نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
عملکرد بازیکنان آرژانتین بعد از جام جهانی چگونه بوده؟/ درخشش ستاره‌های قهرمان جهان متوقف نشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره‌های آرژانتین بعد از یک سال از قهرمانی در جام جهانی چه عملکردی از خود نشان داده‌اند؟ این سؤالی است که نشریه آرژانتینی به آن پاسخ داده.

لائوتارو مارتینس مهاجم آرژانتینی، جزو بازیکنانی از تیم ملی آرژانتین قهرمان جهان است که بعد از جام جهانی قطر بهترین عملکرد را داشته است.

بعد از بالای سر بردن جام جهانی در قطر ۲۰۲۲، ستارگان تیم ملی آرژانتین به عملکرد خوب خود در رده باشگاهی و ملی ادامه داده‌اند. در حالی که چند روزی تا سالگرد قهرمانی تاریخی این تیم باقی مانده است، روزنامه آرژانتینی اوله نگاهی به آمار تعداد گلهای به ثمر رسیده از سوی بازیکنان آلبی‌سلسته از زمان قهرمانی‌شان داشته و عملکرد آنها را مورد بررسی قرار داده است.

بیست و سه بازیکن تیم قهرمان جام جهانی بعد از رقابتهای قطر در مجموع ۱۸۳ گل به ثمر رسانده اند که در این فهرست لائوتارو مارتینس، لیونل مسی و خولیان آلوارس پیشتاز هستند. مارتینس با زدن ۳۵ گل برای اینتر در صدر گلزنان آرژانتینی قرار دارد، لیونل مسی و خولیان آلوارس نیز هرکدام ۱۸ گل به ثمر رسانده‌اند.

بعد از این سه بازیکن، آنخل کورئا با ۹ گل،‌ الکسیس مک‌آلیستر با ۸ گل برای لیورپول و اسکیل پالاسیوس با 7 گل قرار دارند ضمن اینکه انسو فرناندس و ناهوئل مولینا نیز هر کدام شش گل به ثمر رسانده‌اند.

بیشتر بخوانید: لیونل مسی آتش به مال خودش زد؛ پیراهن‌های جام‌جهانی فوق‌ستاره آرژانتینی در حراجی/ پیراهن «دست‌خدا» دیگو مارادونا با چه قیمتی به فروش رفت؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی