نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
بایرن با جذب ستاره بارسلونا رکورد نقل‌وانتقالات را می‌شکند؟
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بایرن مونیخ برای جذب رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا، حاضر است رکورد نقل و انتقالات خود را بشکند.

بایرن مونیخ در تابستان هری کین را از تاتنهام با مبلغ ۸۲ میلیون پوند (۱۰۰ میلیون دلار) به خدمت گرفت و کاپیتان انگلیس را به گران‌قیمت‌ترین انتقال تاریخ باشگاه تبدیل کرد. اما طبق گزارش نشریه اسپورت اسپانیا، غول‌های آلمانی آماده‌اند تا از مبلغ کین برای جذب رونالد آرائوخو مدافع بارسا فراتر بروند. مدیر ورزشی باشگاه، کریستوف فروند، اذعان کرد که گفتگوهایی با این ملی‌پوش اروگوئه‌ای در حال انجام است، اما بایرن هنوز به متقاعد کردن این بازیکن ۲۴ ساله خوش‌بین نیست.

کین در اوایل این فصل از تاتنهام به بایرن پیوست و از آن زمان در ۱۹ بازی ۲۲ گل به ثمر رسانده است. غول‌های آلمانی به دنبال این هستند که بار دیگر بر صحنه اروپا تسلط یابند و اگر آرائوخو که قراردادش در نوکمپ در سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد، به بایرن بیاید تیم توماس توخل قدرت بیشتری می‌گیرد.

اسپورت اضافه می‌کند که آرائوخو دارای بند آزادسازی ۱ میلیارد یورویی (۸۵۷,۰۰۰,۰۰۰ میلیون پوند) است و در حالی که هیچ کس آن را پرداخت نمی‌کند، بارسا ممکن است نتواند با توجه به شرایط مالی نامطمئن خود پیشنهادی بیش از ۸۲ میلیون پوند را رد کند. پنجره نقل و انتقالات ژانویه چند هفته دیگر باز می‌شود و هر دو تیم به دنبال خرید و فروش‌های احتمالی هستند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی