نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
شوخی سطح پایین ستاره سابق قرمزها و واکنش تند کاربران/ فکر کردیم یک حساب فیک است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ستاره سابق آرسنال به تمسخر تاتنهام در فضای مجازی پرداخت.

مسوت اوزیل، کاپیتان سابق آرسنال، تعصب خود را به این تیم نشان داد و به طرز عجیبی به تمسخر تیم تاتنهام رقیب همشهری آرسنال پرداخت.

در واقع اوزیل پس از شکست ۲-۱ پنجشنبه شب تاتنهام مقابل وستهام، به زخم هواداران تاتنهام نمک پاشید. بازیکن سابق آرسنال به پستی واکنش نشان داد که آماری مربوط به تاتنهام را بازتاب داده بود. طبق این آمار، اسپرز اولین تیم لیگ برتری در تاریخ است که علیرغم پیش افتادن با نتیجه ۱-۰ در هر بازی، طی ۵ بازی متوالی نتوانسته برنده از زمین خارج شود.

این آمار از اُپتا همچنین خبر داده بود که تاتنهام اولین تیمی است که باوجود یک گل زده، سه بازی خانگی متوالی را باخته‌ است. اوزیل با بازنشر این توییت، نوشت: «چه کسی باید این رکورد را بشکند؟ Bottle Job FC بازگشته است.»

عبارت Bottle Job FC یک اصطلاح عامیانه بین طرفداران فوتبال در انگلیس است که به تاتنهام لقب داده‌اند. در واقع آن‌ها با این لقب به ناکامی‌های تاتنهام در کسب عناوین اشاره دارند و معتقدند که این باشگاه به جای جام، بطری‌های خالی را در تالار افتخاراتش قرار می‌دهد.

اظهار نظری که از سوی اوزیل منتشر شد، تعجب هواداران فوتبال را به دنبال داشت. برای آن‌ها باورنکردنی است که کاپیتان سابق آرسنال با اکانت رسمی خود پس از مدت‌ها این چنین به تمسخر تاتنهام بپردازد.

هواداران فوتبال به سرعت نظرات خود را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند. یک نفر نوشت: «این توییت از یک حساب کاربری فیک نیست، اصالا باورپذیر نیست.»

دیگری اضافه کرد: «فکر کردم این یک حساب فیک است، خدای من، باورم نمی‌شود!»

البته یکی از هواداران تاتنهام در پاسخ به شوخی سطح پایین اوزیل به ناکامی آرسنال در کسب قهرمانی در پایان فصل گذشته اشاره کرد و نوشت: «یادت هست آرسنال پارسال چند روز صدر جدول بود؟ آخرش چی شد!»

اوزیل در دوران حضورش در آرسنال ۳۳ گل برای این تیم به ثمر رساند و در ماه مارس ۲۰۲۳ در تیم بشیکتاش از فوتبال خداحافظی کرد.

تاتنهام با وجود ارائه فوتبالی تهاجمی زیر نظره آنژه پوستکوگلو سرمربی استرالیایی خود، در کسب نتیجه در بازیهای اخیر ناکام بوده است.

بیشتر بخوانید: خنده‌های گلر لیگ برتری به اشتباه دروازه‌بان اول تیم جنجال‌ساز شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی