نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
واکنش ستاره سابق پرسپولیس به بازگشت برانکو/ از بازیکنان یک درخواست دارم...
منبع: ورزش۳
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

مهاجم سابق پرسپولیس به شایعات حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت سرخ‌پوشان پایتخت واکنش نشان داد.

محسن خلیلی، مهاجم سال‌های نه چندان دور پرسپولیس و آقای گل تیم افشین قطبی، این روزها به عنوان مدیر آکادمی تیم پرسپولیس در این باشگاه حضور دارد. او که در تیم علی دایی، زلاتکو کرانچار، نلو وینگادا و البته افشین قطبی حضور داشت و در دوران پرچالش و نوسان پرسپولیس برای این تیم بازی کرد، در خصوص وضعیت کنونی پرسپولیس صحبت کرده است.

نتایج ضعیف پرسپولیس؟
چند هفته پرسپولیس نتوانست نتیجه بگیرد، بالاخره در فوتبال شانس هم خیلی دخیل است. بعضی مواقع یک توپ به تیرک دروازه می‌خورد و گل می‌شود اما بعضی وقت‌ها نه. این دیگر سانتی‌متر است و شانسی است که در فوتبال پدید می‌آید. پرسپولیس از این روزها زیاد داشته و هواداران پرسپولیس و هواداران فوتبال فراز و نشیب را در تیم تجربه کردند.

دوری از صدر جدول؟
فرصت بسیار زیادی تا پایان فصل باقیمانده و امتیازات زیادی هستند که تیم می‌تواند کسب کند. اما اگر اختلافی بین مدیریت یا کادرفنی و هواداران وجود داشته باشد، دودش در چشم تیم پرسپولیس می‌رود. باید اتحاد و همدلی بین تیم و باشگاه و هواداران ایجاد شود و دوباره مثل گذشته برای رسیدن به یک هدف هم‌قسم شوند.

شعارهای تند هواداران؟
این فشارها طبیعی است، در تیم‌های پرطرفدار موج هواداری ایجاد می‌شود و هواداران ناگهان واکنش نشان می‌دهند. به نظرم یکسری هواداران که خیلی عصبانی هستند، باید خودشان را کنترل کنند. چون نفرات اولیه که شعار می‌دهند باعث می‌شوند سایرین هم روی هیجان شعار بدهند. البته ممکن است برخی افراد هم شیطنت کنند و بخواهند صندلی‌های داخل باشگاه را تصاحب کنند و به همین خاطر هواداران را ملتهب کنند. صندلی‌ها در باشگاه پرسپولیس جذاب هستند و طبیعی است همچین نگاهی هم باشد. در سال دوم آقای قطبی هم همین فضا وجود داشت و باوجود اینکه ما در بالای جدول بودیم، فشار عجیبی به تیم وارد شد. البته من می‌گویم هواداران همیشه حق دارند انتقاد کنند اما امیدوارم از گذشته هم درس بگیریم و اشتباهات گذشته را انجام ندهیم.

علت نتایج پرسپولیس؟
اول فصل یکسری اتفاقات درباره مقررات نقل و انتقالات افتاد. ۱۹ بازیکن بزرگسالی که هستند، واقعا کافی نیستند. تیمی که مصدومیت نداشته باشد، می‌تواند شرایط خوبی را تجربه کند اما در طول فصل طبیعی است که هر تیمی مصدومیت و محرومیت داشته باشد و پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست. حالا پرسپولیس مصدومیت زیاد داشته و بدشانس بوده و همین موضوع باعث شده دست آقای گل‌محمدی خالی شود. نکته این است که در آسیا هیچ خبری از این محدودیت برای تیم‌های قطری و عربستانی و... وجود ندارد و به همین دلیل به نوعی یک تبعیض علیه نمایندگان ایران وجود دارد.

عملکرد ضعیف مهاجمان و انتقاد به زاهدی؟
شهاب هم تمام تلاشش را می‌کند و بازیکن خوب و پرتلاشی است که زحمت خودش را می‌کشد. شما باید توجه داشته باشید که پرسپولیس باید با این بازیکنان کار را ادامه دهد و به همین دلیل وظیفه ما این است که به همه بازیکنان فقط روحیه بدهیم و از آنها حمایت کنیم. امیدوارم بازیکنان هم بتوانند تمرکز و آرامش بیشتری کار کنند و به توصیه مربیان توجه بیشتری داشته باشند.

واکنش ستاره سابق پرسپولیس به بازگشت برانکو/ از بازیکنان یک درخواست دارم...

شایعه حضور برانکو؟
این صحبت و حواشی همیشه بوده، در زمان همه مربیان هم وجود داشته. یادم است زمانی که آقای برانکو بودند اسامی دیگری هم مطرح شدند و زمان آقای قطبی و دایی هم همینجور. مهم این است که خودمان تمرکز داشته باشیم و من مطمئنم که آقا یحیی هیچ توجهی به این شایعات و حواشی ندارند.

آینده گل‌محمدی؟
یحیی مربی باتجربه‌ای است و به نظرم می‌تواند شرایط را برای موفقیت پرسپولیس مهیا کند. من از هواداران درخواست دارم که از تیم حمایت کنند و مطمئن باشند که این حمایت آنها بهترین کاری است که می‌توانند از تیم کنند. از بازیکنان هم درخواست دارم با آرامش و تمرکز بیشتری کار را جلو ببرند تا دوباره موفقیت قبلی را تکرار کنند.

بیشتر بخوانید: تیم یحیی و یک باخت؟ مسئله فقط همین یک شکست نیست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ملابرادر RO ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    جانشین افشین‌خان همین خلیلی هست. رویه‌اش تقریبا شبیه افشین‌خانه هههههه
  • کاربر جدید IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    حالا تیم رقیب که بنده خدا اصلا در لیگ آسیا نبوده که در حال حاضر چون پرسپولیس نرفته او میرود تازه دستی هم بردند که اصلا وارد نشدند واگر تا به حال توفیقی داشته اند از این بوده ،با قهرو ناز و عدم تمرکز ادامه این توفیق صد در صد است سریعا باید به شرایط برگشت وکامبک در طول لیگ را جسورانه پی گرفت که با عصبانیت و فرصت سوزی از آن مانده واز این رانده خواهیم شد .
  • احسان IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    یعنی واقعا فکر میکنن برانکو اون نتایج رو گرفت . همه یک صفر پنالتی دقیقه هشتاد تا نود .نه جونم سلطانی فر بود . دوست دارم بیاد با فصاحت اخراج بشه. مثل همه جای دیگه که رفت و اخراج شد
  • کوروش کبیر IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    فقط دلم می خواد یکی بیاد بگه برانکو مربی موفق چرا رفت حالا چرا این موقع می خواد برگرده اینا کین که دارن این حاشیه ها درست می کنن و چه نفعی از نارضایتی مردم می برن اینا سیاسیه یا چیز عادی تماشاچی ایرانی درک ازفوتبال نداره آغا غلط کردی بلیط ده میلیونی گرفتی رفتی ورزشگاه چون تو پول دادی تیم باید همیشه ببره بعد شعار بدی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی