نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
۶ |
۴
عکس| تصاویری تلخ در اینستاگرام یحیی گل‌محمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس صبح جمعه عکس ویژه‌ای را در فضای مجازی منتشر کرد

یحیی گل محمدی روزهای بسیار سختی را سپری می‌کند و برای اولین بار طی ۴ سال اخیر از هواداران پرسپولیس شعار حیا کن رها کن شنید. او به خوبی می‌داند دو بازی آتی پرسپولیس چه اهمیت و حساسیتی برایش دارد و حتی این احتمال را نیز باید متصور شد که اگر پرسپولیس مقابل هوادار و استقلال آنطور که طرفدارانش می‌خواهند نتیجه نگیرد، سرمربی جدیدی به جای یحیی روی نیمکت بنشیند. در چنین شرایطی اما گل محمدی صبح جمعه عکسی فوق العاده خاطره انگیز و متاثر کننده در فضای مجازی منتشر کرد و با انتشار چهره بزرگانی همچون: همایون بهزادی، علی انصاریان، هادی نوروزی، مهرداد اولادی، مهرداد میناوند و.. به این  بزرگان فقید  پرسپولیس پیغام داد که فراموششان نکرده و جایگاه والایی نزد او دارند.

از میان این نفرات، علی انصاریان و مهرداد میناوند با خود یحیی گل محمدی در پرسپولیس و تیم ملی نیز همبازی بوده‌اند. روح همه آنها شاد و یادشان گرامی.

عکس| تصاویری تلخ در اینستاگرام یحیی گل‌محمدی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فرامرز IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    آن بازیکنی که به نامش اشاره نکردید شادروان فریبرز مرادی در گوشه پایین سمت چپ دفاع راست پیشین پرسپولیس است که یک بازی ملی در برابر چین در چهارچوب مقدماتی جام جهانی 1990 دارد که بازیکنی مودب و تحصیل کرده بود روحش شاد البته ای کاش می شد از ابراهیم آشتیانی که او هم تحصیل کرده و دارای فوق لیسانس تربیت بدنی و استاد دانشگاه بود شادروان ابراهیم آشتیانی نخستین دفاع راست کلاسیک ایران و ملی پوش که نفوذ را در بین مدافعان کناری باب کرد هم یاد می شد .بقیه دفاع های کناری که نفوذ و سانتر می کردند مانند حسن نظری جواد زرینچه نعیم سعداوی مهدی مهدوی‌کیا خسرو حیدری و امروز رامین رضاییان در واقع راه او را پیمودند.روان همه درگذشتگان فوتبال مینوی باد.
    • علی IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
      آقا فرامرز عزیز با احترام به همه درگذشتگان اینی که فرمودید " مرحوم آشتیانی در پست دفاع راست نفوذ و سانتر رو باب کرد و بقیه از ایشون یاد گرفتند " والله تا بوده قبل از مرحوم آشتیانی هم دفاع های کناری کارشون همین بوده و این موضوع ربطی به ایشون نداره . حالا مگه اینکه قبل از ایشون دفاع های کناری توپ که دستشون می اومد از همون جا پرتاب سه امتیازی انجام می دادند که ما از این موضوع بی خبر بودیم و بابت یادآوری از شما ممنونیم
  • علی IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    البته یادمون هست که میناوند و انصاریان وقتی زنده بودند همیشه مورد طعنه های یایا گل گلی قرار می گرفتند . مثل اون جمله معروفش درباره انصاریان توی مقطعی که با هم هم تیمی بودند و نتیجه نمی گرفتن و تماشاچی ها از بی تفاوت بازی کردن یایا گل گلی و چند نفر دیگه شاکی بودند که گفته بود :" انصاریان فکر می کنه اگه خودشو به در و دیوار بکوبه و زخمی بشه و بخیه بخوره تماشاچی ها میگن چقدر با تعصبه !!"
  • علی IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    میخواسته بگه دنیا ارزش نداره، عمر ما انسانها کوتاهه دست از سرم بردارید.
  • کلنگلیس IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    روح همشون شاد 🖤💙

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی