نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
بازگشت دخئا به لیگ برتر؟/ سنگربان شیاطین‌سرخ در آستانه پذیرش پیشنهاد نیوکاسل
منبع: The Sun
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داوید دخئا پس از جدایی از منچستریونایتد پیشنهادات زیادی را رد کرد اما گزارش‌ها می‌گویند که او به پیشنهاد نیوکاسل چراغ سبز نشان داده است.

بر اساس گزارش‌ها، داوید دخئا برای پیوستن به نیوکاسل آماده است. نیک پوپ دروازه‌بان نیوکاسل پس از مصدومیت از ناحیه کتف در روز شنبه مقابل منچستریونایتد ممکن است چهار تا پنج ماه از میادین دور باشد. مارتین دوبراوکا در دقیقه ۸۶ جایگزین این دروازه‌بان ۳۱ ساله شد. دوبراوکای ۳۴ ساله نیمه اول فصل گذشته را به صورت قرضی در اولدترافورد گذراند و نیروی کمکی دخئا بود. او اکنون می‌تواند یک بار دیگر نقش پوششی دروازه‌بان اسپانیایی را ایفا کند، زیرا نیوکاسل به جذب دخئا علاقه نشان داده است.

دروازه‌بان ۳۳ ساله از زمان جدایی از منچستریونایتد در پایان فصل گذشته بدون باشگاه ماند. طبق گزارش نشریه میل، دخئا مایل است در مورد انتقال به سنت‌جیمزپارک صحبت کند. شماره ۱ سابق منچستریونایتد ۳۷۵۰۰۰ پوند در هفته در تئاتر رویاها درآمد داشت و برای پیوستن به نیوکاسل مجبور به کاهش دستمزدش می‌شود.

دخئا پس از ترک یونایتد پیشنهادات زیادی را رد کرد. او از فرصت سودآور برای اتحاد مجدد با کریستیانو رونالدو در عربستان سعودی چشم‌پوشی کرد. همچنین گفته می‌شود که او در لیست گزینه‌های بارسلونا نیز قرار دارد. دخئا ۱۲ سال را در منچستریونایتد گذراند و اخیرا برای دیدن بازی تیم بانوان در ورزشگاه حاضر شد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی