ستاره‌ای که بارسلونا را نابود کرد، رئالی می‌شود
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بارسلونا با نتیجه ۴-۲ از خیرونا شکست خورد و زننده یکی از گلهای خیرونا توجه رئال مادرید را به خود جلب کرد.

رئال مادرید بدون شک از بازی خیرونا در عصر یکشنبه لذت برد، نتیجه‌ای که آنها را با پنج امتیاز از آبی‌اناری‌ها پیش می‌اندازد، حتی اگر خیرونا در جدول از آنها جلوتر باشد. همچنین ممکن است آنها وسوسه شده باشند که یکی از ستاره‌های خیرونا را به خدمت بگیرند.

مدافع چپ این تیم، میگل گوتیرس، یکی از ستارگان بازی بود و به طور مداوم از خط میانی بارسلونا عبور می‌کرد و وارد محوطه می‌شد. او در نیمه اول دو موقعیت داشت و سومین تلاش خود را به گل تبدیل کرد. گوتیرس دو تابستان پیش با مبلغ ۴ میلیون یورو وارد تیم شد و از آن زمان به طور ثابت در بازی‌ها حضور داشت، اما در این فصل بسیار عالی بود. او از رئال مادرید آمده و به گزارش روزنامه آاس رئال مادرید گزینه‌ای برای بازخرید او با تنها ۸ میلیون یورو دارد. بند خرید او برای دیگر باشگاه‌ها ۴۰ میلیون یورو است، و اگر هر باشگاهی بخواهد او را بخرد رئال مادرید باید مطلع شود. اگر رئال مادرید تصمیم به خرید او نداشته باشد ۵۰ درصد از فروش او را دریافت خواهد کرد.

خرید مجدد او توسط رئال مادرید تعجب‌آور نیست، حتی اگر به قصد فروش مجدد او باشد. اگر باشگاهی او را بخواهد رئال حدود ۳۰ میلیون یورو سود خواهد برد. از نظر بازگشت به دفاع چپ سانتیاگو برنابئو، گوتیرس از فرلند مندی یا فران گارسیا برتری دارد، اما وظایف بسیار متفاوتی در پایتخت اسپانیا به او داده خواهد شد. به همین ترتیب، اعتقاد بر این است که رئال مادرید برای تابستان آینده آلفونسو دیویس را زیر نظر دارد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی