نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
شکایت کمیته داوران از سرمربی اسبق استقلال؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احتمال دارد سر و کار سرمربی اسبق استقلال طی روزهای آینده به کمیته انضباطی بیفتد.

محمود فکری سرمربی اسبق استقلال که هم اکنون هدایت هوادار را بر عهده دارد، درکنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی این تیم مقابل پرسپولیس مدعی شد که  شنیده  اشکان خورشیدی داور بازی پرسپولیس و هوادار طرفدار پرسپولیس است و ابراز امیدواری کرد این مسئله تاثیری روی قضاوت او نگذارد. حرف‌های محمود فکری سر و صدای بسیار زیادی راه انداخت و عصر روز جمعه این شایعه مطرح شد که احتمالاً کمیته داوران برای دفاع از اشکان خورشیدی علیه محمود فکری شکایتی را تنظیم می‌کند و در اختیار کمیته انضباطی خواهد گذاشت چون تا به حال در چند سال اخیر ندیده بودیم که یک مربی با این صراحت پیرامون تعلقات رنگی یک داور حرف بزند.

پرسپولیسی‌ها خیلی امیدوار هستند که با پیروزی مقابل هوادار از بحران خارج شوند و از طرف دیگر، طرفداران استقلال هم خیلی دوست دارند محمود فکری و شاگردانش بتوانند پرسپولیس را قبل از دربی پایتخت متوقف کرده و روحیه آنها را پایین بیاورند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • هوادار ۱ پرسپولیس 0 IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    محمود خان خیلی محترمانه و بجا حرف زدند و بعنوان یک انسان و یک سرمربی این آزادی را دارند تا نظرشان را بگویند اتفاقا خیلی جواب جنتلمن مآبانه ای هم دادند ضمن اینکه فردا محمودخان و تیمش پرسپولیس را از چاله به چاه خواهند انداخت و برنده بازی خواهند بود
  • سعید IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    حالااگریحیی این حرف هاروبه داورزده بوددوهزارجلسه محروم میشد
  • علی IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    دمش گرم حرف حق زده. وقتی جلوی ذوب آهن گل آفساید قبول میکنن که بازنده نشه. وقتی توپ دو متر از خط رد میشه گل نمیگیرن وقتی داور توی جشن قهرمانی شرکت میکنه . خداوکیلی خدا وکیلی اگه برای شما جاش بودید چی میگفتید
  • علی IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
    چرا هوچیگری می کنن ؟ بنده خدا که حرف بدی نزده . گفت مثل هر شخص دیگه ای داور هم می تونه طرفدار یک تیم باشه . خب این کجاش غلطه ؟ الان مثلا بقیه داورها از همون 6-7 سالگی که مردم به یکی از این دو تیم گرایش و علاقه پیدا می کنن طرفدار هیچ تیمی نمیشن ؟ چون جبرئیل بر اونها نازل شده و گفته تو قراره 20 سال دیگه داور بشی پس طرفدار تیمی نباش ؟؟؟!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی