نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
تفاوت فاحش دستمزد مسی و سوارس در اینترمیامی/ ۲۰۰هزار دلار در سال مقابل ۵۰میلیون!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لوئیس سوارس برای پیوستن به مسی در اینترمیامی باید فداکاری عجیب و غریبی انجام دهد و با مبلغی ناچیز برای تیم آمریکایی بازی کند

لوئیس سوارس قرار است طبق گزارشهای درآمدی درحدود ۲۰۰ هزار دلار در هفته در تیم اینترمیامی داشته باشد، دسمتزدی که به خاطر رقم دستمزد لیونل مسی با کاهش مواجه شده و به این رقم رسیده است.

اینترمیامی قصد دارد دو ستاره سابق بارسلونا را بار دیگر هم‌تیمی یکدیگر کند و سوارس را هم مثل مسی به فلوریدا بیاورد. این باشگاه اما باید راهی برای رعایت سقف دستمزدها در لیگ آمریکا MLS‌ پیدا کند.

تیمهای حاضر در دسته اول فوتبال آمریکا اجازه دارند فقط سه بازیکن مشخص را در تیم خود داشته باشند که دستمزد بالایی دریافت می‌کنند و بقیه نباید از سقف قرارداد بیشتر بگیرند.

در حال حاضر لیونل مسی، برنده هشت توپ طلای فوتبال جهان، سرخیو بوسکتس هافبک سابق بارسلونا و گرگور هافبک برزیلی اینترمیامی سه بازیکن مشخص شده در این تیم برای دریافت بالاترین دستمزد هستند. انتظار می‌رود که سوارس هم در صورت انتقال به اینترمیامی در چنین جایگاهی قرار بگیرد و دستمزدی بالاتر از دیگر بازیکنان دریافت کند.

اما روزنامه میرر در گزارشی نوشته که مهاجم اروگوئه ای که در حال جدایی از تیم برزیلی گرمیو است فقط درآمدی ۲۰۰ هزاردلاری در سال خواهد داشت! به این دلیل که اینترمیامی نباید از سقف بودجه تعیین شده از سوی لیگ آمریکا فراتر برود و به همین دلیل قرارداد سوارس باید کمتر از سه بازیکن مشخص و گرانقیمت تیم باشد.

تیمهای لیگ آمریکا باید برای حفظ سقف بودجه خود بازیکنانی را بفروشند تا بتوانند جا برای خرید بازیکنان جدید را باز کند. سوارس به نظر می‌رسد از اینکه قرار است در کنار دوست قدیمی و صمیمی خود بازی کند کاملا خوشحال است حتی در شرایطی که در آمد سالانه مسی در اینترمیامی دست کم ۵۰ میلیون دلار است و با قراردادهایی که با آدیداس و اپل تی.وی دارد این رقم افزایش نیز می‌یابد.

در همین ارتباط بخوانید: خداحافظی لوئیس سوارس از گرمیو: بازنشستگی یا اینترمیامی؟/ تصمیمی که مسی مشتاقانه در انتظارش است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج کبیر IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    مردک اسرائیلی خوب هواش دارند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی