نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟
بهترین‌های هفته دوازدهم؛ تماشای بازی پرسپولیس مهمان سروش!/ قزوینی‌ها همچنان شگفتی می‌آفرینند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بعد از مدت‌ها و با پایان لیگ قهرمانان آسیا در دور گروهی، هر ۸ بازی یک هفته لیگ برتر برگزار شد!

قطار لیگ از ایستگاه دوازدهم عبور کرد. در ایستگاه یازدهم، بازی پرسپولیس و نساجی بخاطر حضور آسیایی دو تیم برگزار نشد تا بر تعداد بازی‌های معوقه اضافه شود.

با تعیین تکلیف کار نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا دوباره قطار لیگ به راه افتاد. پنجشنبه ۱۶ آذر در تک مسابقه افتتاحیه این هفته تراکتور در سیرجان با یک گل مقابل میزبان خود گل گهر به برتری رسید.

جمعه ۳ بازی برگزار شد، سه بازی همزمان که البته همزمان با هم تمام نشدند! در انزلی ملوان که تا قبل از شروع این هفته در رتبه دوم بود، مقابل شمس آذر غافلگیر شد و با دو گل باخت. پیکان و ذوب آهن در یک بازی سرد و بی‌روح در دستگردی تهران به تساوی بدون گل رضایت دادند و در آبادان سنت پیروزی مهمانان این هفته تا این روز ادامه پیدا کرد!

آلومینیوم در همان نیمه اول نسخه صنعت نفت را پیچید. هر سه گل بازی در نیمه اول به ثمر رسید و میزبان هم ۱۰ نفره شد. در نیمه دوم بازی فقط حاشیه داشت، در دقیقه ۵۴ داور برای مهمان پنالتی گرفت که بعد از ۱۴ دقیقه رایزنی پنالتی را لغو کرد و همه در جریان حواشی بعد آن هستیم!

اما چهار بازی روز شنبه ۱۸ آذر که با به میدان آمدن مدعیان قهرمانی گرما را دوباره به لیگ برگرداند. ابتدا نساجی در خانه با یک گل استقلال خوزستان را برد تا بعد از حذف از آسیا و بدون صادق درودگر شروعی دوباره را تجربه کند. سپاهان هم که بعد از صعود با تغییر مدیرعامل روبرو شد، ۴ گل در اصفهان به مس رفسنجان زد، سومین شکست متوالی ساکت الهامی که شاید برای او هم گران تمام شود. در بازی سوم پرسپولیس با یک گل هوادار را در آزادی شکست داد. مسابقه‌ای که تعداد کم تماشاگران سروش رفیعی را به فکر پرداخت هزینه آنها تا آخر فصل انداخت! هوادار باز هم با اشتباه مدافع خودی گل خورد اما سوژه اصلی این بازی حرف‌های قبل از مسابقه دو مربی بود! و در آخرین بازی این هفته در اهواز استقلال صدرنشین مقابل فولاد بدون گل متوقف شد. جواد نکونام برابر تیم سابقش نتوانست سه امتیاز را بگیرد اما همچنان در صدر جدول ماند.

تیم هفته: شمس آذر قزوین

همیشه اولین حضور در سطح اول فوتبال ایران سخت است و معمولاً تیم‌های تازه بالا آمده از لیگ آزادگان خیلی سریع به همان سطح برمی‌گردند. حال تصور کنید چنین تیمی با امتیاز منفی فصل را شروع کند! اما شمس آذر که این فصل شگفتی‌ساز لیگ ما بوده ملوان رتبه دومی را در انزلی برد تا به نتایج خوبش ادامه دهد.

شمس آذر قزوین

مربی هفته: سعید دقیقی (شمس آذر)

این هفته پاکو خمس در سیرجان پیروز شد. مجید حسینی در آبادان و مورایس و یحیی و رحمتی هم در خانه اما کار بزرگ را قطعاً سعید دقیقی کرد. این مربی جوان مقابل تیم مهدی تارتار که خود یقه بزرگان را گرفته بود، کاری کرد کارستان و از آن مهمتر تیمش در تمام خطوط بدون نقص بود.

سعید دقیقی

ستاره هفته: شهریار مغانلو (سپاهان)

سپاهان آنقدر مهره دارد که در شروع این مسابقه ۴ ملی‌پوش روی نیمکت داشت. شهریار مغانلو که تازه از مصدومیت خلاص شده در دقیقه ۶۶ وارد زمین شد و اولین توپی که به او رسید را در دقیقه ۶۸ به تور دروازه دوخت. او در دقیقه ۸۲ دبل کرد تا ستاره این هفته باشد. البته علی اصغر اعرابی هم درانزلی دبل کرد و امین کاظمیان بازیکن جوان آلومینیوم هم این هفته در یک نیمه یک گل زد و یک گل ساخت.

شهریار مغانلو

تیم منتخب هفته دوازدهم: ۳-۴-۳

دروازه‌بان: علیرضا جعفرپور (آلومینیوم)

مدافعان: آرتور کوین یامگا (استقلال) راست

              امیر محمد هوشمند (نساجی) وسط

              علی نعمتی (پرسپولیس) چپ

هافبک‌ها: رامین رضاییان (سپاهان) راست

               مهدی حسینی (تراکتور) هافبک دفاعی

               رضا اسدی (سپاهان) هافبک تهاجمی

               رحمان جعفری (شمس آذر) چپ

مهاجمان: محمد امین کاظمیان (آلومینیوم) وینگر راست

              علی اصغر اعرابی (شمس آذر) وینگر چپ

              شهریار مغانلو (سپاهان) مهاجم نوک

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی نساجی - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی