نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
خبرورزشی‌گردی| شکایت مهاجم استقلال از مدیران تیم/ استقلالی‌ها به داخل خانه‌ام رفتند و کمدم را شکستند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهاجم سابق پرسپولیس برخورد بسیار تلخی با گروهی از مدیران اسبق استقلال داشت.

شیخ دیاباته مهاجم ناشناسی بود که تابستان سال ۹۸ به استقلال پیوست و توانست عنوان آقای گلی نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را از آن خود کند ولی در لیگ بیستم اصلا موفق نبود و تابستان ۱۴۰۰ از جمع آبی‌ها جدا شد تا فوتبال خود را در قطر دنبال کند.

دیاباته روز ۲۱ آذر ماه سال ۱۴۰۰ در مصاحبه‌ای ادعای عجیبی را مطرح کرد و با شکایت جدی از مدیران وقت باشگاه استقلال مدعی شد وقتی او برای رسیدگی به امور شخصی و بحث درمانی راهی فرانسه شد و پس از مدتی به ایران بازگشت، ناگهان دید که خانه‌اش را پس گرفته‌اند و دیگر این آپارتمان در اختیارش نیست! شیخ دیاباته ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت مدیران وقت باشگاه استقلال بدون اطلاع او وارد منزلش شدند، کمدش را شکستند و تمام وسایل او و خانواده‌اش که در ایران بود را به بیرون از آپارتمان ریختند! رفتاری که خیلی باعث ناراحتی این بازیکن شد.

البته شیخ دیاباته حدودا ۱۰ ماه پس از این مصاحبه دوباره به ایران آمد و این بار پیراهن پرسپولیس را بر تن کرد ولی فصل قبل کاملا ناموفق بود و به همین خاطر پرسپولیسی‌ها دیگر با او ادامه ندادند و این بازیکن اواخر تابستان امسال به طور رسمی از پرسپولیس جدا شد.

خبرورزشی‌گردی| شکایت مهاجم سابق پرسپولیس از مدیران استقلال/ استقلالی‌ها به داخل خانه‌ام رفتند و کمدم را شکستند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی