نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
غول تولید پوشاک ورزشی علیه تیم فوتبال رژیم صهیونیستی
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

همزمان با تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، سومین تولیدکننده پوشاک ورزشی جهان اعلام کرد که به قرارداد اسپانسرینگ با تیم فوتبال رژیم اشغالگر قدس پایان می‌دهد.

تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و به شهادت رساندن نزدیک به ۱۸هزار نفر تا به‌امروز که بیشتر آنها کودکان و زنان هستند، نفرت و انزجار نسبت به این رژیم را تشدید کرده است.

کارزار تحریم کالاهای اسرائیلی و شرکت‌هایی که با رژیم صهیونیستی همکاری می‌کنند، از جمله واکنش‌هایی است که با تدوام جنایات رژیم صهیونیستی گسترده‌تر می‌شود.

با توجه به راه افتادن چنین کارزاری، امروز شرکت آلمانی پوما که سومین برند تولیدکننده پوشاک ورزشی جهان پس از نایک و آدیداس است، از قطع همکاری با تیم فوتبال رژیم صهیونیستی از سال ۲۰۲۴ خبر داد و اعلام کرد که قرارداد این شرکت با تیم فوتبال اسرائیل تمدید نخواهد شد.

با این حال، سخنگوی پوما مدعی است که این اقدام از سال گذشته برنامه‌ریزی شده و به درخواست‌های کنشگران برای تحریم اسرائیل در بحبوحه جنگ غزه ارتباطی ندارد!

سخنگوی پوما در بیانیه‌ای که به خبرگزاری رویترز ارسال شد، گفت که قرارداد این شرکت با اسرائیل در سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و تمدید نخواهد شد.

وی همچنین گفت که پوما به زودی قراردادهایی را با چندین تیم ملی جدید به عنوان بخشی از استراتژی «کمتر-بزرگتر-بهتر» منعقد خواهد کرد.

پوما مدت‌هاست که با درخواست‌های گسترده برای تحریم رژیم صهیونیستی روبه‌رو است و به حمایت از شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی محکوم شده است. پوما این اتهام را رد کرده و عنوان کرده است که تنها اسپانسر تیم فوتبال این رژیم است.

با این حال کارزار حامی فلسطین BDS در شبکه ایکس(توییتر سابق) اعلام کرد که تصمیم پوما برای پایان دادن به این همکاری پاسخی مستقیم به درخواست‌ها برای تحریم بوده و تاکید کرد: ما [پوما] را مجبور کرده‌ایم که حمایت خود از فوتبال اسرائیل را کنار بگذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی