نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
گل دوم الدحیل روی قضاوت اشتباه داوران ایرانی/ اعتراض به داور در خون کنعانی‌زادگان است 
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس اسبق کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: گل دوم الدحیل را می‌توان به نام اشتباهات غیراستاندارد داوران ایرانی در لیگ برتر دانست.

حسین عسگری در مورد نحوه قضاوت هیرو ویوکی داور ژاپنی در بازی پرسپولیس و الدحیل اظهار داشت: این داور سال‌ها است که بازی‌های مهمی را در آسیا قضاوت می‌کند و قضاوت او هیچ مشکلی نداشت. ضمن اینکه وقتی کمک داور ویدیویی وجود دارد و در بالاترین سطح مسابقات باشگاه بازی‌ها شاهد هستیم داوران کمتر اشتباه تأثیرگذاری را مرتکب می‌شوند. داوران ژاپنی قضاوت خوبی را در این مسابقه به نمایش گذاشتند.

وی در مورد گل دوم الدحیل که بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به خطا روی گولسیانی داشتند، گفت: در آن صحنه مهاجم تنومند الدحیل هیچ خطایی را مرتکب نشد و این بازیکن تنومند خیلی راحت از سد مدافع پرسپولیس عبور کرد. این گل را می‌توان به خاطر قضاوت اشتباه داوران کشورمان در لیگ برتر دانست زیرا قضاوت داوران ما در این صحنه‌ها استاندارد نیست و در ۹۰ درصد اوقات در چنین صحنه‌هایی داوران خطای مهاجم را روی مدافع اعلام می‌کنند اما در لیگ قهرمانان که داوران به درستی قضاوت می‌کنند. بازیکنان پرسپولیس انتظار داشتند این صحنه خطا اعلام شود. گل دوم الدحیل کاملاً درست و شبیه گلی بود که رضا قوچان‌نژاد مهاجم تیم ملی ما به کره جنوبی زد.

وی در مورد اعتراض کنعانی‌زادگان به داور در نیمه اول به خاطر یک کرنر گفت: شاید در آن صحنه حق با کنعانی‌زادگان بود؛ اما اعتراض به داور به هیچ عنوان آن هم به خاطر یک ضربه کرنر درست و حرفه‌ای نیست. اعتراض به داور در خون کنعانی‌زادگان است.

رئیس اسبق کمیته داوران در مورد صحنه‌ای که توپ به دست مدافع الدحیل خورد، گفت: در آن صحنه هم هیچ خطای پنالتی رخ نداد زیرا دست مدافع الدحیل در حالت طبیعی بود و تصمیم داور ژاپنی در آن صحنه هم درست بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... US ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    بله، اعتراض و عدم تمرکز توی خون کنعانی است. بازی کنعانی در مقابل ژاپن را هرگز نمی‌شود فراموش کرد.
  • افشین دست کج IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    این یعنی تیم لنگ بدون داور و اشتباهات عمدی داوری هیچی نیست 🤓
  • هو من US ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    تصحیح می کنم ، داوران در ۱۰۰ ٪ موارد اگر مهاجم استقلال چنین عملی را انجام بدهد یا مدافع پرسپولیس خودش را زمین بیاندازد ، در ایران خطا می گیرند . اون ۱۰٪ هم وقتی اتقاق می افتد که مهاجم پرسپولیس ، دفاع حریف را بزند. داوری های فله ای و رنگی گندش اینجاها در می آید.
  • محمد لطافت IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    به نظر بنده بازی بسیار خوبی بود نه بنده خدا گل محمدی هیچ تقسیری ندارد وقتی بازیکن گل می زند و تیم از حریف پیش است چرا بازیکنان اینقدر جلو بازی می کنند و زود احساساتی می شوند
  • عادل IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
    واقعا درست میگه،۸۰ درصد خطاهایی که در لیگ ایران میگیرن،در هیچ لیگی خطا نیست،توی ایران هرکسی افتاد داور سریع خطا میگیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی