نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
واکنش گل‌محمدی به لحظه ایستادن مقابل هواداران/ درگیری لفظی یحیی با یک خبرنگار مشکوک!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست برابر الدحیل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: بابت نتیجه‌ای که دست آمد عذرخواهی می‌کنم. نتیجه‌ای که گرفتیم اصلا چیزی نبود که لیاقت آن را داشته باشیم. هر کاری که می‌توانستیم کردیم و نتیجه باید برعکس می‌شد.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی با الدحیل که با شکست ۲ بر یک تیمش و حذف از لیگ قهرمانان آسیا همراه بود اظهار کرد: قبل از صحبت درباره بازی از هواداران بابت حضور پرتعداد و گرمی که داشتند تشکر می‌کنم. از یکایک آنها تشکر می کنم. همچنین بابت نتیجه‌ای که دست آمد عذرخواهی می‌کنم. نتیجه‌ای که گرفتیم اصلا چیزی نبود که لیاقت آن را داشته باشیم. هر کاری که می‌توانستیم کردیم و نتیجه باید برعکس می‌شد.

او ادامه داد: بالاخره اتفاقات فوتبالی و فرصت طلبی را که باید داشته باشیم شاید امروز نداشتیم. خیلی دردناک بود و بعد از اینکه پنالتی را خراب کردیم باز هم فرصت داشتیم ولی الدحیل تیمی بود که در ضدحمله و بازی‌سازی تیم خوبی نشان داد. بازی سختی بود ولی خوب موقعیت‌سازی کردیم و توانستیم به دروازه حریف برسیم که آنجا در تمام کردن کار یا پنالتی باید بهتر کار می‌کردیم که این اتفاق نیفتاد. با توجه به جدول بندی جدید آسیا و پنج گروه بودن در این گروه توانستیم دوم شویم. اگر فرمت قبلی بود قطعا صعود می‌کردیم ولی استرس زیادی را متحمل شدیم و متاسفانه شرمنده هواداران شدیم. باید ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.

گل محمدی در پاسخ به این سوال خبرنگاری که پرسید «تاکتیک پرسپولیس در خط حمله واقعا چه بود؟» گفت: فکر می‌کنم بازی را کلا ندیدید و اینجا هستید که سوالات حاشیه‌ای بپرسید. به نظرم یک بار بازی را خوب نگاه کن. فکر می‌کنم بازی را خوب ندیدید یا اصلا ندیدید. جواب سوال شما این بود که بازی را دوباره نگاه کن!

در ادامه از سرمربی پرسپولیس پرسیده شد که آیا ریشه باخت امروز پرسپولیس به درگیری و حواشی مدیریت باشگاه و تیم برمی‌گردد؟ گل‌محمدی پاسخ داد: درباره مشکلات فکر نمی‌کنم اینجا جایش باشد که صحبت کنیم. اگر درباره مسائل فنی سوال دارید در خدمت هستم.

گل محمدی درباره سوال ابتدایی نشست گفت: تاکتیک ما مشخص بود، موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی سوالی پرسیدند که خنده‌دار بود.

او همچنین در خصوص تعویض‌ها و شرایطی که پرسپولیس برای صعود داشت، گفت: «شما بازیکنان الدحیل را می‌شناسید؟» خبرنگاری گفت که کوتینیو نبود، یحیی گفت: «بازیکنان دیگر آنها را می‌شناسید؟» خبرنگار گفت که گالتیه بازیکنان جوانش را به کار گرفت، یحیی ادامه داد: «عمری به تازگی به تمرینات اضافه شده بود و نمی‌توانست بیشتر از این بازی کند. ما همه کار کردیم. اگر ما پنالتی را گل کرده بودیم شما این سوال را می‌پرسیدید؟ می‌دانم که منظور شما چیست و اینکه حرف می‌زنید متوجه می‌شوم چه چیزی در ذهن شما می‌گذرد!»

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه مقابل شعار هواداران ایستاد، گفت: بازیکنان ما با تمام وجود بازی می‌کردند و انصافا امروز هر چیزی که داشتند گذاشتند و هر کاری کردند که به گل برسند و برنده باشند. در هر صورت اتفاقات فوتبالی به ضرر ما شد. بازیکنان ما برای ما اثبات شده‌اند ولی همیشه که روزهای خوب نداریم. بعضی وقت‌ها هم اوقات سخت است و الان مهم است که بازیکنان را ریکاوری کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم.

گل‌محمدی درباره گل‌هایی که پرسپولیس دریافت کرد و عملکرد خط دفاعی تیمش هم گفت: به نظرم روی هر دو گل خصوصا گل اول نتوانستیم فضای پشت مدافعان را پوشش بدهیم و از حمله حریف جلوگیری کنیم که خیلی راحت آمدند و در آن فضا پاس دادند. خیلی روی این مورد تاکید داشتیم که وقتی از هافبک‌ها رد می‌شوند فضای عمق را ببندیم که به نظرم حریف خیلی خوب پاس داد و صحنه سختی بود. بعد از آن گل خوردیم. بیرانوند هم عملکرد خوبی داشت ولی روی توپ برگشتی گل خوردیم. در این بخش باید خیلی کار کنیم.   

به گزارش ایسنا، سرمربی پرسپولیس در اواخر بازی در حالی که بازی متوقف شده بود دقایقی با معز علی صحبت کرد. او درباره اینکه چه صحبتی با کاپیتان الدحیل داشت؟ گفت: از تیم تعریف کرد و گفت نسبت به سال‌های گذشته تیم ما روی زمین کار می‌کند و می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. درباره این مسائل صحبت و از بازیکنان تعریف می‌کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره تاثیر نبودن پورعلی‌گنجی در خط دفاعی عنوان کرد: مرتضی مهره ارزشمندی برای ما بود و با تجربه‌ای که داشت به تیم کمک می‌کرد. در بحث انگیزه در رختکن بازیکن فوق العاده‌ای بود که خیلی راحت او را از دست دادیم و این مصدومیت بلند مدت واقعا کار را سخت کرد. هم حسین (کنعانی‌زادگان) و هم گولسیانی از بازیکنان خوب هستند. هر دو ملی‌پوش هستند و به نظرم خیلی مهم است که بتوانیم به فرم خوب برگردیم و با تمرینات بیشتر هماهنگی بیشتری در مدافعان ایجاد کنیم.

گل محمدی در پایان درباره اینکه با هوادارن چه صحبتی دارد؟ گفت: واقعا می‌دانیم که ناراحت هستند، ما بیشتر ناراحتیم. همه ما در رختکن واقعا حال و روز خوبی نداشتیم چون نتوانستیم انتظار صعود را برآورده کنیم. حضور پررنگی داشتند و اگر برنده می‌شدیم حضور هواداران شرط این کار می‌شد. به هواداران قول می‌دهم که بیشتر کار کنیم و تمرکز داشته باشیم. اتفاقاتی افتاد که نتوانستیم بازی را ببریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • دریک وند IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    ارتش سرخ به تیم دوم الدوحبل باخت....
    • افشین دست کج IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      ما هواداران لنگ کبیر آسیا خواهان اخراج فوری درویش و یحیی و کل بازیکنای لنگ و در نهایت انحلال و تعطیلی مادام العمر باشگاه لنگ هستیم چون تیم لنگ آبرویی برای ما در ایران و آسیا و کل جهان باقی نگذاشته
    • شفای بابا مسعود IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      خبرنگاری که لنگی نباشه مشکوکه ؟!!!!!!؟؟؟؟
  • استقلالی سربلند تاج قهرمان دوستاره IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    چیطوریییی یحیی ؟! خخخخخ ولی انصافا بعد از شوخی پیروزی حملات دست و پا شکسته زیادی کرد فقط خرشانسی همیشگی رو نداشتن به علاوه ناداوران سفارشی افشاریان زادگان 🤣🤣 هواداران پیروزی چه نوازشی ازشون کردن 😁 باشگاه فرهنگی ورزشی 😱 ما هیچ ما نگاه .. 💙💙💙💙
  • مهدی IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    نه پدر جان اشتباه می کنی .بارهای کج به منزل نرسیدن.
  • احسان IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    خبر موثق اینکه نیم فصل حسین عبدی جای یحیی.
  • زیگزاگ IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    ایشون روی جیب دست بذارند صحیح تره تا قلب.
  • جهان RO ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    بعد از استعفای صوری یحیی گفتم الان هم تکرار میکنم اگر هواداران پرسپولیس منتظر استعفای گل‌محمدی هستند سخت در اشتباهند یحیی گل محمدی اگر ده بازی دیگر هم نتیجه نگیرد مطمئن باشید استعفا حتی صوری نخواهد تا تا مدیریت اورا برکنار کرده و پول خود را کامل بگیرد
  • سیاووش US ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    با درست کردن حاشیه، چند روز قبل از بازی توسط درویش، تیم از هم پاشید و یحیی مربی نیست که این تیم را جمع و جور کند و مدافعین هم که سوتی پشت سوتی. هم مربیان و هم مدیریت تیم باید استعفا دهند. بهترین موقعیت را از دست دادن !!!
  • م IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    در این شکست یحیی مقصر نبوده بازیکنان ترابی صادقی واسماعیلی فر مقصر اصلی شکست بودن
  • . IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    آقای گلمحمدی الان یادت افتاده تو مصاحبه مطبوعاتی نباید در خصوص مسایل مدیریتی خرف بزنی ؟ دو ماه پیش که تیم رو به حاشیه بردی نمیدونستی ؟ متاسفم تیم رو شما به حاشیه بردی و به این اوضاع رسوندی که شش بازیه نبرده ..
  • بهزاد IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    تیمی که با تبانی و دسیسه وارد جام بشه انتظار بیشتری ازش نیست ولی بازم براشون درس عبرت نمیشه!!!
  • مسیحا IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    کمک داور ویدیویی با داوران غیر ایرانی لیگ برتر را قضاوت کنند آنوقت مشخص میشه تیم لنگی باید در کدوم لیگ بازی کنه!!!
  • هموطن IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    راست میگه بنده خدا! منصف باشیم، پرسپولیس بد بازی نکرد. مثل همیشه بازی کرد. مطمئن باشید اگر همین بازی زیر نظر سازمان لیگ و فدراسیون و با داورای داخلی انجام می شد، نتیجه چیز دیگری رقم می خورد و پرسپولیس برنده می شد. پنالتیهایی که به تشخیص داور ژاپنی گرفته نشد توسط داورای لیگ پنالتی تشخیص داده می شد. گل الونگا خطا گرفته می شد. با فشار و جنجال کادر فنی داورا تحت تاثیر قرار میگرفتند و از ترس بازی را درمیآوردند. ولی دیشب کسی جرئت نکرد کنار زمین جنجال پی پا کنه چون میدونن که تو بازی های آسیا با کسی شوخی ندارند.
  • امیر پزشکی IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    انقدر از ترابی و امیری بدن میاد ک تو تیم ملی بازی میکنن انگار تیم ی کشور متخاصمه برام دیگه تو تیم حکومتی مافیایی ک بماند.مرام عبدو و سلطانتنن علی پروین تو وجودتون ی روز دست شاه و میبوسید ی روز امام رو درود بر ناصرحجازی و وریاغفوری سلاطین بدونه شرط فوتبال و ورزش پاک
  • مازیار IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    گند زدی به تیم خوب برانکو ایوانکوویچ بقال قلیچ در این حد نیستی تیم پرفسور کجا تیم تو کجاست... پرفسور دقیقا کجایی یادت بخیر جنتلمن... البته جناب
  • امیدرسولی فرد IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    پرسپولیس تیم بزرگیه و بازیکن بزرگ میخواد تیم مهاجم نداره و اینکه موقعیت های زیادی خراب شد و دست یحیی رو نیمکتم خالی بود .
    • لنگی متوهم IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      اقا همین بازیکناتون بدهید به تیم های دیگه ببین بهتر از اینها تو ایران سراغ دارید برید بگیرید دیگه شواف بازی هم حدی داره که شما لنگی ها به حد اعلا رسوندید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی