نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۳۲
محمدرضا گلزار
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پس از دعوت بی حاصل امیر جدیدی به اردوی تیم ملی تنیس، محمدرضا گلزار دومین بازیگری است که پایش به فدراسیون تنیس و انجمن پدل باز می شود.

امروز خبر رسید محمدرضا گلزار با حکم رئیس فدراسیون تنیس، به عنوان عضو هیات رئیسه انجمن پدل منصوب شد.

همان طور که می دانید تنیس ایران، یکی از بی افتخارترین رشته های ورزشی در تمام طول تاریخ است. ورزشی که در آن استعدادهای فوق العاده ای در تاریخ پیدایش این رشته در کشورمان کشف نشده و عنوان و مقام خاصی را در آوردگاه های مختلف به دست نیاورده است.

در چند سال گذشته که تنیس همچنان یکی از رشته های مهجور و کم افتخار در ایران است اما دو حاشیه سینمایی را تجربه کرد؛ نخست دعوت امیر جدیدی به تیم ملی تنیس بود که در رسانه ها انعکاس وسیعی داشت. البته انتقادها در این زمینه به قدری شدت گرفت که چگونه یک تنیسور متوسط که رشته تخصصی اش هم چیز دیگری است، سر از اردوی تیم ملی در می آورد؟ خوشبختانه جدیدی که از بازیگران مستعد سینمای ایران است، خیلی سریع اهمیت موضوع را درک کرد و قید حضور در اردوی تیم ملی را زد. در نتیجه این مسئله زودتر از حد تصور، ختم به خیر شد.

حالا رضا گلزار که در گذشته از او به عنوان یک والیبالیست نام برده می شد (و تصاویری از این بازیگر در پیست های اسکی کشور نیز مشاهده کرده بودیم) سر از دنیای تنیس - آن هم در رشته پدل - درآورده است. اینکه گلزار چه تخصصی در تنیس دارد و شایستگی ها در این زمینه چقدر ملاک تصمیم سازی هاست، ظاهرا هیچ اهمیتی ندارد. بلکه مهم این است گلزار به گفته خودش خیلی تلاش کرد که عضو هیئت رئیسه انجمن پدل نشود اما سرانجام به دلیل عشق زیاد به این رشته، تسلیم شد و در نهایت حکم فدراسیون را پذیرفت!

واقعا که احسنت به این همه ظریف کاری و بها دادن به تخصص افراد در جایگاه های مختلف!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۱
  • Gghhh IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۴
    من مپرس کیستم و چه خواهم کرد؛ تا پنجه در پنجه در افکنم با مرگ و روزگار . من آنم، که سرنگون ساختم هزار و یک حکومت را تا بر پا کنم            پادشاهی انسان را! #نزار_قبانی اردیبهشت ماه ۱۴۰۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی