نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟
سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
۳ |
۱
درخواست مهم از یحیی و نکونام در آستانه دربی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عضو کمیته داوران از سرمربیان استقلال و پرسپولیس خواست در جریان مسابقه با آرامش خود به تیم داوری کمک کنند.

صد و دومین دربی پایتخت در شرایطی روز پنجشنبه برگزار می‌شود که هنوز مشخص نیست داوران قضاوت کننده در آن چه کسانی هستند. بحث وجود VAR در دربی 102 هنوز قطعی نشده و از طرفی کمیته داوران منتظر است تا امشب در این خصوص تعیین تکلیف شود.

در این اوضاع و احوال علی خسروی عضو کمیته داوران از سرمربیان دو تیم استقلال و پرسپولیس برای مسابقه حساس روز پنجشنبه نکته جالبی را مطرح کرد.

خسروی در این خصوص گفت: «منتظر تصمیم فیفا هستیم، اما کارها جلو رفته و برای هردو پلن تصمیم گرفته‌ایم. داور این بازی هرکس باشد، من از سرمربیان محترم دو تیم خواهشی دارم.»

او ادامه داد: «از کادر فنی دو تیم به ویژه یحیی گل‌محمدی و جواد نکونام می‌خواهم آرامش خود را حفظ کنند، هر دو افرادی هیجانی هستند و آرامش آنها به کادر داوری و هواداران کمک می‌کند تا فوتبال را در آرامش بیشتری دنبال کنند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • شروین IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۱
    ای کاش نام این دو سرمربی کنار هم نمیومد ... یکی با شخصیت و آرام، علاقمند به فوتبال مالکانه و تهاجمی . آن دیگری بی شخصیت و هوچیگر، علاقمند به فوتبال فیزیکی و خشن ((کار کشته))
    • شاهین IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
      والا اگه به کارکشتگی باشه همه میدونن که کدومشون کار کشته تره مثل خودتون شروین خان لنگی بیکلاس!!دیگه از این کارکشته تر که دوماه لیگ بخاطر تیم درپیت و بیخودتون تعطیل کردن؟ از این کارکشته تر که ۱۰ امتیاز از حق تیمهای شهرستانی رو داوران محترم به جیبتون ریختن؟ از این کارکشته تر که برای فرار از باختها مفتضحتون و نتایج بسیار ضعیف در لیگ و جام باشگاها هی بازی قائم موشک و قهر و آشتی و اشک تمساح ریختن دربیارند؟ الان کی کارکشتتره مربی ما یا مربی شما که همش اشک تمساح میریزه با کارکشتگی فراوان لنگی وقیح و بی ادب و بیکلاس؟؟ راست گفتن از قدیم که لنگیارو هر کاریشون کنید بازم بیکلاسند، واقعا حقیقت محض این بیکلاسیتون!! الان عقدهات خالی شدن با این حرف و کارکشتگید لنگی بی ادب؟؟؟ الحق که مستحق باختی فجیع هستین شما لنگیات بیکلاس پررو!! با توهین کردن هیچوقت بجایی نمیرسید مگر ته جدول لیگ برتر...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات فساد اخیر راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی