نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟
مقصر گل ستاره پرسپولیس تعویض شد اما مقصر شرایط نه!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هوادار با یک گل مغلوب پرسپولیس شد و این بار هم از همان جایی ضربه خورد که قبلاً سابقه داشت

هوادار یکی از نمایندگان فوتبال تهران در لیگ برتر است. یکی از معدود تیم‌های خصوصی که با هزینه شخصی اداره می‌شود و البته مقصد محبوب استقلالی‌ها که بعد از جدایی از این تیم اگر نخواهند از تهران بروند گزینه اولشان هوادار است.

تیمی که از بالا تا پایین همه استقلالی هستند و تا الان بیشتر مربیان و بازیکنان استقلالی انتخاب کرده‌اند. هوادار در سال‌های گذشته با نتایج قابل قبول توانست در لیگ برتر بماند اما همیشه بازی این تیم برابر استقلال و پرسپولیس محل بحث و حرف و حدیث بوده است.

قبل بازی این هفته محمود فکری با استفاده از تعلقات رنگی حرف‌هایی در کنفرانس مطبوعاتی زد. در جریان مسابقه‌ام بازی جنجال و حاشیه کم نداشت اما تک گل سرنوشت‌ساز مسابقه مهم‌ترین نکته آن بود.

فصل قبل یک بازیکن هوادار به خاطر یک اشتباه در بازی بزرگ تا مدت‌ها سوژه فضای مجازی بود و از هر دو طرف به او حمله می‌کردند. تجربه مهدی عبدی آنقدر تلخ بود که بعید به نظر می‌رسید برای بازیکنی دیگر تکرار شود.

به گل سه امتیازی پرسپولیس در این مسابقه نگاه کنید؛ اشتباه اول را محمد چهارمحالی کرد که از یک توپ مرده فرصت گلسازی برای «مهدی ترابی ایجاد کرد. این اشتباه آنقدر بزرگ بود که بین دو نیمه چهارمحالی تعویض شد. سپس پاس در عرض ترابی هم با تکل صائب محبی تغییر جهت داد و درون دروازه غلطید.

این سلسله اشتباهات هیچ ربطی به داور و داوری هم نداشت و این درس را به یادگار گذاشت که ای کاش مربیان ما به جای پرداختن به حواشی روی کار فنی خود تمرکز کنند. وقتی آب را گل آلود می‌کنید فضا برای همه خطرناک می‌شود و دیدیم که بازیکنان هوادار هم تمرکز لازم را در میدان مسابقه نداشتند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی