نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
برنامه همه فن حریف
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سری جدید برنامه همه فن حریف از اواخر دی ماه روی آنتن شبکه ۳ و شبکه ورزش خواهد رفت.

در تمام دنیا رسانه‌ها به سراغ برنامه‌های استعدادیابی می‌روند تا به این طریق هم به آینده کشور خود کمک کنند و هم با جذابیت‌های برنامه‌سازی بیننده را پایه گیرنده بنشانند.

برنامه‌های استعدادیابی معمولا پرطرفدارترین‌ها هستند که در کشور خود ما هم نمونه‌های بسیاری دارد. ورزش هم به عنوان یک پدیده موردعلاقه مردم در سال‌های اخیر چنین تجربه‌ای داشته و بعد از برنامه ستاره‌ساز، سری اول برنامه «همه‌فن‌حریف» به معرفی استعدادهای کشتی اختصاص داشت.

حالا سری دوم این برنامه درحال ساخت است و با توجه به نقاط ضعف و قوت سری اول، مدیران تلویزیون و سازندگان این برنامه در یک کنفرانس رسانه‌ای پیرامون شرایط سری جدید توضیح دادند.

در این جلسه که در سالن شهید هادی کمپ تیم‌های ملی برگزار شد، نعمتی تهیه‌کننده این برنامه ابتدا توضیح داد که به طرق مختلف فراخوان داده شده و بعد از تماشای چند هزار ویدیو ۶۰۰ نفر برای راستی‌آزمایی دعوت شدند و از بین آن‌ها ۶۴ نفر به اردوی ۱۰روزه آمدند. در چهار وزن آزاد و فرنگی ۴۵ کیلو، ۶۰ کیلو، ۸۰ کیلو و ۱۰۰ کیلو که ۸ نفر برتر با هم رقابت می‌کنند و نفر اول به اردوی ملی سن خود دعوت و هدیه مالی نقدی هم خواهد گرفت.

در سری اول چهار داور عباس جدیدی و پژمان درستکار (آزاد) محمد بنا و علی محمدی (فرنگی) بودند. در این سری با توجه به تغییر سرمربیان آزاد و فرنگی محسن کاوه و حسن رنگرز حضور دارند و مجید خدایی در آزاد و علی محمدی نیز در فرنگی جز داوران هستند. در هر برنامه یک داور پنجم هم به صورت مهمان حضور خواهد داشت و هادی عامل نیز به عنوان مجری در صورت تساوی آرا تعیین‌کننده نفر برنده خواهد بود.

حاصل سری اول همه فن حریف یک مدال طلا و یک مدال نقره نوجوانان جهان برای کشتی ایران بود. دست‌اندرکاران این برنامه و اهالی کشتی با تجربه سری اول و با هدف رسیدن به استانداردهای جهانی با وجود کمبودهای بسیار، امیدوارند که خروجی سری دوم بیش از سه ملی‌پوش باشد.

محسن کاوه، سرمربی تیم ملی در این جلسه گفت: هدف اول این برنامه بردن کشتی به درون خانه‌هاست و ترغیب جوانانی که در سراسر کشور بیننده این برنامه هستند. همین امروز یکی از کارآموزان آن‌قدر خوب بود که من او را گذاشتم تا با رحمان عموزاد تمرین کند. ما ابتدا به دنبال بالا بردن کمیت هستیم وقتی کمیت تعداد کشتی‌گیران بیشتر شود ما مربیان وظیفه افزایش کیفیت را داریم. من سری اول جز داوران نبودم اما خیلی‌ها از من می‌پرسیدند که چطور می‌توانیم در این برنامه شرکت کنیم.

هادی عامل هم در این جلسه گفت به نسبت سال‌های گذشته هم تعدد رشته‌های ورزشی بیش‌تر شده هم شبکه‌های اجتماعی وقت زیادی از نوجوانان می‌گیرند. تمایل به ورزش به‌نسبت کمتر شده و این برنامه کمک می‌کند که آینده کشتی ایران تامین شود.

دست‌اندرکاران برنامه از حمایت‌های فدراسیون کشتی که سالن تیم ملی را در اختیار آن‌ها قرار داده و وظیفه نگهداری و تغذیه کشتی‌گیران را هم بر عهده گرفته تشکر کردند که در کنار تلویزیون و اسپانسر، پای کار بوده و همه جوره حمایت کرده است.

زمان پخش برنامه همه فن حریف

سری جدید برنامه همه فن حریف از شبکه ورزش و شبکه ۳ از اواخر دی ماه پخش خواهد شد؛ در ۴۰ قسمت ۴۸ دقیقه‌ای که از شبکه‌های دیگر نیز نوبت بازپخش دارد. اسپانسر مالی این برنامه شرکت آی‌گپ، یک پیام‌رسان مجازی است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ابولفظل IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    انتخاب نکردن که داداش منو ازشیرازکشوندن اونجا بعد گفتن برگردین انتخاب کردیم اخه این چه وضعه راستی ازمایی چطوری همش پارتی بازی
  • تاج کبیر IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    از هادی عامل متنفرم.مخصوصا زمانی که پاچه خواری می‌کنه و ادبیات زشت و سخیف و مسخره که داره خیلی رو مخ هست.
    • تاج کیسه کش DE ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
      تاجک اونم از تو متنفرهست.قطعأ.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی