوعی کمیته انضباطی داخلی تشکیل دهیم و من رئیس بشوم. یک برگه کاغذ را روی دیوار چسباندم و نام کسانی که دیر می‌آمدند را می‌نوشتم. در طول یک فصل حدود ۷۵۰۰۰ پوند جریمه دریافت کردیم. قصد داشتیم از این پول برای برگزاری یک مهمانی در لندن استفاده کنیم، اما به دلیل شیوع کووید این کار را نکردیم.»

سانچو در سپتامبر با تن‌هاخ اختلاف پیدا کرد؛ زمانی که از تیم برای رویارویی با آرسنال کنار گذاشته شد و به تن‌هاخ توهین کرد. اگر سانچو عذرخواهی کند تن‌هاخ دوباره او را در تیم می‌پذیرد. این بازیکن از تمرین با تیم اصلی نیز منع شده و حتی اجازه ندارد با آنها غذا بخورد. تا زمانی که تغییری در اوضاع پیش نیاید یونایتد احتمالا او را در ژانویه خواهد فروخت.

با این حال فقط سانچو نیست که با تن‌هاخ اختلاف دارد و گزارش‌ها می‌گویند که ۵۰ درصد از تیم نیز با استراتژی این سرمربی هلندی مشکل دارند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عمران زاده IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    ببندید دراین باشگاه رو
  • حمیدی IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    منحل کنید
  • زهره IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    تنها راه نجات منچستر = انحلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی