نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
۴ |
۰
عملکرد باورنکردنی دو مهاجم سابق پرسپولیس!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو بازیکن سابق پرسپولیس در تیم‌های جدید خود می‌درخشند.

جونیور براندائو و شرزود تمیروف دو تن از ضعیف‌ترین خارجی‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شوند و اصلا در پرسپولیس عملکرد خوبی از خودشان نشان ندادند. این دو آنقدر ضعیف بودند که هواداران پرسپولیس هروقت می‌خواهند بگویند فلان بازیکن بی‌کیفیت است، آن‌ها را مثال می‌زنند.

با این حال تمیروف و براندائو در حال حاضر در تیم های خود می‌درخشند و آمار فوق العاده‌ای از خودشان ثبت کردند. تمیروف که در لیگ هنگ‌گنک بازی می‌کند، در ۳ بازی اخیر خود موفق شد دو گل بزند که آماری بسیار خوب به حساب می‌آید. این مهاجم ازبک با پیراهن پرسپولیس در ۱۲ بازی تنها یک گل زده بود.

براندائو هم که به تازگی تیمش را در لیگ اندونزی عوض کرده، در ۳ بازی اخیر برای تیم جدیدش ۳ گل زد تا باعث تعجب پرسپولیسی‌ها شود. براندائو در ۲۰ بازی برای تیم قبلی خود یعنی مادورا یونایتد در لیگ اندونزی هم موفق شد ۹ گل بزند که آماری بسیار خوب برای این بازیکن به حساب می‌آید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    کجاش باورنکردنی بود؟! ولی مقایسه لیگ هنگ کنگ و اندونزی با لیگ ایران واقعا باورنکردنی بود! جاییکه میانگین قد بازیکنا زیر ۱۷۵ سانت و میانگین وزن بازیکنا زیر ۶۵ کیلوست! از نظر فنی هم که در حد محلات هستند
  • ميلاد IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    اصلا هم هواداران پرسپولیس تعجب نکردن من فکر کنم اونی که تعجب کرده آقای یوسفیان نگارنده مطلب هستش مرد حسابی هنگ کنگ و اندونزی اصلا صاحب فوتبال هستن که بخواهند لیگ و باشگاه قوی داشته باشن یعنی اندونزی و هنگ کنگ رو با لیگ خودمون مقایسه میکنی . تو رو خدا مطالب رو اول یه ذره فکر کنید بعد بنویسید .
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    تفاوت در کیفیت لیگه. ضمنا تمیروف وینگر بود و هم از نظر آمادگی بدنی و هم شوتزنی از ۹۰ درصد بازیکنای لیگ بهتره. همین الان با وجود نبیل، باید با چراغ دنبال تمیروف گشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی