نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
من این احساس را دوست دارم/ چرا کریستیانو رونالدو متوقف نمی‌شود؟
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو ممکن است ۳۸ سال سن داشته باشد، اما امکان ندارد که به این زودی‌ها متوقف شود زیرا او هنوز احساس گلزنی را دوست دارد.

کریستیانو رونالدو، برنده ۵ توپ طلا در آخرین بازی النصر گلزنی کرد و در کل دوران باشگاهی خود به ۷۴۰ گل رسید. او در فصل کنونی تنها در ۲۷ بازی ۲۵ بار گل زده و در خاورمیانه نیز مانند همیشه پرقدرت و پربازده ظاهر شده است. رونالدو از هر گلی که به ثمر می‌رساند لذت می‌برد و شادی گل معروفش «Siuuuuu» دوباره مقابل الریاض اجرا شد. او در هشدار به مدافعانی که وظیفه مهار او را بر عهده دارند، ویدئویی از آخرین گل خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد و نوشت: «من این احساس را دوست دارم.»

رونالدو در سطح باشگاهی به ۷۵۰ گل نزدیک شده و کمی با ۱۰۰۰ بازی نیز فاصله دارد. و زمانی که موفقیت‌های ملی‌اش در این معادله لحاظ شود از هر دو امتیاز عبور می‌کند. او در سطح ملی با پرتغال ۲۰۵ بار بازی کرده و ۱۲۸ گل ثبت کرده و برای یورو ۲۰۲۴ روز شماری می‌کند.

رونالدو و النصر در این فصل در خطر از دست دادن عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای عربستان هستند، اما فوق ستاره پرتغالی روز دوشنبه در دیدار با الشباب در مرحله یک‌چهارم نهایی جام قهرمانان پادشاهی دیدار خواهد کرد و در جستجوی افتخارات بیشتری خواهد بود. او قبلا اشاره کرده بود که تا ۴۰ سالگی به بازی ادامه خواهد دارد، بنابراین به نظر می‌رسد که CR7 با بازنشستگی فاصله زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: هیجان کریستیانو رونالدو بعد از ۱۲۰۰ بازی: هنوز تمام نشده!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • احمد IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    والاددمش گرم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی