نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پنجشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
۰ |
۰
مشکل بارسلونا بعد از ۷ سال پابرجاست!
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از رفتن دنی آلوس هیچ بازیکنی نتوانست جای او را بگیرد و بارسلونا همچنان برای پر کردن جایگاه دفاع راست با مشکل روبه‌روست.

بر کسی پوشیده نیست که بارسلونا در چند سال گذشته در پست دفاع راست دچار مشکل بوده است. از زمانی که دنی آلوس در پایان اولین دوره خود در سال ۲۰۱۶ باشگاه را ترک کرد، با وجود بازیکنان متعددی که برای پر کردن جای خالی او قرارداد بستند، هیچ کس نتوانست این موقعیت را از آن خود کند.

بارسلونا امیدوار بود که حداقل برای این فصل چنین مشکلی نداشته باشد، زیرا ژوائو کانسلو در تابستان از منچسترسیتی آمد. با این حال، این بازیکن پرتغالی ثابت کرده که در سمت چپ بسیار مفیدتر است و در هفته‌های اخیر جای الخاندرو بالده را گرفته است. این موضوع باعث شده ژاوی هرناندس از مدافعان میانی در دفاع راست استفاده کند. ژول کونده فصل گذشته در آنجا مورد استفاده قرار گرفت، اما علناً اعتراف کرد که دوست ندارد خارج از موقعیت بازی کند. رونالد آرائوخو نیز چنین نظری دارد.

به این ترتیب ژاوی با مشکل نسبتاً بزرگی مواجه است. او بازیکنی در اختیار ندارد که بخواهد در پست دفاع راست به شکلی که او می‌خواهد بازی کند. احتمالا کونده حداقل فعلا در آنجا باقی خواهد ماند، و در آنجا مقابل اتلتیکو مادرید عملکرد خوبی از خود نشان داد، اما بارسلونا ممکن است تابستان آینده به بازار نقل و انتقالات نگاه کند تا به این مشکل به ظاهر پایان‌ناپذیر رسیدگی کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی