نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
گلایه بازیکنان و مخالفت سرمربی منچستریونایتد/ از مرخصی بیشتر خبری نیست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان از تغییر مدام برنامه تمرینات و نداشتن روزهای مرخصی به اندازه کافی گلایه مند هستند.

اریک تن‌هاخ سرمربی هلندی منچستریونایتد به درخواست بازیکنان این تیم برای افزایش روزهای تعطیلی تمرینات و همچنین آگاهی آنها از قبل در مورد برنامه تمرینات پاسخ منفی داده است.

گفته می‌شود تعدادی از بازیکنان سرشناس یونایتد به سرمربی این تیم در هفته‌های اخیر بابت فشار تمرینات، کمبود روزهای مرخصی به بازیکنان وهمچنین ناتوانی بازیکنان در برنامه ریزی اوقات خالی‌شان که به خاطر عدم اطلاع از برنامه تمرینات است، گلایه کرده‌اند.

به بازیکنان یونایتد هر هفته برنامه تمرینی داده می‌شود و تن‌هاخ به عنوان سرمربی حق تغییر برنامه را بسته به نتایج تیم دارد در حالی که بازیکنان خواستار آن هستند که این تغییرات را از قبل بدانند تا بتوانند برای زندگی خود برنامه ریزی کنند.

به گزارش دیلی میل، بازیکنانی مثل مارکوس رشفورد، لوک شاو، رافائل واران، کاسمیرو، لیساندرو مارتینس و تام هیتون دروازه‌بان دوم تیم از این موضوع شاکی هستند هرچند که همه تیم حامی این ایده نیستند و بخشی از آنها با برنامه‌های سرمربی تیم موافق هستند.

تن‌هاخ در پاسخ به نگرانی‌ها و گلایه بازیکنان گفته که برنامه اش تغییر نخواهد کرد به این دلیل که بازی در باشگاه بزرگی مثل یونایتد مستلزم ارائه حداکثیر بالاترین فداکاری و از خودگذشتگی برای تیم است و بازیکنان باید همه جوره خود را در خدمت تیم قرار دهند.

بیشتر بخوانید: ۸ گزینه برای جانشینی اریک تن‌هاخ در منچستریونایتد/ از سرمربیان تازه و موفق در لیگ برتر تا سرمربی آلمان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی